Concurs "Cupa Celor 3 Lacuri"
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
- RaresDumitru
- utilizator constant
Sincer, ma gindeam zilele astea de ce se organizeaza un concurs de pescuit pe 3 lacuri din care 2 nu mai au peste si pe deasupra sunt si murdare...si nu gasesc un raspuns. Poate ca eu sunt un incepator si recunosc ca experienta mea pe lacurile acestea, in afara de Tarnita este limitata, insa de fiecare data cind am fost la pescuit la Gilau sau pe Somesul cald, am prins vreme buna si atit. Sa nu mint, pe Somesul Cald am prins pui de pastrav la pluta, dar cu aia nu faci concurs. Cred ca oricine administraza lacurile respective, si aici e o alta discutie, ar trebui sa populeze lacurile alea cu ceva peste, ca altfel va invit pe toti la bazinul Olimpic in Cluj sa pescuim, cu aceleasi rezultate ca la Gilau. Stiu si eu ca pe vremuri era peste, tatal meu mergea la pescuit acolo, insa am povestit si cu altii care au fost recent si care spuneau ca foarte rar mai prind ceva.
Apreciez initiativa organizatorilor, cred ca este un lucru bun sa faci cit mai multe concursuri, insa cred ca la un concurs trebuie sa ai si ce sa prinzi. Daca cel de pe locul 1 a prins 5 bibani, atunci nu ma supar daca nu prind nimic.
Apreciez initiativa organizatorilor, cred ca este un lucru bun sa faci cit mai multe concursuri, insa cred ca la un concurs trebuie sa ai si ce sa prinzi. Daca cel de pe locul 1 a prins 5 bibani, atunci nu ma supar daca nu prind nimic.
Sedinta tehnica vineri seara la ora 19 la Vila Gong in Gilau (cu vreo 500 m inainte de baraj).
Acolo se va stabili exact programul manselor. Daca sunt probleme cu tulbureala ( a apelor, nu a mintilor
) atunci se fac 2 manse (sambata dimineata si dupa-amiaza), duminica fiind legatul mustelor si premierea. Daca nu-s probleme atunci va fi si a treia mansa duminica dimineata.
Sambata seara e masa festiva.