Dacia Duster
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
- veteran
- Mesaje: 1653
- Membru din: 05 Oct 2006, 11:40
- Contact:
Adi,
Tin sa-ti atrag atentia ca mai nou una din masinile saracului (probabil cel mai amarat, dar totusi neamt) in Germania este Logan-ul. Si o spun cu mandrie din postura unuia care, inainte de a avea de aproape doi ani un Ford S-Max(stii tu, tot problema cu spatiul), a avut patru ani Logan 1.6 benzina, pe care l-am calarit din Grecia pana in Germania , din varful muntelui pana in buza marii. Va spun eu, cea mai mare afacere a Daciei ar fii fost daca puneau tractiunea asta integrala pe MCV. Dar daca Dusterul are calitatile Loganului, va fii hit mare.
Tin sa-ti atrag atentia ca mai nou una din masinile saracului (probabil cel mai amarat, dar totusi neamt) in Germania este Logan-ul. Si o spun cu mandrie din postura unuia care, inainte de a avea de aproape doi ani un Ford S-Max(stii tu, tot problema cu spatiul), a avut patru ani Logan 1.6 benzina, pe care l-am calarit din Grecia pana in Germania , din varful muntelui pana in buza marii. Va spun eu, cea mai mare afacere a Daciei ar fii fost daca puneau tractiunea asta integrala pe MCV. Dar daca Dusterul are calitatile Loganului, va fii hit mare.
bai frate, m-ati omorat
daca ziceam ceva de pescuit, de bete, mulinete, shimano vs daiwa, etc, nu sareati asa pe mine sa ma convingeti de faptul ca acest Duster si implicit predecesoarele lui produse de Dacia sunt nemaipomenite.
totusi, am o intrebare la voi cei care a-ti raspuns pe acest topic, sincer, cati dintre voi sunteti propietari si utilizatori zilnici de Logan, Sandero, (chiar, de modelul asta nu ziceti nimic???
) - nu se pune ce este pe firma
radule,
nemtii le-au cumparat fiindca aveau o prima de casare de ~ 3000 euro, iar afacerea era super, din doua trei salarii, fara imprumut bancar isi cumpara oricine masina
p.s. daca il echipeaza cu motor peste 120-130cp, iese ceva din el

daca ziceam ceva de pescuit, de bete, mulinete, shimano vs daiwa, etc, nu sareati asa pe mine sa ma convingeti de faptul ca acest Duster si implicit predecesoarele lui produse de Dacia sunt nemaipomenite.
totusi, am o intrebare la voi cei care a-ti raspuns pe acest topic, sincer, cati dintre voi sunteti propietari si utilizatori zilnici de Logan, Sandero, (chiar, de modelul asta nu ziceti nimic???



radule,
nemtii le-au cumparat fiindca aveau o prima de casare de ~ 3000 euro, iar afacerea era super, din doua trei salarii, fara imprumut bancar isi cumpara oricine masina
p.s. daca il echipeaza cu motor peste 120-130cp, iese ceva din el

deciadiwolf scrie: totusi, am o intrebare la voi cei care a-ti raspuns pe acest topic, sincer, cati dintre voi sunteti propietari si utilizatori zilnici de Logan, Sandero, (chiar, de modelul asta nu ziceti nimic???![]()
) - nu se pune ce este pe firma
![]()
....
p.s. daca il echipeaza cu motor peste 120-130cp, iese ceva din el

am "pe firma". adica am mai multe, m-am dat cu 1,6 ambele variante si 1,4
Masini absolut rezonabile, as zice inteligent facute pentru drumurile romanesti. Suspensii moi, bune pentru gropi, care este.
Cu fiabilitatea nu stiu ce sa zic, nu am condus destul de mult logan.
p.s. iese fum, aia nu e masina de motor asa puternic.
oricum problema e pusa gresit... nu are sens sa compari mere cu pere, logan cu passat si duster cu defender.
logan trebuie comparata cu o masina din categoria ei de pret
Duster la fel
Va spun eu raspunsul: sunt cele mai bune

@ adiwolf
...conduc zilnic un Golf 6, TDI...il am din luna mai anul trecut si am facut 38 000km.... super masinuta , poate putin cam scumpa
...am condus Logan , doar cateva sute de km (max 1 000) ...atat varianta diesel cat si cel pe benzina de 1, 4 l (asta din urma cam lenes)
Sincer : la posibilitatile mele materiale nu as fi in stare sa intretin Golful , in consecinta , prefer Loganul
...trebuie pus in balanta anumiti factori....pret , consum , cost intretinere , dotari , drumuri pe care vrem sa le parcurgem (sa nu vorbim de calitatea lor din Ro) , abilitatile in condus...
...pentru mine este suficient un Logan , cu care sa ma deplasez la pescuit , pe malul raurilor , cu un cost cat mai redus
...in rest , sunt satul de condus...
...conduc zilnic un Golf 6, TDI...il am din luna mai anul trecut si am facut 38 000km.... super masinuta , poate putin cam scumpa
...am condus Logan , doar cateva sute de km (max 1 000) ...atat varianta diesel cat si cel pe benzina de 1, 4 l (asta din urma cam lenes)
Sincer : la posibilitatile mele materiale nu as fi in stare sa intretin Golful , in consecinta , prefer Loganul
...trebuie pus in balanta anumiti factori....pret , consum , cost intretinere , dotari , drumuri pe care vrem sa le parcurgem (sa nu vorbim de calitatea lor din Ro) , abilitatile in condus...
...pentru mine este suficient un Logan , cu care sa ma deplasez la pescuit , pe malul raurilor , cu un cost cat mai redus
...in rest , sunt satul de condus...

Am un Hyundai Santa Fe, numit si Jeepul saracului. La 76.000 km a crapat cutia automata, fara sa fie deloc fortata, stau de 2 saptamani cu ea in service si nici acum nu s-au hotarat daca o carpesc sau pun una noua. Prietenului meu i sa stricat la 28.000 km si la 40.000 km volanta la un BMW 320. Daca se intampla la Duster sigur sareau toti sa zica ca-i masina proasta. Eu consider Duster un mare pas in fata pentru Dacia, si sunt sigur ca va fi un mare succes de piata care va ridica marca Dacia cu cateva locuri in top-uri. francezii de la Renault au deja in lucru inca doua noi modele pentru Dacia. S-a dus vremea cand trageau de un model 20 de ani.
Concluzia mea: Dacia, un brand cu care trebuie sa ne mandrim. Masini ieftine si fiabile.
Concluzia mea: Dacia, un brand cu care trebuie sa ne mandrim. Masini ieftine si fiabile.
Nu sta degeaba, ca degeaba stai!
Mai, acum 3 ani, dupa aproape doi ani de folosit masina de serviciu, o Skoda Octavia 1,9TDI break, care imi sta la dispozitie, m-am decis sa-mi iau si masina proprie (musai noua, ca pe Skoda o luasem "batrana" - avea cred, impliniti, 1000km), chit ca n-aveam neaparata nevoie. Drept care am alocat pt. isprava un buget de vreo 12000 EUR. Mi-am clatinat capul sa-mi iasa fumurile si mi-am facut o lista: avantaje / dezavantaje. Nu mai tin minte exact cate marci am comparat atunci (la repezeala, Hyundai, Chevrolet, Fiat, Seat, Skoda, KIA, Opel si altele), dar la sfarsit tot un Logan 1,6 a iesit castigator. Da' de departe. De ce? Pt. ca sunt si pescar. Ce a cantarit hotarator? Suspensia si garda la sol, urmate strans de spatiul interior/portbagaj. Daca ai mai pus si mici pretentii, gen aer conditionat, un geam electric, o oglinda la fel, o idee de computer de bord, ceva, Loganul n-a prea avut competitor sa incapa in bugetul ala, care oricum era mult excedentar pt. el (vorbim de preturi de dinainte de criza, cand domnii dealeri de alte marci erau cu coada mult prea sus).adiwolf scrie:dintre voi sunteti propietari si utilizatori zilnici de Logan, Sandero, (chiar, de modelul asta nu ziceti nimic???![]()
) - nu se pune ce este pe firma
De atunci il cam folosesc zilnic (cred ca am vreo 45000km). Saptamanal merge pe aratura, urca diguri, o ia crestul peste camp, etc. si inca n-am reusit nici macar sa-l "scarpin" pe burta. Ca sa fac o paralela, cu Skoda am o baie de ulei la pasiv (dupa care i-am luat scut, ca n-avea, sic!), plus ceva capete de bara si niscai bucse. Loganul se incapataneaza sa n-aiba de schimbat in trei ani decat zemuri si filtre, chit ca de cand il am numai pe el l-am pus la cazne si ma duce la peste. Cu Skoda e prea mare bataia de cap si prea mult de mers pe jos din locul in care se pune pe burta. N-am sa mai spun ca Skoda ma bate in talpa cand franez, ca s-au cam ovalizat discurile de frana (e drept, e mai batrana decat Loganul cu vreo 20000km, da' de batut in talpa s-a apucat cu mult inainte), ca imi ploua in portbagaj pe undeva si ca aerul conditionat a fost la reparat de vreo 3 ori. Las' ca alternatorul si inchiderea centralizata numai o data! Daca o sa zic toate astea, ai sa zici ca-s partinitor...

Hai ca echilibrez (oleaca) scorul si am sa accept ca prefer Skoda pe autostrada. Pe aia din Ungaria si Austria, ca pe aia solara de la noi nu prea apuc sa ma dau. Ma dau in schimb pe drumurile nationale. Daca sunt atent tare la gropi, scorul iese cam egal. Daca nu, cu Skoda imi ca sare proteza si-mi misca piatra la rinichi..
No, multmit? Da' de ce intrebi?

Astept vremurile cand ne vom lauda cu pestii eliberati, nu cu cei prinsi...

Ma uit zi de zi cum un prieten maltrateaza un 1.4 mpi de servici cu diluant in rezervor, ulei schimbat la 40 mii km, etc si masina aia chiar se incapataneaza sa mearga. Are 100 mii km, i se aprinde becul de la sonda cand depaseste proportia de 1 parte benzina : 3 diluant

Din cate am observat, de pe ici, de pe colo, motorizarea dci sufera putin ca fiabilitate, dar de cand s'a dus injectia mecanica putine diesel'uri mai sunt fiabile.
Cheers
Musti,
sa îl stăpânești sănătos fără evenimente, defecțiuni și mașina și tu
cum spuneam, fiecare e liber sa aleaga si sa creada ce doreste in functie de preferinetele lui.
pt mine in categoria Logan nu exista decat MCV, restul........... sory.
daca acest MCV ar avea un motor de 1.8 si 120-130cp ar fi super masina.
cat priveste Dusterul..........hai sa vedem ce spun primi utilizatori dupa 100.000km.
retine, nu contest ca la banii aia ~15.000euro, acest Duster nu este o optiune demna de luat in seama, insa ce ma deranjeaza pe mine este euforia asta pentru ceva ce nici nu a iesit pe piata si nici nu este testata de clientul final, dar pe care ne grabim sa o ridicam in slavi si sa indraznim comparatii cu marci mult mai consacrate care au confirmat in timp.
si ca sa inchei acest subiect, ma deranjeaza foarte tare aspectul exterior si interior la Logan si Duster.
daca la Logan am inteles ca se dorea un pret foarte scazut - ce legatura are pretul cu designul.....nu inteleg, la Duster, sincer cred ca se putea putin mai mult, in special la interioare si la plansa de bord, fara sa se umfle pretul cu mai mult de cateva sute de euro (3-600)
dar asa cum spuneam este opinia mea si posibil sa ma insel, insa chiar si asa prefer sa inchei acest subiect aici.
sa îl stăpânești sănătos fără evenimente, defecțiuni și mașina și tu

cum spuneam, fiecare e liber sa aleaga si sa creada ce doreste in functie de preferinetele lui.
pt mine in categoria Logan nu exista decat MCV, restul........... sory.
daca acest MCV ar avea un motor de 1.8 si 120-130cp ar fi super masina.
cat priveste Dusterul..........hai sa vedem ce spun primi utilizatori dupa 100.000km.
retine, nu contest ca la banii aia ~15.000euro, acest Duster nu este o optiune demna de luat in seama, insa ce ma deranjeaza pe mine este euforia asta pentru ceva ce nici nu a iesit pe piata si nici nu este testata de clientul final, dar pe care ne grabim sa o ridicam in slavi si sa indraznim comparatii cu marci mult mai consacrate care au confirmat in timp.
si ca sa inchei acest subiect, ma deranjeaza foarte tare aspectul exterior si interior la Logan si Duster.
daca la Logan am inteles ca se dorea un pret foarte scazut - ce legatura are pretul cu designul.....nu inteleg, la Duster, sincer cred ca se putea putin mai mult, in special la interioare si la plansa de bord, fara sa se umfle pretul cu mai mult de cateva sute de euro (3-600)
dar asa cum spuneam este opinia mea si posibil sa ma insel, insa chiar si asa prefer sa inchei acest subiect aici.
-
- utilizator constant
- Mesaje: 226
- Membru din: 05 Mar 2007, 21:16
- Localitate: Radauti
-
- veteran
- Mesaje: 1653
- Membru din: 05 Oct 2006, 11:40
- Contact:
Pai Loganul nu e masina ptr motor de 130 cp. Gandeste-te ca la greutatea lui (aprox 1000kg) cu motorul de 130cp ar zbura pe strada. Cand ii lasi unei masini posibilitatea sa mearga cu 200 km/h, tre sa te gandesti si la siguranta, deci asta inseamna alta suspensie(suspensia lui nu este ptr viteza- cu toate ca multi merg cu 150-160n km/h), alt abs, centuri pretensionate(ca n-are),alta cutie de viteze, etc,etc. asta inseamna o crestere al pretului subtantiala pe care oameni ca noi n-ar fii dispusi sa o plateasca(ptr ca nu avem ce trebuieadiwolf scrie:........pt mine in categoria Logan nu exista decat MCV, restul........... sory.
daca acest MCV ar avea un motor de 1.8 si 120-130cp ar fi super masina.........
si ca sa inchei acest subiect, ma deranjeaza foarte tare aspectul exterior si interior la Logan si Duster.
daca la Logan am inteles ca se dorea un pret foarte scazut - ce legatura are pretul cu designul.....nu inteleg, ..........

Asta e... Asa a iesit o masina simpla si robusta , adica asa cum ne trebuie noua ! Nu trebuie sa si placa tuturor, e suficient ca isi dau seama ca au nevoie de ea ...