permise de pescuit pentru 2007
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
Prevederi legale valabile astazi
Administratorul RAV ete ANPA care acorda dreptul la pescuit prin autorizatia de pescuit(corect completata si nu in alb-art.13 Lg.113/2005 si art.1si 2 din Ord. 1133/2005)
Gestionari ai RAV sunt trei. Acestia dau accesul la pescuit prin permisul de pescuit dupa dovedirea calitatii de membru la o asociatie legal constituita art.8(1) si art.II cu 1 din Lg.113/2005 si Ord.1134/2005 art 1,2
1. CNAFP trebuia sa respecte modelul de permis publicat in MO partea I nr.985/7.11.2005 si nu sa-l personalizeze abuziv prin fals, inducere in eroare, ori publicitate mascata. Unde este inscris in modelul din MO cnafp? Sa fie o eroare materiala? De ce se repeta si in 2007? Pentru a crea impresia ca acel permis este valabil in toate apele? Este o intentie cu certe consecinte juridice? Daca acel permis ar fi valabil si in apele de munte de ce nu a luat pozitie sa-si apere drepturile?
2.RNP cu un model de permis dupa modelul publicat in MO partea I nr.320/10.04.2006 conform normelor interne aprobate prin Ord.231 care o sa fie inlocuit inainte de 01.05 cu un alt ordin.
3.RBDD
Paza privind exploatarea RAV, controlul activitatii de pescuit, combaterea braconajului, a furturilor, distrugerilor si degradarilor o fac gestionarii si beneficiarii dreptului de pescuit. Personal cred ca padurarii nu fac abuz daca isi exercita acest atribut legal, iar cu aruncatul in apa nu este o solutie. Padurarii sunt asimilati cu personalul care indeplineste o functie ce implica exercitiul autoritatii publice, sunt specializati dotati cu armament si echipament(art. 22, 22cu 1, 22 cu 2 din OG 69/2004)
Administratorul RAV ete ANPA care acorda dreptul la pescuit prin autorizatia de pescuit(corect completata si nu in alb-art.13 Lg.113/2005 si art.1si 2 din Ord. 1133/2005)
Gestionari ai RAV sunt trei. Acestia dau accesul la pescuit prin permisul de pescuit dupa dovedirea calitatii de membru la o asociatie legal constituita art.8(1) si art.II cu 1 din Lg.113/2005 si Ord.1134/2005 art 1,2
1. CNAFP trebuia sa respecte modelul de permis publicat in MO partea I nr.985/7.11.2005 si nu sa-l personalizeze abuziv prin fals, inducere in eroare, ori publicitate mascata. Unde este inscris in modelul din MO cnafp? Sa fie o eroare materiala? De ce se repeta si in 2007? Pentru a crea impresia ca acel permis este valabil in toate apele? Este o intentie cu certe consecinte juridice? Daca acel permis ar fi valabil si in apele de munte de ce nu a luat pozitie sa-si apere drepturile?
2.RNP cu un model de permis dupa modelul publicat in MO partea I nr.320/10.04.2006 conform normelor interne aprobate prin Ord.231 care o sa fie inlocuit inainte de 01.05 cu un alt ordin.
3.RBDD
Paza privind exploatarea RAV, controlul activitatii de pescuit, combaterea braconajului, a furturilor, distrugerilor si degradarilor o fac gestionarii si beneficiarii dreptului de pescuit. Personal cred ca padurarii nu fac abuz daca isi exercita acest atribut legal, iar cu aruncatul in apa nu este o solutie. Padurarii sunt asimilati cu personalul care indeplineste o functie ce implica exercitiul autoritatii publice, sunt specializati dotati cu armament si echipament(art. 22, 22cu 1, 22 cu 2 din OG 69/2004)
Anularea ordinului 231 in judetul Alba nu poate modifica legea(OG69/04)
RNP-ul are calitatea de gestionar prin legea 113/2005. Instanta a anulat aceasta lege?
In afara de afirmatii nesustinute si corespondenta nu exista documente.
Cei trei gestionari sunt: CNAFP, RNP si RBDD. Fie ca ne convine sau nu trebuie sa stim caci toti benificiarii dreptului de pescuit au dreptul sa faca control prin persoane specializate dotate cu armament si echipament adecvat, inclusiv AJVPS.
RNP-ul are calitatea de gestionar prin legea 113/2005. Instanta a anulat aceasta lege?
In afara de afirmatii nesustinute si corespondenta nu exista documente.
Cei trei gestionari sunt: CNAFP, RNP si RBDD. Fie ca ne convine sau nu trebuie sa stim caci toti benificiarii dreptului de pescuit au dreptul sa faca control prin persoane specializate dotate cu armament si echipament adecvat, inclusiv AJVPS.
ete na.danubiu scrie: ...........Fie ca ne convine sau nu trebuie sa stim caci toti benificiarii dreptului de pescuit au dreptul sa faca control prin persoane specializate dotate cu armament si echipament adecvat, inclusiv AJVPS.
de unde a-ti mai scoso si pe asta?
care este litera de lege ce da dreptul unui angajat la CNAFP,RNP ,RBDD sau AJVPS ori alta APS sa ma controloze nefiind insotite de un reprezentat al Politiei,Jandarmeriei sau Politia de Frontiera?
de unde stiu eu ca acel individ este angajat al vreunei institutii mai sus amintite?cu ce imi dovedeste?cu o legitimatie?
cate vreti? ca va fac la comanda.
haideti sa fim seriosi au mai fost cazuri de acest gen unele chiar au fost mediatizate si aici pe forum
Omul care crede că dragostea poate fi cumpărată cu bani n-a avut niciodată câine în casă.
Daca ai avea macar putina logica in ceea ce spui, ar trebui sa observi ca legea 113/2005 are mai multe articole. Unul din ele modifica art.8 din L192/2001 in sensul ca scoate exceptia cu apele de munte si RBDD si altul anuleaza art. 79 care nominaliza administratorii (RNP, CNAFP si PBDD). Faptul ca s-a introdus artII.1 in OG 69/2004, nu are valoare, intrucat, pel anga faptul ca ANPA nu poate delega o gestiune ce nu-i apartine, este definita ca delegare gestionarea durabila, care conf art.4 lit k. din L192/2001, inseamna cu totul si cu totul altceva decat gestiunea economica (nu poate da permise). Acest lucru l-a semnalat si instanta de contencios administrativ si cu toate ca hotararea nu este irevocabila fiind pe rolul ICCJ, ordinul este suspendat si nu produce efecte.
Danubiu,
Iti dau un sfat. Daca nu te pricepi, nu mai induce lumea in eroare.
Danubiu,
Iti dau un sfat. Daca nu te pricepi, nu mai induce lumea in eroare.
Tudor Vladimirescu are epigoni!
Multumesc pentru stirea de senzatie prin care precizezi ca lg.113/2005 are mai multe articole.
Abrogarea art.79 era fireasca din moment ce calitatea de administrator al RAV pentru cei trei-cnafp, rnp si rbdd-a fost atribuita prin art. 13 din OG nr.69/2004 ANPA.
Din moment ce art II cu 1 din Lg 113/2005 este valabil iar gestionarea durabila = exploatarea RAV prin metode si procedee adecvate de pescuit, la un nivel care sa nu aiba consecinte negativepe termen lung aupra biodiversitatii ecosistemelor, cade in sarcina RNP si RBDD pt. apele de munte respectiv cele din Delta mai este ceva de clarificat?
Filozofii si supterfugii de genul "gestiune economica" etc nu tin.
Referitor la sfaturi pastreaza'le pentru tine.
Multumesc pentru stirea de senzatie prin care precizezi ca lg.113/2005 are mai multe articole.
Abrogarea art.79 era fireasca din moment ce calitatea de administrator al RAV pentru cei trei-cnafp, rnp si rbdd-a fost atribuita prin art. 13 din OG nr.69/2004 ANPA.
Din moment ce art II cu 1 din Lg 113/2005 este valabil iar gestionarea durabila = exploatarea RAV prin metode si procedee adecvate de pescuit, la un nivel care sa nu aiba consecinte negativepe termen lung aupra biodiversitatii ecosistemelor, cade in sarcina RNP si RBDD pt. apele de munte respectiv cele din Delta mai este ceva de clarificat?
Filozofii si supterfugii de genul "gestiune economica" etc nu tin.
Referitor la sfaturi pastreaza'le pentru tine.
Nu ma pot abtine sa-ti transmit ca legea pescuitului poarta nr.192/2001. Spune ce articol introduce acest II.1 in legea amintita si unde se incadreaza. Si daca contravine altor articole, care se aplica. Mai vezi si atributiile ANPA stabilite tot de L113/2005 si vezi unde scrie ca poate delega gestiuni.