top voblere pastrav pe paraie

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

aditud
senior
senior

Mesaj de aditud » 30 Iun 2010, 15:14

Ungureanu Ovidiu scrie:-clar fly-ul va da rezultate mai bune la pastrav, dar era vorba de spinning si nu de fly :P
S-a terminat cu validitatea acestei afirmatii! E sunt incepator la pastrav (m-am apucat in martie 2010), dar acum prind mai mult decat toti flyers din zona (chiar in paraie aproape de oras, unde presiunea pe pesti e mare pt. ca's multi pescari). Cauza: Trout Magnet! E o minune de naluca, utilizatorul FlorinM mi-a zis de ea si de atunci raportul de forte dintre mine si pistruiatzi s-a schimbat in favoarea mea. Am fost ieri la un rau mai mare din vestul Wisconsin-ului si i-am distrus (cred ca prindeam 10 pe ora, aproape toti fario, cativa curcubei) cu Trout Magnet! Pe youtube in general ti se arata cum sa folosesti naluca pe ape mai mari (cu pluta), dar e killer si pe paraie mici:
Pentru succes, e aproape musai sa intri in apa, apoi trebuie echipament UL/L (micro-jig-ul asta are sub 0.8g) si fir fin da' nu slab. Lansezi in amonte si incepi sa recuperezi jucand fin lanseta din varf (astfel incat naluca prinde viata in apa). De asemenea, trebuie sa incerci sa ghicesti fundul si sa joci naluca aproape de fund. Pericolul de agataturi creste, dar creste si numarul atacurilor. Cateodata, am atacuri si la suprafata, cei care muscaresc nu se sfiesc sa dea in Magnet. Cauta pe google: Trout Magnet! Odata ce inveti sa-l folosesti, nu vei mai folosi altceva la pastrav!

Fario_nebunu
veteran
veteran

Mesaj de Fario_nebunu » 30 Iun 2010, 18:57

Aditud, ai idee cum se poate achiazitiona asa ceva si in Romania? Livreaza vro forma de la noi, ai cumva idee?

sherbamont
veteran
veteran

Mesaj de sherbamont » 30 Iun 2010, 19:02