Arena, singurul topic de polemici.

orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
bradypus
veteran
veteran
Mesaje: 1643
Membru din: 15 Noi 2007, 18:27

Mesaj de bradypus » 21 Noi 2011, 23:23

Jijiiiii , razesule ! :lol:

ai facut cu mine ca´n bancu cu turci si Stefan Cel Mare....

cu o seara nainte... " razesii mei... , aveti maaare grija ! sa nu cumva sa va´nbatati... , ca vin oamini sheia dijeaba... "

bradypus
veteran
veteran
Mesaje: 1643
Membru din: 15 Noi 2007, 18:27

Mesaj de bradypus » 21 Noi 2011, 23:26

Jijiiii !!!!

nu e Jiji ?

ma... l-ati vazu careva pe Jijii ?

bradypus
veteran
veteran
Mesaje: 1643
Membru din: 15 Noi 2007, 18:27

Mesaj de bradypus » 21 Noi 2011, 23:28

eee apoi daca nu-i nici un Jiji... ma duc la culcare !

noapte buna la tata lumea !

s-auzim numa de ghune !

craciun fericit si un calduro la multi ani !

:lol:

Avatar utilizator
ranga
veteran
veteran
Mesaje: 2578
Membru din: 17 Aug 2010, 11:57

Mesaj de ranga » 21 Noi 2011, 23:40

melculbeat scrie:indiene, cum ti-am zis...mai ales ca e vorba de doua modele diferite, chiar ma gindesc ca e cine stie ce sistem eliptic pentru a echilibra cine stie ce. la fel, poate exista o miscare axiala de citiva microni si atunci asamblare nu se face la cota. trebuiesc studiate specificatiile fiecarui producator. daca vrei sa facem descompunerea fortelor si reactiunilor, crede-ma, e imposibil pe net. trebe creion, hirtie si multa bere...si se rezolva.
melcule, despicam degeaba firul in 16 cu forte si reactiuni.
ipocritu a zis ca daca axul se invarte in camasa rulmentului , atunci rulmentul se comporta exact ca un lagar(bucsa). axul se freaca de camasa fara ca aceasta sa antreneze bilele. asta am sustinut si eu. mi se pare logic. n-am stat sa calculez forte radiale, axiale sau compuse. am comentat strict la afirmatia ipocritului. eu raman tot la parerea asta, ca rulmentul daca nu se invarte are rol de bucsa.
e logic?

apoi putem extrapola pe diferentele dintre lagare cu bile si lagarele prin alunecare(bucse). care-i mai bun si in ce context. si la capitolul asta au fost contradictii si rasete in culise. la unii chiar pe scena.

bere nu servesc. nici creion nu am, dapoi hartie.da in schimb am un vin..... :P
ps: sa nu mai zici nimic de licorile magice, ca vine doamnu educator si ne cearta ca bem si scriem pe forum. :lol:

Avatar utilizator
MuskMd
veteran
veteran
Mesaje: 5488
Membru din: 13 Apr 2007, 06:09
Localitate: B. C.

Mesaj de MuskMd » 21 Noi 2011, 23:42

ranga scrie: eu raman tot la parerea asta, ca rulmentul daca nu se invarte are rol de bucsa.
e logic?
iaca mai suntem fo doi pe partea asta...... poate nu exprimat cu fix aceleasi cuvinte :lol: , dar in aceleasi idei :D
Inglorious Muzkars - I tye me flyz n'I fly me tiez
mandru proprietar de pisicuta...

bradypus
veteran
veteran
Mesaje: 1643
Membru din: 15 Noi 2007, 18:27

Mesaj de bradypus » 21 Noi 2011, 23:45

taci ma ! tu nu vezi ca sunteti tatzi invizibili ?

Avatar utilizator
ranga
veteran
veteran
Mesaje: 2578
Membru din: 17 Aug 2010, 11:57

Mesaj de ranga » 21 Noi 2011, 23:49

MuskMd scrie:iaca mai suntem fo doi pe partea asta...... poate nu exprimat cu fix aceleasi cuvinte :lol: , dar in aceleasi idei :D
e clar! si voi aveti mintea bolnava! :lol:
vezi sa nu scrii baut, ca-ti pune fiola si daca te prinde nu-ti ia parerea in considerare. :lol: :lol: :lol:

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 21 Noi 2011, 23:51

indiene, in orice lagar, atunci cind se produce antrenarea axului de la viteza v=0, si ne referim strict la miscarea radiala, acesta (axul) are tendinta de a face o miscare eliptica care apoi se transforma intr-o miscare relativ radiala. doar in cazurile ideale e perfect radiala, adica niciodata. in cazul dat, e exact pe dos...carcasa interioara se comporta la antrenarea axului ca un lagar cu alunecare si apoi rulmentul isi intra in rol. in secunda asta, ma depaseste fenomenul. dar ramin la parerea ca asa a fost proiectat pentru o mai buna echilibrare. exista si lagare hibrid :wink:
in 1923/ s-a nascut un mit/ nu existau stelishti shi nici catzei/ dar exista Rapid

Avatar utilizator
ranga
veteran
veteran
Mesaje: 2578
Membru din: 17 Aug 2010, 11:57

Mesaj de ranga » 22 Noi 2011, 00:03

melculbeat scrie:in cazul dat, e exact pe dos...carcasa interioara se comporta la antrenarea axului ca un lagar cu alunecare si apoi rulmentul isi intra in rol.
deci se poate ca axul sa se invarta in camasa interioara a rulmentului,nu?
nu zica ca da ca imediat devi o minte bolnava. :lol:

pe aici e unu care ne-a pus in *** cu teoria lui si orice nu se intampla la el, nu exista! :lol:
despre lagare hibrid nu stiu prea multe asa ca nu ma pronunt.

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 22 Noi 2011, 00:12

deci se poate ca axul sa se invarta in camasa interioara a rulmentului,nu?


asta era intrebarea? normal, ca da. :lol: :lol: :lol:
in 1923/ s-a nascut un mit/ nu existau stelishti shi nici catzei/ dar exista Rapid

Scrie răspuns