Masinile noastre
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
- Dragos Cretu
- senior
- Mesaje: 329
- Membru din: 20 Iul 2007, 18:19
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Baaaaaaaaaaa...astia au uitat sa-mi puna a doua turbina!!!!!!!!!Kingfischer scrie:@ Tavi evo 9.5 are in plus fata de WRX STI a doua turbina care intra pe la 5000 de ture ca sa protejeze ambreiajul



Crek ca vb de fapt de sitemul turbo cu geometrie variabila si doua camere de evacuare (pentru eficienta nu pt. ambreiaj), care este cam top la ora actuala in materie de turbo.
Akuma nu ca am io da dk pui Evo 9 si STI amandoua de fabrica ii cam da nana evo la sti, dupa ce umbli la ele depinde ce faci si cine iti umbla...
scuze am gresit. e vorba de twin-scroll turbocharger cu evacuarea obstructionata si pasaje duale de evacuare intre turbine=multa putere chiar si la viteza mica. Scuze inca o dataDragos Cretu scrie:
Baaaaaaaaaaa...astia au uitat sa-mi puna a doua turbina!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:
Crek ca vb de fapt de sitemul turbo cu geometrie variabila si doua camere de evacuare (pentru eficienta nu pt. ambreiaj), care este cam top la ora actuala in materie de turbo.
@dragos...ai cumva subaru???Kingfischer scrie:scuze am gresit. e vorba de twin-scroll turbocharger cu evacuarea obstructionata si pasaje duale de evacuare intre turbine=multa putere chiar si la viteza mica. Scuze inca o dataDragos Cretu scrie:
Baaaaaaaaaaa...astia au uitat sa-mi puna a doua turbina!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Crek ca vb de fapt de sitemul turbo cu geometrie variabila si doua camere de evacuare (pentru eficienta nu pt. ambreiaj), care este cam top la ora actuala in materie de turbo.

@kingfisher....frate dar sti treaba nu gluma....

Ps....sper k tea ajutat aia

- Dragos Cretu
- senior
- Mesaje: 329
- Membru din: 20 Iul 2007, 18:19
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
@dragos...ai cumva subaru???HellRAISER scrie:Kingfischer scrie:scuze am gresit. e vorba de twin-scroll turbocharger cu evacuarea obstructionata si pasaje duale de evacuare intre turbine=multa putere chiar si la viteza mica. Scuze inca o dataDragos Cretu scrie:
Baaaaaaaaaaa...astia au uitat sa-mi puna a doua turbina!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Crek ca vb de fapt de sitemul turbo cu geometrie variabila si doua camere de evacuare (pentru eficienta nu pt. ambreiaj), care este cam top la ora actuala in materie de turbo.

quote]
Mai bine...Evo IX

- Dragos Cretu
- senior
- Mesaje: 329
- Membru din: 20 Iul 2007, 18:19
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da...da` vezi ca tre` sa apara Evo XVali Vesa scrie:Cu parere de rau, dar trebuie sa-ti dau dreptate pentru modelele 2007. Stai sa vedem ce poate asta de 2008Dragos Cretu scrie:...Akuma nu ca am io da dk pui Evo 9 si STI amandoua de fabrica ii cam da nana evo la sti...

Poze s-au mai scapat pe ici pe colo, plus prototipul X de la Detroit, dar ca tehnica se vehiculeaza ca o sa fie mult peste IX. Acuma` cand a aparut al meu avea tot revolutionar pe el, sistemul de tractiune, distributia, sistemul turbo, ce naiba or sa mai scoata astia mici cu ochii oblici?!?!?!?
-
- junior
- Mesaje: 53
- Membru din: 07 Feb 2006, 17:26
- Localitate: galati
@tudorgabriel
hehe, de ce sa ma supar ? chiar te contrazic un pic. e mai mult de sosea si daca-i pui gume de viteza si te prinde ploaia pe balta, mai greu iesi... daca se incarca profilul cu noroi, esti ca pe slikuri pe ploaie. daca-i pui gume de teren adevarate, nici o problema. dar in cazul asta iti suna apa-n cap pe autostrada

hehe, de ce sa ma supar ? chiar te contrazic un pic. e mai mult de sosea si daca-i pui gume de viteza si te prinde ploaia pe balta, mai greu iesi... daca se incarca profilul cu noroi, esti ca pe slikuri pe ploaie. daca-i pui gume de teren adevarate, nici o problema. dar in cazul asta iti suna apa-n cap pe autostrada

