orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
mihaimircea
- veteran

- Mesaje: 825
- Membru din: 03 Aug 2005, 09:30
- Localitate: Bucuresti
-
Contact:
Mesaj
de mihaimircea » 06 Noi 2006, 23:50
Eu credeam ca te refer la GAZ-ul jipan rusesc, adica ghe-a-ze. Ala da tractor.
Despre gaz(GPL) eu nu vreau sa aud. Si-asa mi se face paru maciuca cand stiu cati taximetristi umbla ca bombele prin bucuresti. Frare put la aia a gaz dar nu fac nimic, cine stie ce scapari au (de la motor nu de la burta) si fac poc.
Vorba lu adiwolf, motorina e sfanta. Chiar daca nu bagi la juma de pret ci numa OMV Premium Diesel ca mine

Iarna nu-i ca vara.... dar incet incet ajunge sa fie.
-
adiwolf
- veteran

- Mesaje: 4638
- Membru din: 14 Ian 2006, 16:32
- Localitate: Rm.Valcea
Mesaj
de adiwolf » 06 Noi 2006, 23:56
mihaimircea scrie:
Vorba lu adiwolf, motorina e sfanta. Chiar daca nu bagi la juma de pret ci numa OMV Premium Diesel ca mine

mircea,
stai linistit frate ca si eu bag in a mea tot ca si tine,dar vob ca pt masina aia cu motor de tractor si mai ales pt ce a luato Dan merge sa bagi si de la camionagii.
Omul care crede că dragostea poate fi cumpărată cu bani n-a avut niciodată câine în casă.
-
Tavi
- veteran

- Mesaje: 5834
- Membru din: 22 Ian 2005, 17:13
- Localitate: Sibiu
Mesaj
de Tavi » 07 Noi 2006, 00:11
cand mi-am luat masina am facut ceva calcule si nu merita sa dau mii de € in + pe o masina pe motorina decat daca faceam nu stiu cate jde mii de km pe an
am tinut cont si de reviziile mai scumpe si mai dese la dieseluri
masina a fost noua deci am exclus varianta cu motorina de la camionagii.
oricum masina e pe benzina asa ca discutam aiurea
daca Pathfinderu e folosit doar pt. pescuit tre sa faci un calcul sa vezi in cati km ti se amortizeaza investitia initiala din economia la consum da nu prea cred ca iese in fav. gazului daca nu circuli mult
Poate-ti iese ca tre sa te duci mai des la pescuit

-
danr
- Site Admin

- Mesaje: 5100
- Membru din: 12 Mar 2007, 22:56
Mesaj
de danr » 07 Noi 2006, 09:04
calculul la kilometrii si reducerea de costuri mi-l fac eu, presupunand ca pot sa aproximez exact consumul pe gaz
intrebarea mea batea mai mult spre partea cu uzura crescuta, etc....
-
MARINESCU ADY
- utilizator constant

- Mesaje: 179
- Membru din: 29 Apr 2005, 18:21
- Localitate: Bucuresti
Mesaj
de MARINESCU ADY » 07 Noi 2006, 09:32
danr scrie:calculul la kilometrii si reducerea de costuri mi-l fac eu, presupunand ca pot sa aproximez exact consumul pe gaz
intrebarea mea batea mai mult spre partea cu uzura crescuta, etc....
Cu timpul se distrug supapele, scaunele datorita exploziilor mai puternice din camera de ardere (dar si astea se pot rectifica la maxim 2 mil). O alta teorie pe care am auzit-o se referea la distrugerea segmentilor datorita nelubrifierii in timpul arderii (arderea este pe uscat). Daca masina este pe injectie cu timpul se distrug injectoarele (incep sa bata) la faza asta sa nu ma contrazica nimeni ca am vazut cu ochii mei la un Espero, in timp ce mergi apare un tacanit in ritmul motorului.
Cam asta ar fi tot din ceea ce stiu, oricum ai grija cu GPL-ul doarece instalatiile, marea majoritate fac figuri.
Ady
-
Tavi
- veteran

- Mesaje: 5834
- Membru din: 22 Ian 2005, 17:13
- Localitate: Sibiu
Mesaj
de Tavi » 07 Noi 2006, 09:57
Eu inclin sa fiu de acord cu Ady la partea cu uzura.
Daca era intr-adevar fiabila chestia cu GPL ma intreb oare de nu le echipeaza asa producatorii (sunt unele exceptii parca). motoarele alea sunt construite sa mearga cu benzina
Nu-s mecanic de meserie si tocmai de-aia nu sunt adeptul improvizatiilor mai mult sau mai putin artizanale si "contra naturii"
de exemplu, in manualul masinii mele scrie f. clar sa nu bag in ulei aditivi gen Dura lube. in schimb, daca vezi reclama cazi pe spate ce miraculoasa e chestia aia, mere motoru fara ulei

-
Leba
- veteran

- Mesaje: 2944
- Membru din: 19 Iun 2005, 14:14
- Localitate: Iasi
-
Contact:
Mesaj
de Leba » 07 Noi 2006, 10:07
Tavi scrie:Eu inclin sa fiu de acord cu Ady la partea cu uzura.
Daca era intr-adevar fiabila chestia cu GPL ma intreb oare de nu le echipeaza asa producatorii (sunt unele exceptii parca). motoarele alea sunt construite sa mearga cu benzina
Nu-s mecanic de meserie si tocmai de-aia nu sunt adeptul improvizatiilor mai mult sau mai putin artizanale si "contra naturii"
de exemplu, in manualul masinii mele scrie f. clar sa nu bag in ulei aditivi gen Dura lube. in schimb, daca vezi reclama cazi pe spate ce miraculoasa e chestia aia, mere motoru fara ulei

ce masina ai, Tavi? aia au ceva cu duralube, cred. eu, din cate stiu este cel mai vandut aditiv comercial.
in varianta in care esti din Sibiu, of course...

-
Sorin
- Moderator

- Mesaje: 4694
- Membru din: 17 Mai 2004, 10:39
- Localitate: Bucuresti
Mesaj
de Sorin » 07 Noi 2006, 10:09
dar de ce nu e indicat sa bagi dura lube ?
ce poate sa-i faca rau ?
Da-i unui om un peste si el va manca o zi; invata-l sa
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.
-
Tavi
- veteran

- Mesaje: 5834
- Membru din: 22 Ian 2005, 17:13
- Localitate: Sibiu
Mesaj
de Tavi » 07 Noi 2006, 10:25
-
musKloiu
- veteran

- Mesaje: 1005
- Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
- Localitate: Kpitala
Mesaj
de musKloiu » 07 Noi 2006, 10:26
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....