Dacia Duster

orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

T.Adrian
veteran
veteran
Mesaje: 1282
Membru din: 13 Ian 2010, 23:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de T.Adrian » 05 Mar 2010, 13:50

@Musti
Multumesc pentru explicatiile suplimentare pe care eu nu am avut timp/chef sa le prezint.
:bere:
Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

ANDREI RIGA
veteran
veteran
Mesaje: 1653
Membru din: 05 Oct 2006, 11:40
Contact:

Mesaj de ANDREI RIGA » 05 Mar 2010, 17:27

shootgun scrie:
darkseth scrie:parerea mea e ca in off-road G Clase e peste RangeRover...
:lol: Sau ar trebui sa intreb despre ce Range Rover vorbesti? Daca despre Sport HSE sau Vogue, mai discutam... Dar daca vorbesti despre Defender , atunci e clar ca nu sti cu ce se mananca... no offence...
Gunny, Defenderul e Land Rover, nu-i Range ! No offence, da' mata stai mai pe langa Tamisa. Noi de-aci, mai de langa stepa, putem sa mai gresim la d'astea , da matale... :shock:

ANDREI RIGA
veteran
veteran
Mesaje: 1653
Membru din: 05 Oct 2006, 11:40
Contact:

Mesaj de ANDREI RIGA » 05 Mar 2010, 17:34

Bine, acu o sa mi se replice ca si Range e tot Land Rover. stiu asta, dar RRS e un Land Rover, dar Defender sigur nu e Range Rover.

Avatar utilizator
adiwolf
veteran
veteran
Mesaje: 4638
Membru din: 14 Ian 2006, 16:32
Localitate: Rm.Valcea

Mesaj de adiwolf » 05 Mar 2010, 19:41

Musti scrie:
adiwolf scrie:4x4 - maxim 105cp - garda la sol 200mm - SUV??!!
un fel de strutocamila
nu mersi.

p.s. as vrea sa vad un X5 sau X6 pe malul Dunarii dupa ce a plouat :twisted:
Noah, ca nu stiu ce intelege lumea prin SUV. Da' de dragu' preciziei Duster-u' 4x4 are garda la sol 210mm (ala 4x2 e la 205mm).
Pe urma 210mm Dacia Duster, daca ii masoara un arbitru neutru elvetian, eu cred ca ar trebui sa dea fix egal cu cei 210mm Land Rover Freelander 2 (un exemplu la intamplare :twisted: ). As indrazni sa zic chiar ca Duster-u' se obrazniceste la unghiul de degajare, care-i cu 5 grade mai mare ca la Freelander 2..., la un ampatament mai mare cu numai 1mm. Da' astea-s prostii...
Acuma, ca Freelander-u' nu-i tocmai Defender, asta-i sigur...
Iar despre motoare si puteri, ca se intreba cineva, numai de bine... E putin 105CP ? Niva se descurca (si inca cum) cu 80CP si o garda la sol de 220mm... Ca sa nu-l uitam pe bunicu' Aro care castiga concursuri cu 83CP la bord. Si Aro avea garda la sol standard de 200mm!
Ce am vrut sa zic cu asta?
Ca la un SUV, ca sa aiba pretentii de off-road, nu-i intotdeauna relevanta o aparenta gen putere motor. Vom vedea cat de bine se comporta transmisia si suspeniile.
Si am curajul sa zic ca Duster-ul, daca va reusi sa treaca gropi mai bine decat Logan-ul (prietenii stiu de ce), si nu vad de ce n-ar face-o, deja este un succes la pretul lui de masina noua. Si daca-l incalti cu gume corecte si mai si trage 4x4 si te scoate din noroi, uite asa ca var'su:
http://www.youtube.com/watch?v=ZWrTMcHX5Jg
http://www.youtube.com/watch?v=4KPd4n2IZvM
sigur va fi un succes comercial... Nu-l va lua nimeni ca sa se catere pe pereti cu el...
Parerea mea care o am despre Duster-u' care este... :D
hai sa o luam cu sfarsitul, deci:
ce face rusnacul ala cu masina aia de ii spune SUV 4x4 e jenant, nu vreau sa ma dau mare si nici nu intentionez sa scot in relief calitati ale masinii sau ale soferului, dar cu passatul meu mergeam fix la fel fara nici un fel de problema
da, consider ca puterea motorului in raport cu greutatea masinii, este un atu hotarator mai ales pe drumurile desfundate.
daca tot ai adus aminte de bunicul ARO sa stii ca m-am dat cu asa ceva si sincer nu pot sa spun ca era ceva deosebit, ba din contra, nu as conduce masina aia decat daca nu as avea alternative
totusi, nu pot spune acelasi lucru despre ultimele modele de ARO produse de defuncta uzina, cele cu motor Peugeot si Toyota, le-am condus pe amandoua si nu sufera comparatie.
nu contest calitatea cea mai mare a acestui Duster, respectiv pretul, insa sunt tare curios sa vad ( in timp) in detrimentul a ce s-a ajuns la un astfel de pret - deocamdata nici una dintre noile masini Dacia nu a trecut testul timpului.
in rest....... fiecare cu preferintele lui, eu am spus ca as perfera ca masina pt mers la pescuit un Mitsubishi L200 sau un Suzuki Vitara

tudor
Moderator
Moderator
Mesaje: 2821
Membru din: 14 Apr 2004, 12:10
Localitate: paris
Contact:

Mesaj de tudor » 05 Mar 2010, 21:43

Chiar intentionez sa-mi cumpar Duster. La pretul asta nu e nici un risc. Mie imi trebuie o masina 4x4 numai ca sa pot trage barca/peridoc pe rampele abrupte. Restul numai sosea.

Avatar utilizator
mariush
senior
senior
Mesaje: 470
Membru din: 14 Iun 2007, 12:00
Localitate: ORADEA

Mesaj de mariush » 05 Mar 2010, 22:09

@ adiwolf

ce inseamna pentru tine testul timpului? cati ani?
eu am LOGAN din 2004 si nu am avut nici o treaba cu el si are 93000 de km.
sau vorbim doar de prejudecati?
"nevoia este parintele inovatiei" PLATON

Avatar utilizator
Leba
veteran
veteran
Mesaje: 2944
Membru din: 19 Iun 2005, 14:14
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de Leba » 05 Mar 2010, 22:10

Am mers la un concurs in 2009 cu un MCV, al unui prieten, firesc. Echipat cu motor 1,5 dci, cel de pe megane, cred. 3 oameni cu tot cu echipament (barci, motoare, corturi etc) si mai era loc. Nu am manat sportiv, cred ca cel mai tare am mers 120 km/h, pe drum drept.
Masina s-a comportat exemplar, inclusiv pe teren accidentat (cand a fost cazul). Cutia de viteze destul de precisa, cei 70 de cai au fost suficienti, tinuta de drum decenta.
Ce m-a impresionat pe mine a fost consumul, care a fost aproximativ 5,6 litri/100km, in conditiile in care masina cara minim 4-500 kilograme. Am calculat de la plin la plin.
Nu sunt fan Dacia dar va spun sincer ca daca Dusterul indeplineste coditiile de mai sus, are ceva in plus la siguranta si tractiune 4x4, va fi una din optiunile mele viitoare.
Evident, imi place si mie sa visez la Tundra sau Patrol. :)
"Cu aceeasi minciuna nu poti pescui de doua ori"
East Spinning Team

Avatar utilizator
adiwolf
veteran
veteran
Mesaje: 4638
Membru din: 14 Ian 2006, 16:32
Localitate: Rm.Valcea

Mesaj de adiwolf » 05 Mar 2010, 22:27

mariush scrie:@ adiwolf

ce inseamna pentru tine testul timpului? cati ani?
eu am LOGAN din 2004 si nu am avut nici o treaba cu el si are 93000 de km.
sau vorbim doar de prejudecati?
mariush, recunosc ca se poate sa fie si putina prejudecata, asta si datorita faptului ca am fost utilizator Dacia prea multi ani.
totusi, am cateva cunostinte care au Logan pe benzina si injura de mama focului - nu ma intreba de ce si cum, daca vrei te pun in legatura cu ei sa iti explice, mie mi-a ajuns faptul ca ei sunt nemultumiti - si sunt si pescari mare parte din ei
tot la fel de bine am si un cumnat care are un Logan MCV (ca ala de care vorbeste Lebanezul mai sus) si este super incantat
sincer si eu am ramas putin surprins de acest MCV, mai ales datorita volumului mare de spatiu pt pasageri si bagaje - am eu un fix cu treaba asta si din cauza asta mi-am luat si Passatul - insa putin dezamagit de puterea motorului, cred ca ar fi trebuit putin mai mult, insa MCV-ul asta este o optiune buna.
si acuma, ca sa ma explic ce inteleg eu prin testul timpului la o marca de masina??
Dacia la romani este masina saracului, sau cel putin asa era catalogata.
Volskwagenul la nemti este cam acelasi lucru.
tu le poti compara?? eu nu.

Avatar utilizator
Ioan S.
veteran
veteran
Mesaje: 1212
Membru din: 10 Mai 2004, 19:31
Localitate: Iasi

Mesaj de Ioan S. » 05 Mar 2010, 22:29

adiwolf scrie: ..................... nu contest calitatea cea mai mare a acestui Duster, respectiv pretul, insa sunt tare curios sa vad ( in timp) in detrimentul a ce s-a ajuns la un astfel de pret - deocamdata nici una dintre noile masini Dacia nu a trecut testul timpului. ............................
Potrivit specialistilor din sistemul calitatii ... pretul insasi face parte din calitatea unui produs ...
In acest caz cred ca problema se pune ce doreste consumatorul sa primeasca pentru banii pe care-i da. In mod cert cel ce da 15 600 euro pe un Duster nu se astepta ca acesta sa aiba pe sosea coportamentul lui X5 si nu se asteapta nici ca off-road sa aiba comportamentul lui G Clase ori Defender.
Ba chiar indraznesc sa spun ca e foarte probabil sa fie sub Renault Koleos ... asa ca cei care viseaza la un "Nissan Qashqai ceva mai ieftin" ar fi bine sa ia aminte aici : http://www.youtube.com/watch?v=gFa6wKmPR8U&NR=1

Asa vad eu Dusterul, masina fara pic de snobism, care se va incapatina sa-si faca treaba 10-15 ani daca nu e dusa la limita nici pe autostrada, nici pe drumuri desfundate si nici peste limita cu incarcatura.

Va fi probabil un succes comercial ... si culmea e ca ar fi fost un esec comercial daca ar fi incercat s-o faca mult mai buna. Sa presupunem ca vor vinde 100 000 pe an la un pret mediu de 12 500 euro. Daca ar fi facut-o cu design de Murano, capabilitati off-road de Terano si motorizari de pestre 200 cai ar fi costat 50 000 euro. Cine ar fi cumparat asa ceva ? Poate doar citiva care ar fi asteptat sa faca 10 ani si sa le ia cu 7 000 euro din Germania :shock:

Avatar utilizator
old_radu
veteran
veteran
Mesaje: 3682
Membru din: 23 Feb 2007, 22:13
Localitate: Baia Mare

Mesaj de old_radu » 05 Mar 2010, 22:31

adiwolf scrie: Dacia la romani este masina saracului, sau cel putin asa era catalogata.
Volskwagenul la nemti este cam acelasi lucru.
tu le poti compara?? eu nu.
...nemtii le-au comparat si cumparat...Logan :wink:

Scrie răspuns