avem o noua versiune de forum
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
Re: avem o noua versiune de forum
perfect corect
eu m-am referit la aprecierile cu privire la cei care lucreaza ca ar fi amatori
asta nu mi s-a parut ok
au lucrat in functie de prioritatile stabilite de mine si au rezolvat lucruri mai importante
de exemplu am scapt de booti, forumul omora serverul, apareau erori de functionare, s-a facut integrarea cu logarea de pe frontpage-ul rapitori.ro, s-a lucrat la design, s-a mai rezolvat pe la galerie, si s-au lucrat si altele
deci toate se vor face si nu va ramane nimic nerezolvat
oamenii nu sunt amatori, lucram dupa prioritati, in afara de asta mai lucreaza si cate ceva pe la magazinul online care cand are o problema iti imaginezi ca este prioritate zero
eu m-am referit la aprecierile cu privire la cei care lucreaza ca ar fi amatori
asta nu mi s-a parut ok
au lucrat in functie de prioritatile stabilite de mine si au rezolvat lucruri mai importante
de exemplu am scapt de booti, forumul omora serverul, apareau erori de functionare, s-a facut integrarea cu logarea de pe frontpage-ul rapitori.ro, s-a lucrat la design, s-a mai rezolvat pe la galerie, si s-au lucrat si altele
deci toate se vor face si nu va ramane nimic nerezolvat
oamenii nu sunt amatori, lucram dupa prioritati, in afara de asta mai lucreaza si cate ceva pe la magazinul online care cand are o problema iti imaginezi ca este prioritate zero
de la tine asa se vede pt ca tu ti-ai stabilit prioritatile si pasii, dar de la mine se vede altfel
oricum e bine ca se rezolva si ne mai spui si noua "ce si cum" din cand in cand.
da, magazinul are prioritate ca de acolo vin banii (care mai vin, pe praful asta
)

oricum e bine ca se rezolva si ne mai spui si noua "ce si cum" din cand in cand.
da, magazinul are prioritate ca de acolo vin banii (care mai vin, pe praful asta

Omul care crede că dragostea poate fi cumpărată cu bani n-a avut niciodată câine în casă.