Vreau motor!
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Deocamdata voi incepe cu ceva putere mica si voi vedea mai departe. Pt cazul meu este exclus transportul de capul meu cu barca mea (incepator, 25 km canale si lacuri) asa ca prefer sa transport motorul mic la destinatie si sa-l folosesc pt mici deplasari (5-10km max)
Ulterior, daca voi putea, avansez....
Pt mine nu are rost sa investesc 3000-3500 euro in barca-motor-peridoc, acte, permise, samd.
Va multumesc tuturor pentru sfaturi, voi lua 3,5 hp si va tin la curent.
Multumiri
Ulterior, daca voi putea, avansez....
Pt mine nu are rost sa investesc 3000-3500 euro in barca-motor-peridoc, acte, permise, samd.
Va multumesc tuturor pentru sfaturi, voi lua 3,5 hp si va tin la curent.
Multumiri
RX6 & Daiwa SS owner!
-
- veteran
- Mesaje: 1653
- Membru din: 05 Oct 2006, 11:40
- Contact:
Din cate stiu eu la motoarele cu rezervor intern se poate atasa si rezervor extern, asa ca in functie de conjunctura , iei dupa tine si un rez ext. daca nu e musai sa te incarci si cu suplimentaru' il lasi acasa sau in masinatudor scrie:Nu trebuie reamorsat des. Numai cand montezi motorul la inceputul zilei de pescuit. Apesi de trei ori pe para aia si gata.
Cum poti fi sigur ca nu vei utiliza barca si motorul in conditii mai vitrege ?
Cand mergi pe Dunare ai cumva posibilitatea de a interzice traficul naval cat timp esti tu la pescuit ?
Daca se schimba vremea brusc te poti teleporta instant cu material cu tot acasa ? :lol:
Nu castigi loc utilizand motor cu rezervor intern. Oricum iei un bidon cu benzina cu tine, de rezerva. Si cum Fanelul vorbea de Porta bote, bidonul sau rezervorul extern il pui in spate sub bancheta unde oricum nu te duci.
Am si un motor cu rezervorul incorporat, are 2,5 cai. Mi s-a intamplat sa consum doua plinuri intr-o zi (3 litri) deci l-am umplut o data pe mal, la plecare, si de doua ori pe apa. Cu rezervorul extern nu pierzi timpul cu chestia asta.
Intr-adevar, daca ai numai cateva sute de metri de facut nu iei bidon de rezerva. Dar in cazul asta poti lasa si motorul acasa.
Am si un motor cu rezervorul incorporat, are 2,5 cai. Mi s-a intamplat sa consum doua plinuri intr-o zi (3 litri) deci l-am umplut o data pe mal, la plecare, si de doua ori pe apa. Cu rezervorul extern nu pierzi timpul cu chestia asta.
Intr-adevar, daca ai numai cateva sute de metri de facut nu iei bidon de rezerva. Dar in cazul asta poti lasa si motorul acasa.

asta este inceputul catre mai mult ... asa am inceput si eu ...
la inceput este super, apoi te obisnuiesti cu barca, apoi vrei sa ajungi mai repede in celalalt loc, apoi mai iei si un prieten cu tine si constati ca "te strange" la coate, apoi schimbi cu ceva mai mare - barca + motor etc ...
doar schimbarea este motorul evolutiei nu ?
asta e tare
la inceput este super, apoi te obisnuiesti cu barca, apoi vrei sa ajungi mai repede in celalalt loc, apoi mai iei si un prieten cu tine si constati ca "te strange" la coate, apoi schimbi cu ceva mai mare - barca + motor etc ...
doar schimbarea este motorul evolutiei nu ?

asta e tare

Mda, nu stiu ce sa zic....
Diferenta intre 4 si 5 hp este de 60 euro. In asta primesc 1 cal si rezervorul suplimentar dar pierd rezervorul intern. Pe de alta parte, la cel de 4 cai daca vreau rezervorul suplimentar ma va costa 200 euro. Oi mai vedea, toata lumea este la targ asa ca am cel putin o saptamana de cugetari....
Diferenta intre 4 si 5 hp este de 60 euro. In asta primesc 1 cal si rezervorul suplimentar dar pierd rezervorul intern. Pe de alta parte, la cel de 4 cai daca vreau rezervorul suplimentar ma va costa 200 euro. Oi mai vedea, toata lumea este la targ asa ca am cel putin o saptamana de cugetari....
RX6 & Daiwa SS owner!
AdiWolf ti-a zis bine ce ti-a zis. 2.5 e o bijuterie de motor 12-13 kg!!, si la viteze sub-planare mergi la hull speed oricum (adica v max deplasament) cu orice motor 2.5CP, 3.5, 4, sau chiar 5CP.... De la 6CP incolo poti sa speri ca intrii in planaj, si e alta mancare de peste. 9.8 hp de la Nissan / Tohatsu are doar 36 kg si e cel mai puternic portabil.fanelul scrie:Mda, nu stiu ce sa zic....
Diferenta intre 4 si 5 hp este de 60 euro. In asta primesc 1 cal si rezervorul suplimentar dar pierd rezervorul intern. Pe de alta parte, la cel de 4 cai daca vreau rezervorul suplimentar ma va costa 200 euro. Oi mai vedea, toata lumea este la targ asa ca am cel putin o saptamana de cugetari....
Pentru cine crede ca 2.5 CP nu are putere, eu imping un velier de 5.6 m cu 12 km/h la doua treimi din acceleratie.
Acuma sa ierte cei cu remarci din seria "ei traiesc printre noi", chestii de genul "nu merge contra curentului" .... Pai cand ea merge fix cu 9 km/h relativ la apa cu 2.5CP sau cu 4CP ce are asta de-a face cu curentul?
Un sfat bun e un sfat bun, chiar daca e neplacut.