Pescuit in jud. Botosani
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori
Care-i diferenta intre curgator si baraje? Dar pe barajul de la Stanca? Pare-mi-se ca nimeni n-a facut vreun contract cu ANPA, nici macar AJVPS-ul. Nasoleala e ca nimeni nu elibereaza permisul ANPA in Botosani si Suceava. Pe Fotea( seful ANPA Iasi) nu-l prea intereseaza pescuitul sportiv. Eu mi-am facut permis ANPA la Crisan (TL), la paznicul de acolo...un alt amic si-a facut la Chilia Veche (tot TL), cum treci Dunarea la Galati, te intampina o toneta: " Momeli si permise de pescuit ". Dar noi suntem in alta tara...
- lucian_flo
- senior
Sti de ce ? Pentru ca esti tanar. Laughing MAi este timp. Laughing
Da intr-adevar, aveti dreptate. Sunt inca incepator in pescuitul pe rau. Dar imi doresc foarte mult sa vad controale mai dese. Intr-un an si jumatate de cand pescuiesc pe Siret in 80% din partide am vazut braconieri (cu plase, setci, ecrane...). Chiar acum vreo doua saptamani un braconier imi oferea cica "pesti sa duc acasa la pisica" si erau toti puiet de avat si clean.
Filiala ANPA pentru judetele Botosani si Suceava este la Falticeni.Nasoleala e ca nimeni nu elibereaza permisul ANPA in Botosani si Suceava.
Stiu, ai dreptate.Si chiar daca ar fi controale, pe cine sa controleze? Ca nu ramane pe mal decat "unditarul". Ma mira ca acum, cu o tehnica ce este la dispozitie chiar si braconierului, cei de la ANPA&AJVPS nu'i vad. Sa cred ca batalia se da doar pe permise?lucian_flo scrie:Chiar acum vreo doua saptamani un braconier imi oferea cica "pesti sa duc acasa la pisica" si erau toti puiet de avat si clean.
Adineauri mi-am luat si eu permisul ANPA!
Intr-adevar 30 ron si se completeaza pe loc cu numele si CNp-ul platitorului. Deci procedura ar fi asta: platit 30 RON la trezorerie + facut copie CI + completat cerere de eliberare permis(se gaseste pe site-ul lor - www.anpa.ro) = permis.