Masinile noastre

orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
SorinM13
senior
senior
Mesaje: 477
Membru din: 13 Feb 2007, 13:18
Localitate: Sibiu

Mesaj de SorinM13 » 08 Oct 2007, 13:20

aha , tot albastru cu nr leasing de bucuresti

Avatar utilizator
Hell
veteran
veteran
Mesaje: 3531
Membru din: 13 Feb 2007, 18:24
Localitate: Sparta
Contact:

Mesaj de Hell » 08 Oct 2007, 19:32

hmmm deci incepe si sibiu cu liniutze....dar totusi...ala cu jentile auri este beton...defapt asa vine de la mama lui...la pret de 34.000 - 35.000 cat este unu nou de la mama lui....totusi..trebuie sa fi cineva...sa dai atat pe masina...si eu asi da...daca asi avea bani aia :cry:

Avatar utilizator
Dragos Cretu
senior
senior
Mesaje: 329
Membru din: 20 Iul 2007, 18:19
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Dragos Cretu » 09 Oct 2007, 10:35

Kingfischer scrie:@ Tavi evo 9.5 are in plus fata de WRX STI a doua turbina care intra pe la 5000 de ture ca sa protejeze ambreiajul
Baaaaaaaaaaa...astia au uitat sa-mi puna a doua turbina!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Crek ca vb de fapt de sitemul turbo cu geometrie variabila si doua camere de evacuare (pentru eficienta nu pt. ambreiaj), care este cam top la ora actuala in materie de turbo.

Akuma nu ca am io da dk pui Evo 9 si STI amandoua de fabrica ii cam da nana evo la sti, dupa ce umbli la ele depinde ce faci si cine iti umbla...
Thank you, Father for revealing fishing to me!!!

www.myspace.com/monarchyspace

Avatar utilizator
SorinM13
senior
senior
Mesaje: 477
Membru din: 13 Feb 2007, 13:18
Localitate: Sibiu

Mesaj de SorinM13 » 09 Oct 2007, 13:40

Dragos Cretu scrie:
Baaaaaaaaaaa...astia au uitat sa-mi puna a doua turbina!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Crek ca vb de fapt de sitemul turbo cu geometrie variabila si doua camere de evacuare (pentru eficienta nu pt. ambreiaj), care este cam top la ora actuala in materie de turbo.
scuze am gresit. e vorba de twin-scroll turbocharger cu evacuarea obstructionata si pasaje duale de evacuare intre turbine=multa putere chiar si la viteza mica. Scuze inca o data

Avatar utilizator
Hell
veteran
veteran
Mesaje: 3531
Membru din: 13 Feb 2007, 18:24
Localitate: Sparta
Contact:

Mesaj de Hell » 09 Oct 2007, 13:52

Kingfischer scrie:
Dragos Cretu scrie:
Baaaaaaaaaaa...astia au uitat sa-mi puna a doua turbina!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Crek ca vb de fapt de sitemul turbo cu geometrie variabila si doua camere de evacuare (pentru eficienta nu pt. ambreiaj), care este cam top la ora actuala in materie de turbo.
scuze am gresit. e vorba de twin-scroll turbocharger cu evacuarea obstructionata si pasaje duale de evacuare intre turbine=multa putere chiar si la viteza mica. Scuze inca o data
@dragos...ai cumva subaru??? :shock: cam asta inteleg din c scri u acolo....

@kingfisher....frate dar sti treaba nu gluma.... :wink: felicitari...
Ps....sper k tea ajutat aia :wink:

Avatar utilizator
Vali Vesa
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 260
Membru din: 21 Dec 2006, 09:10
Localitate: Constanta

Mesaj de Vali Vesa » 09 Oct 2007, 15:42

Dragos Cretu scrie:...Akuma nu ca am io da dk pui Evo 9 si STI amandoua de fabrica ii cam da nana evo la sti...
Cu parere de rau, dar trebuie sa-ti dau dreptate pentru modelele 2007. Stai sa vedem ce poate asta de 2008 :wink:

Avatar utilizator
Dragos Cretu
senior
senior
Mesaje: 329
Membru din: 20 Iul 2007, 18:19
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Dragos Cretu » 09 Oct 2007, 18:23

HellRAISER scrie:
Kingfischer scrie:
Dragos Cretu scrie:
Baaaaaaaaaaa...astia au uitat sa-mi puna a doua turbina!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Crek ca vb de fapt de sitemul turbo cu geometrie variabila si doua camere de evacuare (pentru eficienta nu pt. ambreiaj), care este cam top la ora actuala in materie de turbo.
scuze am gresit. e vorba de twin-scroll turbocharger cu evacuarea obstructionata si pasaje duale de evacuare intre turbine=multa putere chiar si la viteza mica. Scuze inca o data
@dragos...ai cumva subaru??? :shock: cam asta inteleg din c scri u acolo....

quote]

Mai bine...Evo IX :wink:
Thank you, Father for revealing fishing to me!!!

www.myspace.com/monarchyspace

Avatar utilizator
Dragos Cretu
senior
senior
Mesaje: 329
Membru din: 20 Iul 2007, 18:19
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Dragos Cretu » 12 Oct 2007, 17:54

Vali Vesa scrie:
Dragos Cretu scrie:...Akuma nu ca am io da dk pui Evo 9 si STI amandoua de fabrica ii cam da nana evo la sti...
Cu parere de rau, dar trebuie sa-ti dau dreptate pentru modelele 2007. Stai sa vedem ce poate asta de 2008 :wink:
Da...da` vezi ca tre` sa apara Evo X :cooler:

Poze s-au mai scapat pe ici pe colo, plus prototipul X de la Detroit, dar ca tehnica se vehiculeaza ca o sa fie mult peste IX. Acuma` cand a aparut al meu avea tot revolutionar pe el, sistemul de tractiune, distributia, sistemul turbo, ce naiba or sa mai scoata astia mici cu ochii oblici?!?!?!?
Thank you, Father for revealing fishing to me!!!

www.myspace.com/monarchyspace

tudorgabriel
junior
junior
Mesaje: 53
Membru din: 07 Feb 2006, 17:26
Localitate: galati

Mesaj de tudorgabriel » 29 Oct 2007, 18:31

Subaru Forester este de departe o masina extraordinara ptr.terenuri accidentate dar are si pret,daca vreti pret bun cred ca ar merge si o Lada Niva :shock: ( oare se supara Vali Vesa :roll: :wink: ).

Avatar utilizator
Vali Vesa
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 260
Membru din: 21 Dec 2006, 09:10
Localitate: Constanta

Mesaj de Vali Vesa » 29 Oct 2007, 18:41

@tudorgabriel

hehe, de ce sa ma supar ? chiar te contrazic un pic. e mai mult de sosea si daca-i pui gume de viteza si te prinde ploaia pe balta, mai greu iesi... daca se incarca profilul cu noroi, esti ca pe slikuri pe ploaie. daca-i pui gume de teren adevarate, nici o problema. dar in cazul asta iti suna apa-n cap pe autostrada :lol: :lol:

Scrie răspuns