rotative la clean, sfaturi si trucuri

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

TheFly
veteran
veteran

Mesaj de TheFly » 09 Sep 2008, 18:18

radov1c1 scrie:astazi am fost si mi-am cumparat niste aglia clasice gold si silver si tot mepps black fury cu puncte rosii (asa m-a indrumat vanzatorul) si ma intreb este atras cleanul de o culoare anume a paletei ?
eu lucrez ca broker in asigurari. broker,nu agent, e o diferenta! daca vii la mine de pe strada te asigur ca voi incerca sa iti vand polita cea mai scumpa sau care vreau eu sa ti-o vand, si s-ar putea sa imi si reuseasca :) . daca ar fi sa vand o asigurare similara unui client pe care il cunosc deja sau poate chiar mie, as fi mai selectiv. asa si cu vanzatorul de la magazin! Pac -pac, e mai colorata , arata mai bine si ti-a pasat-o :) , probabil costa si un pic mai mult decat modelul silver sau gold, aici nu stiu. treaba e ca eu am 2 black fury, una cu puncte rosi, cealalta cu galbene. le am in cutie de cel putin 5-6 ani cred, de pe la inceputuri. am dat cu ele si nu am prins nimic, si sunt atat de prinzatoare incat am reusit performanta sa raman in posesia lor atata timp. Anul asta in 2 saptamani de pescuit la clean intensiv am inecat 6 (sase) comet si 2 damuri :roll: , ca in prima zi cand m-am intors in Bucuresti am dat gaura la Arrow cu aprovizionarea. Umbla vorba ca ar fi bun modelul la pastrav, recunosc ca nu am prea incercat. La clean insa am incercat mai mereu si iti garantez ca nu trage nimic :) la aglia e posibil sa fi facut alegere buna, totusi culoarea rosie este singura care face diferenta la clean. deci daca nu au puncte, dungi, stelute etc, e posibil sa ai prezentari (e o rotativa ce vibreaza mai bine decat commetul) dar nu atat de des pe cat ar fi normal raportat la densitatea de pesti din acel loc.

TheFly
veteran
veteran

Mesaj de TheFly » 09 Sep 2008, 18:20

misulian scrie:
TheFly a scris: