noul magazin ENERGOFISH (bucuresti)
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
- veteran
- Mesaje: 994
- Membru din: 08 Mar 2006, 00:59
Ok. Bogdane,
Eu spusesem de fapt ca ar fi fost normal ca Stefan daca avea ceva de reprosat s-o fi facut atunci la magazin,ca tot era acolo,nu? de ce e mai usor pe net??
Nu am spus ca oricum tot veniti la magazin ca va intereseaza marfa,ai inteles gresit. Am spus ca nu te obliga nimeni sa cumperi de la un anumit magazin,(numai in bucuresti sunt cel putin 20 de magazine care vind articole Energofish) deci fiecare e liber sa cumpere de unde vrea.
Eu ma intreb oare de ce Stefan tace si nu spune nimic?
Asteapta oare sa ne intilnim la Rogojesti?
Sau cum spune o zicala "Si tacerea este un raspuns"
Ps. Pentru cei care nu stiu numele meu este Mitrea Vasile, Sunt din Bucuresti ,sunt Agent comercial si telefonul meu a fost publicat de multe ori pe acest forum.
Eu spusesem de fapt ca ar fi fost normal ca Stefan daca avea ceva de reprosat s-o fi facut atunci la magazin,ca tot era acolo,nu? de ce e mai usor pe net??
Nu am spus ca oricum tot veniti la magazin ca va intereseaza marfa,ai inteles gresit. Am spus ca nu te obliga nimeni sa cumperi de la un anumit magazin,(numai in bucuresti sunt cel putin 20 de magazine care vind articole Energofish) deci fiecare e liber sa cumpere de unde vrea.
Eu ma intreb oare de ce Stefan tace si nu spune nimic?
Asteapta oare sa ne intilnim la Rogojesti?
Sau cum spune o zicala "Si tacerea este un raspuns"
Ps. Pentru cei care nu stiu numele meu este Mitrea Vasile, Sunt din Bucuresti ,sunt Agent comercial si telefonul meu a fost publicat de multe ori pe acest forum.
Nu crezi ca pentru a repara ceva sau a discuta este nevoie de cel putin doi oameni? cel care acuza si cel care ar putea face ceva? eu asa cred si nu i-a dat in cap nimeni lui Stefan eu personal l-am rugat sa ia legatura cu directorul si sa rezolvam cumva problema doar ca uni dintre noi au sarit repede ca i-am dat in cap sau ca am sarit la gitul lui Stefan cea ce este total eronat. Daca ai ceva timp de pierdut citeste postarile de la inceput sunt doar vreo 22 si poate vei intelege.melculbeat scrie:eu credeam ca discutziile astea au caracter cel mult constructiv shi atit..., dar am uitat ca sintem in romania shi adevarul deranjeaza. in loc sa se repare ceva e mai bine sa-i dam la cap aluia care ishi spune nemultzumirea...
-
- veteran
- Mesaje: 994
- Membru din: 08 Mar 2006, 00:59
mrvily scrie:Nu crezi ca pentru a repara ceva sau a discuta este nevoie de cel putin doi oameni? cel care acuza si cel care ar putea face ceva? eu asa cred si nu i-a dat in cap nimeni lui Stefan eu personal l-am rugat sa ia legatura cu directorul si sa rezolvam cumva problema doar ca uni dintre noi au sarit repede ca i-am dat in cap sau ca am sarit la gitul lui Stefan cea ce este total eronat. Daca ai ceva timp de pierdut citeste postarile de la inceput sunt doar vreo 22 si poate vei intelege.melculbeat scrie:eu credeam ca discutziile astea au caracter cel mult constructiv shi atit..., dar am uitat ca sintem in romania shi adevarul deranjeaza. in loc sa se repare ceva e mai bine sa-i dam la cap aluia care ishi spune nemultzumirea...
cred ca e normal ca omul sa-si spuna durerea cum vrea, unde vrea shi cui vrea, ca doar nu a dat in cap la nimeni. daca felul in care ishi spune pasul nu are ca finalitate rezolvarea problemei, e alta discutzie.
- StefanDinu
- veteran
- Mesaje: 1515
- Membru din: 31 Ian 2006, 17:02
- Localitate: Question EVERYTHING!
- Contact:
Scuze de absenta! Am fost plecat in delegatie. Cam aiurea sa deschizi un topic si sa-l lasi sa fiarba fara sa intervii!
Mai intai: nick-ul meu este si numele meu. Sunt consultant pentru implementarea Sistemelor de Management al Calitatii (ISO 9001). Deci cam stiu ce inseamna CALITATEA.
@mrvily
Ce am povestiti eu este ABSOLUT real. Am dorit sa iau legatura cu directorul Energo sau cu altcineva. Nu stiu cine este directorul, nu stiu nici o modalitate de a lua contrac cu ei. Site-ul lor este in revizie. La concursul de la Gostilele am vorbit cu Vali STATONOV si a zis ca o sa vina directorul lor si ca vorbim cu el. Cred ca ne-am luat cu bere si am uitat!
Personal nu am nimic cu firma. Am cu vanzatorul. De batul nu il bateam! In general sunt un tip calm si nu recurg la chestii fizice daca nu recurge altcineva primul! In general pun la punct orice badaran dar cu asta nu am avut cu cine vorbi. Am incercat foarte calm sa-l fac sa inteleaga ca este datoria si interesul lui sa faca vanzari si nu acela de a pastra design-ul magazinului. Nu voia si pace. Oricum eram prea naucit de raspunsurile lui. Acasa ma gandeam la situatia respectiva si imi crestea tensiunea.
Abordare gen "nu este obligatoriu sa cumperi de la noi ca mai sunt in Bucuresti alte 20 de magazine" este o chestie comunista. Ca principiu. In comunism oricum nu puteai cumpara de unde vrei ca tot ei erau!!!!
Nici abordare gen "daca ne-ai cautat aveai nevoie de noi asa ca dansezi dupa cum cantam noi" nu este o chestie castigatoare pe termne lung!
Esti agent comercia si cred ca sti ce inseamna calitatea actului comercial: disponibilitatea produsului, prezentarea corecta, cunoasterea de catre vanzator a caracteristicilor tehnice si amabilitatea vanzatorului (Nu cred ca este important sa spun ca m-am plimbat 10 minute prin magazin pana sa-si termine tipul convorbirea telefonica personala). Sunt putine chestii pe care un comerciant le poate controla in momentul in care vorbim de calitate. Dar amabilitatea vanzatorului este cea mai importartanta si mai usor de controlat.
In alta ordine de idei:
Managerul este vinovat de tot: nu stie de tipul asta? GRAV ! - nu lucreaza de ieri acolo! Stie si nu ia nici o masura din diverse motive? SI MAI GRAV ca tolereaza asa ceva!
Eu sunt de principiu ca orice informatie de feed-back (inclusiv O reclamatie), venita pe orice cale, ajuta compania. Nu imediat! Dar macar acum isi cunoaste punctul slab si trebuie sa-l elimine. Nu inseamna ca trebuie sa-l CONCEDIEZE pe ala !!!! Dar sa-l informeze cu privire la faptul ca un CLIENT nu este numai fraierul care ii plateste lui salariu ci este cel mai important membru al organizatie. Pentru client exista o firma. Fara client nu exista firma, nici angajat, nici salariu, nici papa bun !!!!!
Sa va povestesc ca au existat vanzatori care atunci cand nu aveam un produs il notau, il comandau si imi dadeau telefon sa-mi spunsa ca a sosit! Si nu un vanzator al unei firme mari ci un mic magazinas de pescuit! Sau ca o mare companie care nu aducea un produs dintr-un catalog a acceptat sa mi-l aduca la pretul de catalog, iar cand a sosit am primit un telefon, cu scuzele de rigoare ca a durat 1 luna, dar a venit lanseta (initial au spus ca dureaza 2-3 luni sa vina !) !!!! - Astia sunt comercianti care isi cunosc interesul. Du-te la DRILL !!!! Iti vinde Mos Craciu tot magazinul fara sa-ti dai seama !!! Sau la magazinul MIM TEAM !!! Stie mosul tot ce-l intrebi si chiar daca face ceva se intrerupe vine la tine si te ajuta, te informeaza !!!
Gata! Cam atat avem eu de zis si sper sa nu fi uitat nimc! Repet nu am nimic cu Energofish-ul! Chiar cred ca este o firma foarte serioasa!!!!!
Mai intai: nick-ul meu este si numele meu. Sunt consultant pentru implementarea Sistemelor de Management al Calitatii (ISO 9001). Deci cam stiu ce inseamna CALITATEA.
@mrvily
Ce am povestiti eu este ABSOLUT real. Am dorit sa iau legatura cu directorul Energo sau cu altcineva. Nu stiu cine este directorul, nu stiu nici o modalitate de a lua contrac cu ei. Site-ul lor este in revizie. La concursul de la Gostilele am vorbit cu Vali STATONOV si a zis ca o sa vina directorul lor si ca vorbim cu el. Cred ca ne-am luat cu bere si am uitat!
Personal nu am nimic cu firma. Am cu vanzatorul. De batul nu il bateam! In general sunt un tip calm si nu recurg la chestii fizice daca nu recurge altcineva primul! In general pun la punct orice badaran dar cu asta nu am avut cu cine vorbi. Am incercat foarte calm sa-l fac sa inteleaga ca este datoria si interesul lui sa faca vanzari si nu acela de a pastra design-ul magazinului. Nu voia si pace. Oricum eram prea naucit de raspunsurile lui. Acasa ma gandeam la situatia respectiva si imi crestea tensiunea.
Abordare gen "nu este obligatoriu sa cumperi de la noi ca mai sunt in Bucuresti alte 20 de magazine" este o chestie comunista. Ca principiu. In comunism oricum nu puteai cumpara de unde vrei ca tot ei erau!!!!
Nici abordare gen "daca ne-ai cautat aveai nevoie de noi asa ca dansezi dupa cum cantam noi" nu este o chestie castigatoare pe termne lung!
Esti agent comercia si cred ca sti ce inseamna calitatea actului comercial: disponibilitatea produsului, prezentarea corecta, cunoasterea de catre vanzator a caracteristicilor tehnice si amabilitatea vanzatorului (Nu cred ca este important sa spun ca m-am plimbat 10 minute prin magazin pana sa-si termine tipul convorbirea telefonica personala). Sunt putine chestii pe care un comerciant le poate controla in momentul in care vorbim de calitate. Dar amabilitatea vanzatorului este cea mai importartanta si mai usor de controlat.
In alta ordine de idei:
Managerul este vinovat de tot: nu stie de tipul asta? GRAV ! - nu lucreaza de ieri acolo! Stie si nu ia nici o masura din diverse motive? SI MAI GRAV ca tolereaza asa ceva!
Eu sunt de principiu ca orice informatie de feed-back (inclusiv O reclamatie), venita pe orice cale, ajuta compania. Nu imediat! Dar macar acum isi cunoaste punctul slab si trebuie sa-l elimine. Nu inseamna ca trebuie sa-l CONCEDIEZE pe ala !!!! Dar sa-l informeze cu privire la faptul ca un CLIENT nu este numai fraierul care ii plateste lui salariu ci este cel mai important membru al organizatie. Pentru client exista o firma. Fara client nu exista firma, nici angajat, nici salariu, nici papa bun !!!!!
Sa va povestesc ca au existat vanzatori care atunci cand nu aveam un produs il notau, il comandau si imi dadeau telefon sa-mi spunsa ca a sosit! Si nu un vanzator al unei firme mari ci un mic magazinas de pescuit! Sau ca o mare companie care nu aducea un produs dintr-un catalog a acceptat sa mi-l aduca la pretul de catalog, iar cand a sosit am primit un telefon, cu scuzele de rigoare ca a durat 1 luna, dar a venit lanseta (initial au spus ca dureaza 2-3 luni sa vina !) !!!! - Astia sunt comercianti care isi cunosc interesul. Du-te la DRILL !!!! Iti vinde Mos Craciu tot magazinul fara sa-ti dai seama !!! Sau la magazinul MIM TEAM !!! Stie mosul tot ce-l intrebi si chiar daca face ceva se intrerupe vine la tine si te ajuta, te informeaza !!!
Gata! Cam atat avem eu de zis si sper sa nu fi uitat nimc! Repet nu am nimic cu Energofish-ul! Chiar cred ca este o firma foarte serioasa!!!!!



s-a sesizat in sfarsit cineva?
nu e vorba aici doar de energo, ci si de alte firme!
dle Stefan, doar traiesti in Romania!
mai multe, pe privat! asta daca se doreste...
p.s.
eu am renuntat sa mai fac "gat", am invata sa fiu un client abil si ingrozitor de greu de tzapit sau pacalit!
ceea ce va doresc si dvs!
- StefanDinu
- veteran
- Mesaje: 1515
- Membru din: 31 Ian 2006, 17:02
- Localitate: Question EVERYTHING!
- Contact:
Aici nu vorbesc de tzapa ... este un cu totul alt topic ... aici vorbesc de lipsa profesionalism!
Personal sper ca individul sa ia una peste bot si sa se slefuiasca putin ... sa inteleaga filozofia client - vanzator.
Nu trebuie sa fie pres sau sluga. Sau enervant de amabili si serviabili (cum este magazinul GIPO din Bucuresti - este o perceptie absolut personala. Nu-mi place ca in momentul in care te uiti la ceva sau te uiti prin magazin sa vina unul sa te intrebe "Va pot ajuta cu ceva ?").
Trebuie sa fie amabil. ATAT!
Personal sper ca individul sa ia una peste bot si sa se slefuiasca putin ... sa inteleaga filozofia client - vanzator.
Nu trebuie sa fie pres sau sluga. Sau enervant de amabili si serviabili (cum este magazinul GIPO din Bucuresti - este o perceptie absolut personala. Nu-mi place ca in momentul in care te uiti la ceva sau te uiti prin magazin sa vina unul sa te intrebe "Va pot ajuta cu ceva ?").
Trebuie sa fie amabil. ATAT!
- mihaimircea
- veteran
- Mesaje: 825
- Membru din: 03 Aug 2005, 09:30
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Stefane, cand vorbesti cu directorul, printeaza cate un exemplar din procedurile standard actiuni corective, preventive, evaluarea serviciilor, monitorizarea eficientei angajatilor si eventual tratarea reclamatiilor.
Cred ca ar aprecia ca, o data cu problema, ii prezinti si o fateta a solutiei
Cred ca ar aprecia ca, o data cu problema, ii prezinti si o fateta a solutiei

Iarna nu-i ca vara.... dar incet incet ajunge sa fie.
Dupa care poti sa-i ceri si banii pentru consultantamihaimircea scrie:Stefane, cand vorbesti cu directorul, printeaza cate un exemplar din procedurile standard actiuni corective, preventive, evaluarea serviciilor, monitorizarea eficientei angajatilor si eventual tratarea reclamatiilor.
Cred ca ar aprecia ca, o data cu problema, ii prezinti si o fateta a solutiei

S'altare și bunăstare !