Suzuki 2,5 CP sau 6 CP ?
Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori
Suzuki 2,5 CP sau 6 CP ?
Merita diferenta de 3,5 CP dintre cele doua motoare pentru a da de permis, a plati mai mult cu 500 € si a ma incarca in masina cu un surplus de 12 kg ? Este un plus de putere semnificativ pentru o gonflabila de 310 cm cu 4 adulti in ea si bagaje aferente ?
Multumesc !
Multumesc !
Re: Suzuki 2,5 CP sau 6 CP ?
intre 2,5cp si 6cp? 4 adulti in barca? i-ati 20cp daca vrei diferenta... cred ca mergi la fel (cu 6cp si gonflabila) si cu 2oameni, daca nu o bagi in glisaj...Poppy scrie:Merita diferenta de 3,5 CP dintre cele doua motoare pentru a da de permis, a plati mai mult cu 500 � si a ma incarca in masina cu un surplus de 12 kg ? Este un plus de putere semnificativ pentru o gonflabila de 310 cm cu 4 adulti in ea si bagaje aferente ?
Multumesc !
pentru combinatia cu barca cu appx 400kg in ea...trebuie motor puternic... si 2,5 si 6cp e slab pentru asemenea incarcatura
think

pentru unii este un hobby, pentru altii o pasiune; pentru mine, pescuitul este o stare...
- danielcocea
- veteran
- Mesaje: 1311
- Membru din: 16 Noi 2009, 19:14
- Localitate: la peste----<*))))><-Buc.
Re: Suzuki 2,5 CP sau 6 CP ?
asta cam asa e ....ovidiu scrie:intre 2,5cp si 6cp? 4 adulti in barca? i-ati 20cp daca vrei diferenta... cred ca mergi la fel (cu 6cp si gonflabila) si cu 2oameni, daca nu o bagi in glisaj...Poppy scrie:Merita diferenta de 3,5 CP dintre cele doua motoare pentru a da de permis, a plati mai mult cu 500 � si a ma incarca in masina cu un surplus de 12 kg ? Este un plus de putere semnificativ pentru o gonflabila de 310 cm cu 4 adulti in ea si bagaje aferente ?
Multumesc !
pentru combinatia cu barca cu appx 400kg in ea...trebuie motor puternic... si 2,5 si 6cp e slab pentru asemenea incarcatura
think

Re: Suzuki 2,5 CP sau 6 CP ?
Motoarele mai puternice de 6 CP deja ajung la peste 40 kg. Am o problema de greutate si spatiu in portbagajul masinii. Nu vreau sa "zbor" pe luciul apei, important sa ma urnesc. Chiar nu exista nici o diferenta intre cele doua motoare, nu ma ajuta nici un pic cel de 6 CP ?ovidiu scrie:intre 2,5cp si 6cp? 4 adulti in barca? i-ati 20cp daca vrei diferenta... cred ca mergi la fel (cu 6cp si gonflabila) si cu 2oameni, daca nu o bagi in glisaj...Poppy scrie:Merita diferenta de 3,5 CP dintre cele doua motoare pentru a da de permis, a plati mai mult cu 500 � si a ma incarca in masina cu un surplus de 12 kg ? Este un plus de putere semnificativ pentru o gonflabila de 310 cm cu 4 adulti in ea si bagaje aferente ?
Multumesc !
pentru combinatia cu barca cu appx 400kg in ea...trebuie motor puternic... si 2,5 si 6cp e slab pentru asemenea incarcatura
think
-
- veteran
- Mesaje: 2592
- Membru din: 08 Iun 2005, 19:57
- Localitate: Bucuresti
cu 6cp nu bagi in glisaj o pneumatica de 3m cu 2 persoane si ceva bagaj... cu una mere, cu 2 nu prea...
acuma depinde si de barca... eu cred ca la 3m suporta maxim undeva la 15cp, iar intre 2.5 si 6cp clar 6cp; asta daca nu dispui de ceva fonduri suplimentare sa alegi un 10cp (optim as spune eu pentru 3m +bagaje)
p.s. o barca pneumatica intra mult mai greu in glisaj fata de o barca de fibra...
acuma depinde si de barca... eu cred ca la 3m suporta maxim undeva la 15cp, iar intre 2.5 si 6cp clar 6cp; asta daca nu dispui de ceva fonduri suplimentare sa alegi un 10cp (optim as spune eu pentru 3m +bagaje)

p.s. o barca pneumatica intra mult mai greu in glisaj fata de o barca de fibra...
- kuin tauti
- veteran
- Mesaje: 1851
- Membru din: 22 Noi 2007, 21:12
- Localitate: Renolandia
al meu e de 5 cai in 4 timpi... si a costat nou 750 euro
cintareste 25 de kg nu 40...
acelasi motor e si de 4 / 5 si de 6 cai...
intre ala de 4 si 5 vinzatorul nu a reusit sa-mi zica ce diferente tehnice are asta de 5 fata de ala de 4.... , atit doar ca asta de 5 are " priza " pt rezervor...
iar intre ala de 5 si ala de 6 cica... ala de 6 ar avea nush ce limitator la carburator scos sau chiar altfel de carburator si teava de eshapament ar fi chipurile mai mare...
al meu consuma putin rau...
cu un litru juma de benzina ma plimb pe baltica la relanteu 5-6 ore
de dus... se tot duce...
mi-e frica mie sa merg asa tare cum s-ar duce el...
sincer... n-am mers cu el la maxim niciodata
http://www.youtube.com/watch?v=w_LwwxLL0aM
barca e Grand Corvette 300 A... si cu 2 adulti si un " cirmaci " ( are tata cirmaci ? are !
) ... te tot duci... chiar si pe riu cu curent destul de puternic...
cintareste 25 de kg nu 40...
acelasi motor e si de 4 / 5 si de 6 cai...
intre ala de 4 si 5 vinzatorul nu a reusit sa-mi zica ce diferente tehnice are asta de 5 fata de ala de 4.... , atit doar ca asta de 5 are " priza " pt rezervor...
iar intre ala de 5 si ala de 6 cica... ala de 6 ar avea nush ce limitator la carburator scos sau chiar altfel de carburator si teava de eshapament ar fi chipurile mai mare...
al meu consuma putin rau...
cu un litru juma de benzina ma plimb pe baltica la relanteu 5-6 ore
de dus... se tot duce...
mi-e frica mie sa merg asa tare cum s-ar duce el...
sincer... n-am mers cu el la maxim niciodata

http://www.youtube.com/watch?v=w_LwwxLL0aM
barca e Grand Corvette 300 A... si cu 2 adulti si un " cirmaci " ( are tata cirmaci ? are !

as mai face o precizare... desi cred ca este mult prea mult 4 persoane + bagaje intr-o gonflabila de 3.10m
in continuare cred ca diferenta de "impingere" (deplasament) va fi majora intre ce poate sa-ti ofere 2.5 cp vs 6cp...
cu siguranta nu o sa intrii in glisaj in confugratia dorita, 1-2 persoane cu 6cp poate
v
in continuare cred ca diferenta de "impingere" (deplasament) va fi majora intre ce poate sa-ti ofere 2.5 cp vs 6cp...
cu siguranta nu o sa intrii in glisaj in confugratia dorita, 1-2 persoane cu 6cp poate
v
Si in cazul asta nu este mai eficient sa-mi iau un motor de 4 CP ? Macar este cel mai ieftin dintre cele trei ! Intampini greutati in a-l manipula, incadra in portbagajul masinii ? Nu este greu la 25 kg ?kuintautti scrie:al meu e de 5 cai in 4 timpi... si a costat nou 750 euro
cintareste 25 de kg nu 40...
acelasi motor e si de 4 / 5 si de 6 cai...
intre ala de 4 si 5 vinzatorul nu a reusit sa-mi zica ce diferente tehnice are asta de 5 fata de ala de 4.... , atit doar ca asta de 5 are " priza " pt rezervor...
iar intre ala de 5 si ala de 6 cica... ala de 6 ar avea nush ce limitator la carburator scos sau chiar altfel de carburator si teava de eshapament ar fi chipurile mai mare...
al meu consuma putin rau...
cu un litru juma de benzina ma plimb pe baltica la relanteu 5-6 ore
de dus... se tot duce...
mi-e frica mie sa merg asa tare cum s-ar duce el...
sincer... n-am mers cu el la maxim niciodata![]()
http://www.youtube.com/watch?v=w_LwwxLL0aM
barca e Grand Corvette 300 A... si cu 2 adulti si un " cirmaci " ( are tata cirmaci ? are !) ... te tot duci... chiar si pe riu cu curent destul de puternic...
"In ce priveste carmaciul nu este atat de bun cat este de vorbaret si-ti poate distrage atentia de la navigatie."
Preocuparea mea cea mare este sa pot transporta o barcuta si un motor intr-un portbagaj de Seat Altea. Nu-mi imaginez ce greutate de motor pot introduce in portbagaj si cum arata el ca dimensiune, chiar si in conditiile unei semi-rabatari a canapelei din spate. Incepe sa-mi devina clar ca nu pot sa ma gandesc la excursii pe apa lungi cum ar fi de la Braila sa inconjor Insula Mare a Brailei sau de la Braila la Pacuiul lui Soare de langa Calarasi. Or sa ramana lacuri de acumulare si...cam atat. Sau, mai pun 9.000 € si imi iau un Qucksilver 430 Cruiser cu 50 CP (implica o finantare pe care nu o am, un sistem prindere peridoc, peridocul propriuzis, garare in sezonul rece, permis si inmatriculare barca, deja ma doare capul !) si rezolv si distantele mari. Cale de mijloc nu exista, in portbagaj sau pe peridoc. Voi ce alegeri ati facut pentru transport in portbagaj ? Atat la barca cat si la motor, pentru doi adulti si un adolescent, "nepescari". Pe langa aste intra si efecte de campare.
Va multumesc tuturor care mi-ati raspuns pana acum si care o veti mai face, sper !
- kuin tauti
- veteran
- Mesaje: 1851
- Membru din: 22 Noi 2007, 21:12
- Localitate: Renolandia