Super oferta pescuit in Delta Dunarii

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Gerula
veteran
veteran

Mesaj de Gerula » 13 Aug 2006, 21:50

Pe cuvant daca pot intelege atitudinea asta. Oameni buni, nu e nimeni obligat sa cumpere, nu i s-a bagat nimanui mana in buzunar. Daca n-o sa se inscrie nimeni o sa reduca pretul fara sa-i spuneti voi, iar daca se gasesc clienti cat sa mearga afacerea rezulta logic ca oferta e "in range".

Totusi in economia de piata nu exista mercurial, ca in pietele agroalimentare pe vremea lui nea Nicu :P.

Si apropo, nu toti pescarii sunt amatori de stat la cort, mai ales in Delta :wink:.
Cu lacrimi Bastus!

danr
Site Admin
Site Admin

Mesaj de danr » 13 Aug 2006, 21:53

stai linistit ca e full acolo
sunt multi oameni pentru care banii astia nu sunt un capat de tara
si se prinde si peste pe zona lui raduta, asta-i de fapt toata smecheria

danr
Site Admin
Site Admin

Mesaj de danr » 13 Aug 2006, 22:09

a, si ca si fapt divers

tocmai am fost peste week-end la eforie nord

doua zile jumate m-au costat peste 200 euro, in conditii de cazare la o vila particulara ( deci nu hotel ), mancare la impinge tava
numai sezlongurile la plaja m-au costat peste 1 milion/3 zile ( 2 bucati + o umbrela )

da m-am distrat grozav, camera fara aer conditionat, fara termopan in conditiile in care latrau cainii toata noaptea, concert gratis seara de la teatrul de vara de alaturi de nu puteai sa stai in camera ( moarte manelistilor ), usi care scartaiau ingrozitor, baia care putea groaznic pentru ca refulasera toate canalizarile din cauza ploilor, plaja plina ochi si jegoasa, apa plina de gunoaie si coji de seminte scuipate cu nesmitire de sute de tarani
nu mai zic ca nu gaseai o masa mai mare la o carciuma in firea ei in toata statiunea, si ca stateai la coada 20 minute la impinge tava sa-ti iei portia