eu lucrez ca broker in asigurari. broker,nu agent, e o diferenta! daca vii la mine de pe strada te asigur ca voi incerca sa iti vand polita cea mai scumpa sau care vreau eu sa ti-o vand, si s-ar putea sa imi si reuseascaradov1c1 scrie:astazi am fost si mi-am cumparat niste aglia clasice gold si silver si tot mepps black fury cu puncte rosii (asa m-a indrumat vanzatorul) si ma intreb este atras cleanul de o culoare anume a paletei ?
rotative la clean, sfaturi si trucuri
Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori
eu la astea cu pene , fulgi etc. nu prind nici bibanimisulian scrie:
TheFly a scris:Asa am crezut si eu, si mi-am luat un Mepps Thunder Bug, Grasshopper..cleanul confunda de fapt rotativa cu o musca ce cade in apa, nu cu un peste...
http://www.totalfishing.ro/rotativa-mep ... p-835.html
care imita lacusta. Am crezut ca voi ameti cleanul cu naluca asta. Inca nu am avut nici macar atacuri, urmariri la ea.
Schimbati ancora cu pene,puf,etc.cu una normala,e cu mult,mult mai bine.Lasa rotativa sa-si faca treaba,nu are nevoie de trucuri,recuperata incet,cu stopari ,iar pe cadere vor fi si atacuri.Acestea de multe ori vor aparea pe ultimii metri cand uneori ai tendinta de a ridica varful batului.Mie mi-au placut ca si rotative DAM-urile(1,2)argintii,aurii,dar si cele de la Panther Martin(simple).
-
Pitonu'
- utilizator constant

Off topic Cele mai faine capturi de clean le'am avut la.... broasca si lipitoare
.
On Topic. LA clean prefer cel mai mult rotativele mepps aglia, nr. 2 si 3, argintii. Am cele mai bune rezultate cu ele la clean, si nu numai. Am mai luat clean si la aglia nr. 5 (cand dadeam dupa somn) si la oscilante de 5-10 cm. Cu vobler nu prea am incercat, da' si cand mi s'a pus pata pe dat la vobler, dupa o zi intreaga aproape dezamagitoare, m'a scos din kkt...... tot aglia de 3
. Acu' nush, poate a fost intamplare
sau....