ne implicam in populare?

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
apsalba
veteran
veteran

Mesaj de apsalba » 21 Oct 2008, 13:38

Nu faceti pe naivii; costurile de transport nu se socotesc la consumul pe suta de kilometri. Faceti o cerere de oferta de la un transportator si vedeti ce zice piata. Ma asteptam ca profesorii unuversitari sa aiba habar de preturi (asta daca nu sunt profesori de limbi straine).

PS Daca faceti transportul pe mijloacele voastre (masini personale) de ce nu ati facut-o pana acum?

apsalba
veteran
veteran

Re: ne implicam in populare?

Mesaj de apsalba » 21 Oct 2008, 14:13

kingofbeasts scrie:pe mai multe topicuri in acest forum se plange lumea ca asociatiile nu pre fac nimic sau ca nu se vede ceea ce fac (inclusiv eu). multi dintre noi ar vrea sa faca ceva pentru popularea raurilor.
dupa consultarea listei de memrii ai forumului lucrurile ar fi cam asa:
in prezent sunt 5294 de membrii. daca am pune fiecare 5 lei la bataie pe luna (echivalentul a 1 bucata pachet tigari)intr-un cont in data de 1 a lunii urmatoare am avea in cont 26470 RON de care sa cumparam puiet pentru popularea cate unui rau. am putea face 12 actiuni de populare pe an.
Sunt convins ca am avea sprijinul unor persoane ca pescuitorul in vederea achizitionarii puietului si in realizarea studiilor de compatibilitate intre speciile de puiet si apele in care urmeaza sa fie introdusi precum si avizele de la ANPA.
prin mediatizarea acestor actiuni putem obtine 2 lucruri:
1. o reactie similara din partea unor asociatii inclusiv AJPS
2. am starni jena publica a celor care ar trebui sa faca asta, si a statului care ar trbui sa aloce fonduri si pentru asa ceva.
Astept si alte pareri precum si sugestii si propuneri .

respecte

P.S. asa putem face si noi ceva concret si nu numai polemica.
Rezultate:
1.Reactia asteptata = zero