Mitsubishi Outlander dupa 2007
Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori
- costica_fishing
- veteran

- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
- Contact:
@dan,
ai reusit sa te duci si tu cu masina undeva? macar la spalatorie?
In alta ordine de idei, felicitari pt achizitie.
masina e ok. Destul de confortabila si cu un consum rezon.
Singura pb cu motoarele astea de 2l de la Vw am inteles ca ar fi injectoarele. Are un prieten un din asta si pana la 130.000 km a schimbat 3 injectoare. 2 pe banii lui - cam 1.000 EUR bucata. Au crapat ca din senin.
Cum ti'o fi norocul.
La Subaru Forester diesel te-ai uitat?
ai reusit sa te duci si tu cu masina undeva? macar la spalatorie?
In alta ordine de idei, felicitari pt achizitie.
masina e ok. Destul de confortabila si cu un consum rezon.
Singura pb cu motoarele astea de 2l de la Vw am inteles ca ar fi injectoarele. Are un prieten un din asta si pana la 130.000 km a schimbat 3 injectoare. 2 pe banii lui - cam 1.000 EUR bucata. Au crapat ca din senin.
Cum ti'o fi norocul.
La Subaru Forester diesel te-ai uitat?
near the beer
am tot mers cu masina, dar nu la noroaie
subaru nu prea m-a atras, e putin mai scumpa, e mai mica, portbagaj mai mic etc
in afara de asta, tractiunea bazata pe LSD nu prea ma incanta, Outlander merge pe tractiune transmisa direct catre spate dupa un algoritm prestabilit, spre deosebire de tractiunea cu LSD care are nevoie de pierderea aderentei pe fata ca sa transmita tractiune pe spate.....
desi in filmuletele de pe youtube subaru e cel mai tare
prietenul tau de ce a schimbat injectoarele pe banii lui, nu i-au intrat pe garantie ?
subaru nu prea m-a atras, e putin mai scumpa, e mai mica, portbagaj mai mic etc
in afara de asta, tractiunea bazata pe LSD nu prea ma incanta, Outlander merge pe tractiune transmisa direct catre spate dupa un algoritm prestabilit, spre deosebire de tractiunea cu LSD care are nevoie de pierderea aderentei pe fata ca sa transmita tractiune pe spate.....
desi in filmuletele de pe youtube subaru e cel mai tare
prietenul tau de ce a schimbat injectoarele pe banii lui, nu i-au intrat pe garantie ?
- costica_fishing
- veteran

- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
- Contact:
primul injector a fost in garantie, celelalte doua - dupa ce masina facusa 100.000 km. Ghinion! odata m-am dus sa-l recuperez de la Bacau. Adica masina a incepus sa scoata fum si sa mearga prost la 10 km dupa ce facuse plinul si dupa inca 2 km a stat de tot.
E totusi posibil ca injectia de la Outlander sa fie putin reviziuita (avand in vedere ca problemele vw erau cunoscute).
Din ce stiu eu (ma batea si pe mine gandul la un Oulander d'asta), are tractiunea fata standard. Daca dai de botonul intre scaune, intra si spatele, daca fata are pb cu tractiunea. Daca mai dai odata din boton cica "se blocheaza 4x4"
si trage si ea asa, cum poate, adica pana pe la 40 km/h.
Subaru, ai dreptate, are cele mai frumoase filmulete pe youtube
Si iarasi ai dreptate, are portbajajul mai mic. Teoretic la Outlander mai intra si doi tabureti in portbagaj.
Si iarasi, la Outlander e clar cam care ar fi problemele. La Subaru, cu al lor boxer diesel inca nu prea e clar (cu exceptia ca noua cutie in 6 trepte cam agata, in special la retrogradare - de vazut ce se intampla cand se mai lasa).
Ma tot gandesc sa treci si io pe una d'asta mai micuta. Ce dracu, e criza!

E totusi posibil ca injectia de la Outlander sa fie putin reviziuita (avand in vedere ca problemele vw erau cunoscute).
Din ce stiu eu (ma batea si pe mine gandul la un Oulander d'asta), are tractiunea fata standard. Daca dai de botonul intre scaune, intra si spatele, daca fata are pb cu tractiunea. Daca mai dai odata din boton cica "se blocheaza 4x4"
Subaru, ai dreptate, are cele mai frumoase filmulete pe youtube
Si iarasi ai dreptate, are portbajajul mai mic. Teoretic la Outlander mai intra si doi tabureti in portbagaj.
Si iarasi, la Outlander e clar cam care ar fi problemele. La Subaru, cu al lor boxer diesel inca nu prea e clar (cu exceptia ca noua cutie in 6 trepte cam agata, in special la retrogradare - de vazut ce se intampla cand se mai lasa).
Ma tot gandesc sa treci si io pe una d'asta mai micuta. Ce dracu, e criza!
near the beer
- costica_fishing
- veteran

- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
- Contact:
falsDin ce stiu eu (ma batea si pe mine gandul la un Oulander d'asta), are tractiunea fata standard. Daca dai de botonul intre scaune, intra si spatele, daca fata are pb cu tractiunea. Daca mai dai odata din boton cica "se blocheaza 4x4" Very Happy si trage si ea asa, cum poate, adica pana pe la 40 km/h. Twisted Evil
pe 4x4 auto spatele intra cand ceri tu asta prin pedala de acceleratie si in functie de viteza de la momentul respectiv, intre 15-40 % din tractiunea totala
deci nu intra cand are probleme fata, confunzi cu subaru sau nissan xtrail sau toate celelelte
iar 4x4 lock trage pana pe la 100km/ora, cu dublu tractiune trimisa in spate fata de modul 4x4 auto
mai gasesti aici niste informatie:
http://media.mitsubishicars.com/detail? ... 0&mime=ASC
acum garantia este pana la 150.000 sau 5 ani, deci daca pica injectoarele sa pice pana atunci
- costica_fishing
- veteran

- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
- Contact:
25K cu TVA pentru Intense, taxa inmatriculare zero
suna-ma pentru drive test daca te gandesti serios
lumea zice ca e puturoasa cu 2.0 TDI de la volkswagen dar nu e chiar asa, e un motor decent
oricum exista un kit de tunning care costa approx. 1000 si castigi 70 NM cuplu, daca vrei sa ajungi approx. la performantele motorizarii 2,2 hdi sau hai sa zicem cam ce are subaru cu 2.0 dieselul lor.....
hai nu te sfii ca avocateala merge pe criza, litigii multe......
suna-ma pentru drive test daca te gandesti serios
lumea zice ca e puturoasa cu 2.0 TDI de la volkswagen dar nu e chiar asa, e un motor decent
oricum exista un kit de tunning care costa approx. 1000 si castigi 70 NM cuplu, daca vrei sa ajungi approx. la performantele motorizarii 2,2 hdi sau hai sa zicem cam ce are subaru cu 2.0 dieselul lor.....
hai nu te sfii ca avocateala merge pe criza, litigii multe......
