Masinile noastre

orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Leba
veteran
veteran
Mesaje: 2944
Membru din: 19 Iun 2005, 14:14
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de Leba » 30 Oct 2007, 10:04

Tavi, deci esti tare lu gugalit. adica nici acolo, ca ai fi aflat ca G Klasse se face la Stuttgart. :) poate esti tare la altceva...pls share :wink:
Mircea, sunt si la iasi vreo 2 pasionati, merg cu landcruiseru pe benzina cu slickuri uriase si cu cisterna dupa ei, doujde litri la suta e decentza :shock: ce-i drept, sunt masini care rup stilu, nu cred ca raman impotmoliti vreodata.
Insa nu cred ca e cazul la un pescar pasionat, el cu banii cumpara Stelle sau Steezuri nu motoare de 6 litri.
"Cu aceeasi minciuna nu poti pescui de doua ori"
East Spinning Team

Avatar utilizator
Dragos Cretu
senior
senior
Mesaje: 329
Membru din: 20 Iul 2007, 18:19
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Dragos Cretu » 30 Oct 2007, 10:59

@Leba - Baietii care umbla cu Land Cruiser-uri daca folosesc slick-uri ma indoiesc ca nu raman impotmoiti, poate vroiai sa spui Mud Terrain-uri, iar in Carpat Trophy masini ca Samurai-ul, Lada Niva, etc, masini mici compacte cu unghi de atac f. bun se tin foarte bine, chiar dk au motorizari mici pe benzina, nici nu au nevoie de cuplu f. mare la cat de usoare sunt.

La fel, sunt foarte multe V8-uri si V6-uri(Land Cruiser, Pajero, Discovery, Range, etc) in competitia interna de off-road si te asigur ca, chiar dk sunt pe benzina nu au probleme cu cuplul. Intr-adevar pentru offroad adevarat cea mai tare motorizare e pe Land Cruiser, motorul de 4,2 litri turbo diesel, cu un cuplu enorm, peste 700 Nm, dar sunt situatii in care esti dezavantajat de ditamai cazanu` de 3 tone si....eu, de exemplu, am avut un Vitara de 2l, benzina, scurt, nepreparat de offroad, cauciucuri de strada si am un prieten cu Discovery 2 preparat full pt. offroad, au fost situatii in care io am iesit si el ....si-a agatat whinch-ul de mine ca sa iasa :lol: ...a fost si invers...
Thank you, Father for revealing fishing to me!!!

www.myspace.com/monarchyspace

mirceaef
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 226
Membru din: 21 Ian 2005, 17:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de mirceaef » 30 Oct 2007, 11:38

Dragos Cretu scrie: ... si te asigur ca, chiar dk sunt pe benzina nu au probleme cu cuplul...
nu au probleme pt ca au transmisia modificata. o masina de off road bine preparata mai ajunge cu greu la 70km pe ora. daca mai prinde ...
Carping Club

Avatar utilizator
Armand
veteran
veteran
Mesaje: 807
Membru din: 20 Apr 2005, 10:20
Contact:

Mesaj de Armand » 30 Oct 2007, 12:35

Dupa parerea mea-Ce face motoarele diesel superioare celor pe benzina in off-road este faptul ca au cuplu mare la turatie mica, pot sa functioneze chiar daca sunt scufundate in apa(cu conditia sa aiba priza de aer sus); sunt ceva mai fiabile si consuma mai putin.
Ma refer aici la muritorul de rand caruia ii place sa se dea prin noroaie si nu ma masinile de competitie.

PS: Cine stie de unde pot sa imi iau un troliu manual?! Nu gasesti intotdeuna pe nenea cu calu'... :?
Spining....Prea bun ca sa fie light...

Avatar utilizator
costica_fishing
veteran
veteran
Mesaje: 2092
Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de costica_fishing » 30 Oct 2007, 13:10

Legenda asta cu "dieselurile sunt imai fiabile" nu imi inspira foarte mare incredere.

Cred ca a aparut pe vremea cand Mercedes facea Cobra si Vw Golf I si II.
Alea da, duceau lejer peste 5-600.000 km.

Intre timp, la motoarele diesel s-a atasat turbina (alt motiv de facut bube), ca sa nu mai vb de dieselurile de tip common rail sau D4D, care lucreaza la presiuni foarte mari, si care sunt pretentioase la calitatea motorinei.

Sa nu imi bagati aia cu :motorina e mai uleioasa si, deci, unge mai bine motorul.
Cel mult faptul ca lucreaza la turatii mai joase.
near the beer

Avatar utilizator
Tavi
veteran
veteran
Mesaje: 5834
Membru din: 22 Ian 2005, 17:13
Localitate: Sibiu

Mesaj de Tavi » 30 Oct 2007, 14:50

leba scrie:Tavi, deci esti tare lu gugalit. adica nici acolo, ca ai fi aflat ca G Klasse se face la Stuttgart. :) poate esti tare la altceva...pls share :wink:
Mah, nu-s tare la nimic. Urmare a afirmatiei tale:
3. modelele cu pretentii care fac off-roaduri pe benzina sunt ori europenii care s-a trezit producatori peste noapte in vederea profiturilor( stiti voi care, nu-i numesc ca ma cheama in giudecata!) ori americanii carora nu le pasa de 1 dolar galonu de combustibil


ti-am dat cateva contra-exemple. That's all.

Discutia ar trebui purtata cam asa.
1. Masini 4X4 pt pescari, deci care sa-si faca treaba cat mai eficient, adica rezultate maxime la costuri mici, posibil ca dieselul sa iasa castigator, dar nu-s f. sigur.
2. Masini adevarate pt. off-road, adica pentru pasionati care se baga cu ele la concursuri & stuff, acolo nu mai conteaza banii, e pasiune.

De acord ca fiabilitatea dieselurilor fata de benzinare nu mai e un argument acum. Si oricum, cine mai tine o masina pana se face varza motorul?

mirceaef
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 226
Membru din: 21 Ian 2005, 17:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de mirceaef » 30 Oct 2007, 15:09

costica_fishing scrie: ...Sa nu imi bagati aia cu :motorina e mai uleioasa si, deci, unge mai bine motorul.
Cel mult faptul ca lucreaza la turatii mai joase.
cica alta ar fi explicatia. exista niste experti in domeniul "frecarii", daca iti vine sa crezi, tribologi se numesc, care sustin sus si tare cum ca in procesul arderii motorinei creste nivelul de carbon din uleiul de motor. asta are doua consecinte, la diesel uleiul este mereu negru, chiar daca abia l-ai schimbat si doi o ajuta mult mai bine pe "frecare" la pistoane si camasi.
asa spun baietii astia responsabili cu frecarea ... :D
Carping Club

tudorgabriel
junior
junior
Mesaje: 53
Membru din: 07 Feb 2006, 17:26
Localitate: galati

Mesaj de tudorgabriel » 30 Oct 2007, 18:04

Salut Vali,cine este de sosea,Subaru sau Lada :?:
Te intreb serios,vreau sa-mi cumpar un Forester 2.0 X,spune-mi cinstit care este consumul de benzina ca de altfel am mers cu ea si am o impresie extraordinar de buna despre ea,forta,motor silentios si mai ales interior super luxos la pretul ei de 21000,sau cam asa ceva,eu nu ma iau dupa discutiile celor care vorbesc despre super 4x4,eu stiu un lucru :motor pe benzina=costuri scazute de intretinere,mult mai simple constructiv( ca motoare)ca dieselele,pornire usoara pe timp rece si daca te gandesti ca pretul motorinei este cat cel al benzinei nu vad de ce sa-mi cumpar diesel,este adevarat consumul este mai redus pe diesel dar nu conteaza 2 L in plus( parerea mea)la un benzinar( cand te dai la el......rupe fata de un diesel),in alta ordine de idei eu am un Golf 5 nou,stiti cat costa un injector :?: aproximativ 2000 lei :shock: ,avand 4 va dati seama ce costuri implica schimbarea lor,la fel si o pompa de injectie este foarte scumpa,atunci ce au masinile pe benzina :?:
Vali crezi ca merita sa-mi cumpar o Lada Niva ptr.pescuit :?: ,stii cam cat consuma :?: Te salut :wink:

Avatar utilizator
Vali Vesa
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 260
Membru din: 21 Dec 2006, 09:10
Localitate: Constanta

Mesaj de Vali Vesa » 30 Oct 2007, 18:25

Tudor,

Ai PM

Avatar utilizator
Hell
veteran
veteran
Mesaje: 3531
Membru din: 13 Feb 2007, 18:24
Localitate: Sparta
Contact:

Mesaj de Hell » 30 Oct 2007, 20:57

tipic mie ...trebuie ..(imi pare rau dar chiar nu ma pot abtine sa nu imi bag nasu aici)...sa zic si eu ceva....mah dar mari sherfi stelari pe aici.... :wink: :lol: din cate stiu eu...diesel =putere mare la turati mici..pe cand un benzinar = putere mare si nervos rau...si la turati mici si la turati mari....acum ia zicetzi am dreptate sau doar bat apa :roll:

Scrie răspuns