Masinile noastre

orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Armand
veteran
veteran
Mesaje: 807
Membru din: 20 Apr 2005, 10:20
Contact:

Mesaj de Armand » 11 Aug 2008, 09:04

Eu am fo cu Clio de la munca la revizie, aceiasi poveste:
Schimbat ulei, filtre, pus lichid in stropitoare... 7,5 mil vechi. Insa numai cu programare cu 2 saptamani inainte.

Dupa vreo 2 saptamani a trebuit sa imi repar masina mea-Opel Kadet( de bagat prin noroaie si carat muuuult echipament).
I-am schimbat asa: discuri, placutze frana, telescoape, bucse, capete de bara, burdufuri la planetara, saboti si tamburi pt spate.

Cu tot cu manopera si piese m-a costat 8 mil....mult mai scump sa ai opel... :lol:

PS: Piesele erau noi noutze.
Spining....Prea bun ca sa fie light...

Avatar utilizator
TopGear
senior
senior
Mesaje: 431
Membru din: 10 Apr 2008, 22:50
Localitate: Timis

Mesaj de TopGear » 11 Aug 2008, 12:17

Irod. Incearca sa le dai 50 EUR sa inchida ochii. Ca iti vor pune si catuse! :lol:

Armand. Am prieten care si-a cumparat de la Deutschland Mitsubishi L200 nou noutz! Si a renuntat la garantie, tocmai din considerentele pe care le enumerai tu. Isi cumpara el filtrele, uleiul, cureaua.. Chiar si lichidul la parbriz! :lol: Si merge la un mecanic pe care il cunoaste si care nu il jefuieste ca si pe kuintautti. Initial am ramas surprins. Dar nici aia nu e chestie sa mergi in Germania sa iti faci revizia.... :?

Avatar utilizator
Adi_
veteran
veteran
Mesaje: 3329
Membru din: 27 Apr 2004, 09:34
Localitate: Timisoara

Mesaj de Adi_ » 11 Aug 2008, 12:50

dar daca isi face reviziile la Mitsubishi Romania nu e valabila garantia? trebuie musai la dilaru' ala din DE?
"Marea taina a existentei umane nu consta in a trai, ci in a sti pentru ce traiesti" - Dostoievski

Avatar utilizator
kuin tauti
veteran
veteran
Mesaje: 1851
Membru din: 22 Noi 2007, 21:12
Localitate: Renolandia

Mesaj de kuin tauti » 11 Aug 2008, 17:56

acu am cautat ca nebunu alte variante mai ales ca si tigaia lu fratelo nu mai vrea de nicaieri si tre sa-l plimb si pe asta ba la munca ba dupa munca dupa piese si alte masini... plec la 6 vin la 7...

am gasit pe unu ... deh mica firma...

mi-a schimbat azi filtru de aer de la motor , filtru de aer , filtru de motorina cu piesele mele... si filtru de ulei... ( asa zice el ! ) si uleiu sistem long live cu uleiu lui...

pret ... doar 120 €

ieftin !

suspicios de ieftin ! doar uleiu lui litru costa 16 €

banuiesc ca nu mi-a scos tot uleiu vechi din motor ca a bagat aspirator prin orificiu de verificare a nivelului uleiului in motor... ( oare cit de buna e metoda ? )

si banuiesc ca nu a bagat tot uleiu de care trebuia caci a luat din raft doar 5 bidoane noi de litru si la mine intra 7,5 litri....

banuiesc ca nu mi-a schimbat deloc filtru de ulei pt ca uleiul proaspat schimbat a devenit cam suspicios de negru dupa ce l-am verificat la plecare de la firma... si asa am patit doar pe vremuri cu alta masina cind nu am schimbat filtru de ulei in care mai ramine juma de litru negru ca pacura ( motor diesel )

filtru de motorina la schimbat .

filtrele de aer le-a schimbat ... dar fara sa curete praful si mizeria din locasele lor... ( asta zic io ca e ca din *** ! si cre ca meseriasu **** mi-a rupt clemele de prindere...)

uite asa cu civilizatia profesionala din renolandia...

aaaa cea mai tare.... mi-a pus stampila in carte... dar cind ma duc sa pornesc masina n-avea alarmele sterse...

ba le-ai sters ?
pai is pe bord ?
da !
pai cre ca nu is sterse...
pai crezi sau sti ? pt ce m-ai taxat ?
tu ce vezi acolo ?
pai alarme...
stai oleaca sa intreb mecanicu...


asa ca intreb si io poate se pricepe cineva... cit de bine se scoate uleiu din motor aspirindul prin orificiul de verificare a nivelului ?

cum dracu a incaput el sa schimbe filtru de ulei la vw trwnsporter din 2006 far sa sa o ridice sau sa o conduca pe canal ?

ce se intimpla dac nu anulezi alarmele ?

apreciez raspunsuri sincere !

Avatar utilizator
Michael
Moderator
Moderator
Mesaje: 4177
Membru din: 28 Iun 2004, 05:25
Localitate: Timisoara

Mesaj de Michael » 11 Aug 2008, 18:18

si aici se mai practica aspirarea uleiului de motor cu o sonda lunga prin canalul jojei, chiar si mie mi-au scos odata uleiul astfel.
dar scula avea un cilindru transparent gradat in care crestea nivelul uleiului uzat si pana nu a ajuns la volumul stiut nu a oprit aspirarea lui.
unii ar zice ca nu e tocmai ok deoarece mai raman depuneri pe fundul baii de ulei.
altii zic ca e mai bine ca se evita scurgerile ulterioare pe la busonul baii de ulei.
asa ca...parerile sunt impartite.
nu stiu cum e la transporter dar daca a avut acces la filtrul de ulei pe sus, s-a descuracat omul....
eu cred ca alarmele neanulate nu afecteaza functionarea masinii ci au doar rolul de a te avertiza referitor la revizii, in cel mai rau caz vor fi un factor de stress pentru tine :D

este destul de trist ca si acolo se intampla chestii de genul asta :(
Michael va recomanda Regulamentul forumului

Avatar utilizator
kuin tauti
veteran
veteran
Mesaje: 1851
Membru din: 22 Noi 2007, 21:12
Localitate: Renolandia

Mesaj de kuin tauti » 11 Aug 2008, 18:34

pai mare dreptate ai !

in fuga asta ba in colo ba incoa... fix la inceputu sezonului stresant de altfel... plus astea... si mai am si indoieli de genu asta...

io nu cred ca el a ajuns sa schimbe filtru de ulei !

filtru de ulei e in spatele motorului orientat in jos de nici nu il vezi cind deschizi capota... sincer nu vad cum a ajuns la el !

acu chiar si pe jos scoaterea uleiului unii sint de parere ca e bine sa il lase sa se scurga cind e uleiu cald... fiind mai fluid... asa s-au iexprimat...

alti zic ca e mai bine daca il deschizi cind e rece si adunat jos... si sa lasi sa curga toata noaptea... ( de aia ma gindeam ca poate incerc io faza asta si eram curios cu alarmele... )

alti spun ca datorita filetului din baia de ulei datorita pozitie nu iese chiar tot chiar si daca masina e in pozitie ok...

alti spun ca e bine sa spele motoru prin interior...

pisica mea...

long live te duce de obicei 30 de mii de km... normal ca daca nu esti sigur si ai banuieli ... prinzi emotii...

nu e nici un pasionat si mecanic meserias sa arunce ceva lumina asupara subiectului ?

Avatar utilizator
Michael
Moderator
Moderator
Mesaje: 4177
Membru din: 28 Iun 2004, 05:25
Localitate: Timisoara

Mesaj de Michael » 11 Aug 2008, 18:41

eu zic ca cel mai bine este ca uleiul sa fie golit pe la buson cand este cald, fiind mai fluid, cu masina perfect orizontala. asa au fost proiectate masinile.
daca stiai ca vei avea atatea dubii, ttrebuia sa fi stat langa mecanic sa supraveghezi toata operatiunea.
eu asa fac aici, e RO...
Michael va recomanda Regulamentul forumului

Avatar utilizator
Gerula
veteran
veteran
Mesaje: 2282
Membru din: 07 Noi 2005, 19:19
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Gerula » 11 Aug 2008, 18:47

E mai bine sa fie schimbat cand motorul e cald, lasand uleiul sa se adune cam 5 minute in baia de ulei inainte de a desface busonul, dar motivul e altul, nu vascozitatea mai scazuta. In timpul functionarii uleiul aduna in el si microparticule prea mici pentru a fi retinute de filtru, dar, daca lasi masina oprita un timp mai indelungat, acestea se depun pe fundul baii de ulei, si nu mai sunt antrenate cu uleiul cand desfaci busonul.
Cu lacrimi Bastus!

Avatar utilizator
kuin tauti
veteran
veteran
Mesaje: 1851
Membru din: 22 Noi 2007, 21:12
Localitate: Renolandia

Mesaj de kuin tauti » 11 Aug 2008, 18:55

Michael scrie:daca stiai ca vei avea atatea dubii, ttrebuia sa fi stat langa mecanic sa supraveghezi toata operatiunea.
eu asa fac aici, e RO...
pai n-am stiut ca voi avea asa multe dubii... si de lasat nu ma lasat sa intru in atelier... doar asa de prin geam fracurile de priviri aruncate mi-ai declansat sigurantele...

Avatar utilizator
kuin tauti
veteran
veteran
Mesaje: 1851
Membru din: 22 Noi 2007, 21:12
Localitate: Renolandia

Mesaj de kuin tauti » 11 Aug 2008, 18:58

ce se poate intimpla daca filtru de ulei nu e schimbat la motor diesel de 2,5 saizeci de mii de km ?

cam asta e matematica... a fo schimbat la 30 de mii si daca acu la 60 de mii nu la schimbat va fi schimbat abia la 90 de mii de km...

Scrie răspuns