Voblere XXL

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
edy.tm
veteran
veteran

Mesaj de edy.tm » 08 Iun 2010, 11:31

Buna.

ce spuneti daca as da cu un asemenea vobler husky jerk FT. http://www.totalfishing.ro/vobler-rapal ... _28_97_116 pe soare puternic. oare as avea ceva trasaturi ??

sau mai bine pe soare puternic dau cu HUSKY jerk GBK http://www.totalfishing.ro/vobler-rapal ... _28_97_116 ??

Sunt incepator inca. pecuiesc la stiuca de doar 1-2 ani. si nu prea am avut posibilitatea sa ma duc undeva unde chiar se gaseste stiuca.lacuri speciale de stiuca si rapitor.

dupa cate stiu eu: pe soare puternic trebuie sa dai cu culori inchise.

pe luminozitate slaba trebuie sa dau cu culori cat mai stridente??? ca si Salmo Slider http://www.totalfishing.ro/vobler-salmo ... _28_86_104. asta nu cumva este Salmo slider FT . de ce scrie GT ???

multumesc si numa' bine.

fir intins.

shimano
veteran
veteran

Mesaj de shimano » 08 Iun 2010, 14:26

Pai firma Salmo, ca sa fie mai smecheri, au schimbat denumirea de "firetiger" in "greentiger", atata tot...dar culoarea e la fel.
Poate ca-mi creez dusmani cu urmatoarea afirmatie, dar tot ce spun a functionat la mine: pe soare, sub nori, in apa curata, in apa super-curata, in apa murdara sau semi, pe vant si pe ploaie, culoarea FT face legea la stiuca. Eu nici nu mai schimb voblerul de ceva vreme...am 150 de voblere, si dau cu unul singur (pana-l pierd), bine-nteles FireTiger. Si cat mai mare. :wink:

edy.tm
veteran
veteran

Mesaj de edy.tm » 08 Iun 2010, 14:30

shimano scrie:Pai firma Salmo, ca sa fie mai smecheri, au schimbat denumirea de "firetiger" in "greentiger", atata tot...dar culoarea e la fel.