lanseta fly

pescuit cu muste artificiale, flyfishing

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori

Adi_
veteran
veteran

Mesaj de Adi_ » 18 Iun 2008, 10:33

pai nu toate mulinetele de fly au tambur rotativ? :roll:
adica firul se aduna prin rotirea tamburului, spre deosebire de mulentele de spinning la care se invarte pick-up-ul in jurul tamburului.
"Marea taina a existentei umane nu consta in a trai, ci in a sti pentru ce traiesti" - Dostoievski

Pop Vasile
senior
senior

Mesaj de Pop Vasile » 18 Iun 2008, 10:45

Asa este cu mulineta de fly.
Dar, daca ne uitam pe site-ul lui Cristi E sau pe poza de pe forum, putem observa ca:
- nu apar mulinete de fly
- este o muluineta cu tambur rotativ montata pe bat de spinning
- un peste ( care nu pare a fi pastrav, clean sau avat) este prins cu lingurita rotativa medie, bat spinning si mulineta cu tambur rotativ

Si eu sunt incepator!

Adi_
veteran
veteran

Mesaj de Adi_ » 18 Iun 2008, 11:34

ok, cred ca te referi la mulinetele de casting, dar hai sa nu stricam topicul cu discutia asta.
ai doua variante:
1. da-i un search pe forum dupa "mulineta casting" si vezi ce gasesti. daca rezultatele nu te satisfac treci la pasul 2:
2. deschizi un topic la "Echipamente..." despre mulinetele de casting si intrebi acolo tot ce vrei sa stii despre ele.
"Marea taina a existentei umane nu consta in a trai, ci in a sti pentru ce traiesti" - Dostoievski

Pop Vasile
senior
senior

Mesaj de Pop Vasile » 18 Iun 2008, 11:58

dar hai sa nu stricam topicul cu discutia asta.
Scuze !

Eu chiar sunt incepator, imi place cum arata aceste mulinete si doream o parere competenta.

Cristi E
senior
senior

Mesaj de Cristi E » 18 Iun 2008, 12:24

Pop Vasile scrie:Pentru Cristi E ( si nu numai)
Te rog sa povestesti ceva despre mulineta cu tambur rotativ: cind o folosesti, cu ce bat, la ce pesti, in ce stil.......
Daca este greu de utilizat si o comparatie cu mulineta cu tambur fix.
Cu multumiri