Masinile noastre

orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vali Vesa
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 260
Membru din: 21 Dec 2006, 09:10
Localitate: Constanta

Mesaj de Vali Vesa » 31 Oct 2007, 00:08

OFF TOPIC :arrow:
Dragos Cretu scrie:...Akuma nu ca am io da dk pui Evo 9 si STI amandoua de fabrica ii cam da nana evo la sti, dupa ce umbli la ele depinde ce faci si cine iti umbla...
Subaru rulz... :lol: :lol:

Campionatul de Raliuri al Romaniei - clasamente finale 2007:


Clasament General FIA (N+A)

Pos Nr.Conc Pilot / Copilot Total

1 3 Girtofan Dan / Berghea Adrian 66
2 5 Marisca Bogdan / Itu Sebastian 62
3 4 Tempestini Marco / Pulpea Dorin 53
4 1 Aur Constantin / Avram Anton 41
5 10 Ungur Daniel / Jucan Petru 37

Giri si Tempestini pe STI-uri printre o multime de EVO-uri care mai de care :lol: :lol:

http://www.autonews.ro/index.php?art=2421

Avatar utilizator
Leba
veteran
veteran
Mesaje: 2944
Membru din: 19 Iun 2005, 14:14
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de Leba » 31 Oct 2007, 07:44

Tavi scrie: Mah, nu-s tare la nimic. ...ti-am dat cateva contra-exemple. That's all.
ei, hai acum...nu fi modest, esti din Sibiu, remember?
Tavi scrie: Discutia ar trebui purtata cam asa.
1. Masini 4X4 pt pescari, deci care sa-si faca treaba cat mai eficient, adica rezultate maxime la costuri mici, posibil ca dieselul sa iasa castigator, dar nu-s f. sigur.
2. Masini adevarate pt. off-road, adica pentru pasionati care se baga cu ele la concursuri & stuff, acolo nu mai conteaza banii, e pasiune.
perfect de-acord cu tine, aici. de fapt, cam asta am zis si io. :)
Tavi scrie: De acord ca fiabilitatea dieselurilor fata de benzinare nu mai e un argument acum. Si oricum, cine mai tine o masina pana se face varza motorul?
cum cine? romanul pagubos. si sunt destui si din-astia.
aveam un amic care a mers cu golf 2 un numar maaare de ani, imi amintesc ca avea costuri de intretinere cam de 4 ori mai mici (fara exagerare)fata de bmw.ul meu 316.(eei, ce vremuri :D :roll: ) bine, alea erau masini vechi, generatie '80. acum se pune altfel problema desi tot la bani ajungem.
Eu la diesel vad 2 mari avantaje: consumul si cuplul bun la turatii joase.
"Cu aceeasi minciuna nu poti pescui de doua ori"
East Spinning Team

mirceaef
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 226
Membru din: 21 Ian 2005, 17:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de mirceaef » 31 Oct 2007, 11:17

tudorgabriel scrie: ... eu stiu un lucru :motor pe benzina=costuri scazute de intretinere,mult mai simple constructiv( ca motoare)ca dieselele,
pornire usoara pe timp rece ...
este adevarat consumul este mai redus pe diesel...
la un benzinar( cand te dai la el......rupe fata de un diesel),...
,stiti cat costa un injector :?: aproximativ 2000 lei :shock:
salut tudore,
motoarele pe benzina sunt mai complicate decat cele diesel, nu motorul in sine ci componentele de pe ele care fac amestecul, arderea si extrem de multe la evacuare.
dieselul porneste la fel de usor ca unul pe benzina. s-a dus vremea rabelor cu faclii.
diferentele la consum incep sa devina din ce in ce mai mici si oricum consumul pe care ti-l da producatorul este pt un condus cuminte, relaxat (daca ai nervii necesari sa-l practici). daca-i dai talpa consuma si dieselul de nu-ti vine sa crezi.
datorita turbinelor dieselurile prapadesc multe motoare pe benzina dar aici e mult de discutat, depinde mult de motorizare si masina.
injectoarele sunt scumpe indiferent ca-s de diesel sau benzina dar n-ai nevoie sa iei aproape niciodata tot injectorul ci numai capetele/diuzele de injectie.
Carping Club

Avatar utilizator
Tavi
veteran
veteran
Mesaje: 5834
Membru din: 22 Ian 2005, 17:13
Localitate: Sibiu

Mesaj de Tavi » 31 Oct 2007, 13:59

leba scrie:
Tavi scrie: Mah, nu-s tare la nimic. ...ti-am dat cateva contra-exemple. That's all.
ei, hai acum...nu fi modest, esti din Sibiu, remember?
....
[ acum se pune altfel problema desi tot la bani ajungem.
Eu la diesel vad 2 mari avantaje: consumul si cuplul bun la turatii joase.
Da mah, da si faza cu Sibiu era doar o presupunere... :cry:

Cuplul bun la turatii joase, de acord, e bun pt. masini 4 ori 4. La masini de strada, e discutabil. Am condus un peugeot 1.6 HDI (adica diesel :D ) 110 CP. Pana la 100 km/h era tare fasneatza, probabil mai fasneatza decat Astra mea 1.6 benzina 105 CP. La viteze mai mari, senzatia mea a fost ca dieselu se cam plafona, in schimb benzinarul inca mai avea rezerve de putere, pen'ca pe la 3.800-4000 rpm era in zona de cuplu maxim si scotea flacari pana la linia rosie de pe turometru.

No si acum cu banii. Consumul sau cheltuielile cu combustibilul sunt mai mici, dar multi au tendinta sa ignore ca un diesel e mai scump la achizitie cu cateva mii de eur fata de un benzinar(masini noi), asadar si asigurarea va fi mai mare, iar reviziile sunt si ele mai scumpe. Acesti extra money care-i platesti pt. un diesel se recupereaza din consumul mic destul de greu adica daca mergi de la 20.000 km/an in sus sau dupa vreo 50-60.000 km. Cifrele nu-s din burta, sunt socotelile ce mi le-am facut cand mi-am luat masina. Pe benzina. :D

mirceaef
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 226
Membru din: 21 Ian 2005, 17:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de mirceaef » 31 Oct 2007, 15:44

Tavi scrie: ... dar multi au tendinta sa ignore ca un diesel e mai scump la achizitie cu cateva mii de eur fata de un benzinar ...
aici e smecheria, ca sa scoti diferenta de pret din economia de carburant ajungi cu masina la varsta la care e mai bine s-o vinzi. la o masina de oras un diesel nu-ti ofera nimic in plus, decat poate confortul psihic ca iti consuma mai putin.
Carping Club

Avatar utilizator
costica_fishing
veteran
veteran
Mesaje: 2092
Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de costica_fishing » 31 Oct 2007, 18:06

dieselul e scump la achizitie, dar sta mai bine la revanzare.

Statisticile pe care le-am citit eu ziceau ca se merita diesel daca mergi peste 24.000 km/an. De ce 24.000 exact - nu stiu.

Cred ca ar creste nr de km la care devine rentabil diesel daca iei, spre exemplu, o Honda, unde varianta diesel e (parca) cu vreo 3.000 de Eur mai scumpa.
near the beer

Avatar utilizator
costica_fishing
veteran
veteran
Mesaje: 2092
Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de costica_fishing » 31 Oct 2007, 18:13

@Mircea:

io cred ca motoarele diesel innegresc mai repede uleiul pt ca motorina e un produs mai putin rafinat decat benzina. De unde si produce mai multe reziduuri (pe teava sau in ulei).

Dar daca expertii in frecare zic altfel, asa sa fie. :D
near the beer

Avatar utilizator
Zamfi
veteran
veteran
Mesaje: 5773
Membru din: 01 Oct 2006, 19:50

Mesaj de Zamfi » 31 Oct 2007, 20:31

De acord cu Tavi!Si cu Costica! Bine eu am o Skoda benzinara... :lol: Dar si eu zic ca nu se justifica dieselul decat la peste 25 oookm/an!Cand am adus-o din Germania(martie 2006) puteam aduce si diesel...Am fost intrebat elegant cati km fac pe an.Am zis ...vreo 15 k .Recomandare clara:benzina! Daca luam un diesel mai aveam de recuperat ,la ora asta, vreo 1000 de euroi...Diferenta de consum e de cca 2 l. La anul ,daca da Cel de Sus o vand...Deci? Si e parca mai zbanghie ca dieselul :lol: Am condus diesel si mie personal nu-mi place!Asta nu inseamna ca nu sunt brici, dar nu sunt pentru mine...Sunt eu probabil o fire mai agitata :lol:
Pentru a ajunge sa vezi curcubeul trebuie mai intai sa suporti ploaia.

tudorgabriel
junior
junior
Mesaje: 53
Membru din: 07 Feb 2006, 17:26
Localitate: galati

Mesaj de tudorgabriel » 01 Noi 2007, 09:11

Salut Mircea ,ce mai faci :) baietii vorbesc de 25000km pe an ,eu am facut cu Golful anul trecut aproape 40000 km,consuma 5 ,motor de 2L,sunt foarte multumit dar este mai greu sa-l duc la pescuit,mi-e mila de el,este jos,atinge,nu este bine de aia vreau sa-mi iau ceva numai de pescuit si cred ca am sa-mi iau ceva de genul VW Caddy,sau Fiat Doblo,bineinteles varianta de persoane si portbagaj,de fapt daca ma gandesc bine nici nu am ce face cu 4x4 deoarece nu merg la pescuit cand ploua,urmaresc meteo si apoi merg la pescuit,iar masinile mai sus mentionate ma avantajeaza din mai multe puncte de vedere,spatiu de persoane ,portbagaj mare,se poate dormi in masina pe vreme rece,toamna la stiuca de ex.,si mi-am cumparat si o salupa anul asta de care sunt tare mandru :oops:
Te salut.

Avatar utilizator
SorinM13
senior
senior
Mesaje: 477
Membru din: 13 Feb 2007, 13:18
Localitate: Sibiu

Mesaj de SorinM13 » 01 Noi 2007, 09:12

benzina vs. diesel:
Eu sunt fan benzina de la un vechi GSI pe care l-am avut dar sunt multumit si de dieselul de 96 kw pe care-l am acum.
Nu stiu ce motorizare m-iar pica bine in viitor, probabil ca pentru strada ceva pe benzina supraalimentat si pt teren un diesel cu un cuplu mare.

Scrie răspuns