adiwolf scrie:4x4 - maxim 105cp - garda la sol 200mm - SUV??!!
un fel de strutocamila
nu mersi.
p.s. as vrea sa vad un X5 sau X6 pe malul Dunarii dupa ce a plouat

Noah, ca nu stiu ce intelege lumea prin SUV. Da' de dragu' preciziei Duster-u' 4x4 are garda la sol 210mm (ala 4x2 e la 205mm).
Pe urma 210mm Dacia Duster, daca ii masoara un arbitru neutru elvetian, eu cred ca ar trebui sa dea fix egal cu cei 210mm Land Rover Freelander 2 (un exemplu la intamplare

). As indrazni sa zic chiar ca Duster-u' se obrazniceste la unghiul de degajare, care-i cu 5 grade mai mare ca la Freelander 2..., la un ampatament mai mare cu numai 1mm. Da' astea-s prostii...
Acuma, ca Freelander-u' nu-i tocmai Defender, asta-i sigur...
Iar despre motoare si puteri, ca se intreba cineva, numai de bine... E putin 105CP ? Niva se descurca (si inca cum) cu 80CP si o garda la sol de 220mm... Ca sa nu-l uitam pe bunicu' Aro care castiga concursuri cu 83CP la bord. Si Aro avea garda la sol standard de 200mm!
Ce am vrut sa zic cu asta?
Ca la un SUV, ca sa aiba pretentii de off-road, nu-i intotdeauna relevanta o aparenta gen putere motor. Vom vedea cat de bine se comporta transmisia si suspeniile.
Si am curajul sa zic ca Duster-ul, daca va reusi sa treaca gropi mai bine decat Logan-ul (prietenii stiu de ce), si nu vad de ce n-ar face-o, deja este un succes la pretul lui de masina noua. Si daca-l incalti cu gume corecte si mai si trage 4x4 si te scoate din noroi, uite asa ca var'su:
http://www.youtube.com/watch?v=ZWrTMcHX5Jg
http://www.youtube.com/watch?v=4KPd4n2IZvM
sigur va fi un succes comercial... Nu-l va lua nimeni ca sa se catere pe pereti cu el...
Parerea mea care o am despre Duster-u' care este...

Astept vremurile cand ne vom lauda cu pestii eliberati, nu cu cei prinsi...