Pescuit in jud. Botosani

contine topic-uri care au ca subiect balti sau locuri de pescuit sportiv

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
siluru
junior
junior

Mesaj de siluru » 08 Iul 2009, 01:18

Care-i diferenta intre curgator si baraje? Dar pe barajul de la Stanca? Pare-mi-se ca nimeni n-a facut vreun contract cu ANPA, nici macar AJVPS-ul. Nasoleala e ca nimeni nu elibereaza permisul ANPA in Botosani si Suceava. Pe Fotea( seful ANPA Iasi) nu-l prea intereseaza pescuitul sportiv. Eu mi-am facut permis ANPA la Crisan (TL), la paznicul de acolo...un alt amic si-a facut la Chilia Veche (tot TL), cum treci Dunarea la Galati, te intampina o toneta: " Momeli si permise de pescuit ". Dar noi suntem in alta tara...

lucian_flo
senior
senior

Mesaj de lucian_flo » 08 Iul 2009, 07:54

Sti de ce ? Pentru ca esti tanar. Laughing MAi este timp. Laughing

Da intr-adevar, aveti dreptate. Sunt inca incepator in pescuitul pe rau. Dar imi doresc foarte mult sa vad controale mai dese. Intr-un an si jumatate de cand pescuiesc pe Siret in 80% din partide am vazut braconieri (cu plase, setci, ecrane...). Chiar acum vreo doua saptamani un braconier imi oferea cica "pesti sa duc acasa la pisica" si erau toti puiet de avat si clean.

Nasoleala e ca nimeni nu elibereaza permisul ANPA in Botosani si Suceava.
Filiala ANPA pentru judetele Botosani si Suceava este la Falticeni.

mihali
veteran
veteran

Mesaj de mihali » 08 Iul 2009, 08:19

lucian_flo scrie:Chiar acum vreo doua saptamani un braconier imi oferea cica "pesti sa duc acasa la pisica" si erau toti puiet de avat si clean.
Stiu, ai dreptate.Si chiar daca ar fi controale, pe cine sa controleze? Ca nu ramane pe mal decat "unditarul". Ma mira ca acum, cu o tehnica ce este la dispozitie chiar si braconierului, cei de la ANPA&AJVPS nu'i vad. Sa cred ca batalia se da doar pe permise?

Rellu
junior
junior

Mesaj de Rellu » 08 Iul 2009, 16:45

Adineauri mi-am luat si eu permisul ANPA!