SIC..ce SIC? Torzite.
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
- kingofbeasts
- veteran
Re: SIC..ce SIC? Torzite.
probabil am inteles eu gresit dar oricum in cazul asta e si mai putin relevant pentru simplu fapt ca deteriorarea firelor se produce sub apa intr-o porportie pe care o apreciez eu ca fiind cel putin 95% din uzura totala a firului . Astfel exceptand cazul in care Fuji s-ar apuca sa poleiasca cu Torzite , SIC, sau chiar Alconite bolovanii si structurile de sub apa, experimentele care vin sa faca asemenea demonstratii de finete sunt de prisos . Si sunt cu atat mai irelevante cifrele cu cat viteze de 108 km/h (30m/s) n-o sa atinga firul in nici un dril ca sa nu mai zic forte de 30 de kilograme aplicate la capatul firului. Poate pe lanseu sa atinga firul astfel de viteze dar atunci vorbim de cateva grame sau zeci de grame forta. 

Testul a avut menirea de comparatie intre materiale diferite..nu sa imite la fir de pat conditiile reale...doar sa produca niste cifre comparabile intr-un mediu controlat...Din punctul meu de vedere a reusit.
Un material poate fi prelucrat mai dur sau mai fin.ULK scrie:Testul a avut menirea de comparatie intre materiale diferite..nu sa imite la fir de pat conditiile reale...doar sa produca niste cifre comparabile intr-un mediu controlat...Din punctul meu de vedere a reusit.
Probabil si un SIC finisat cu tehnologie laser ar da aceleasi rezultate.
Asta daca Torzite nu este doar un SIC mai bine "slefuit".
Tot ce-i posibil
deocamdata nu se vorbeste despre material concret....doar cum i s-a dat numele Torzite. Tor-ul vine din toric...deci are legatura cu forma sectiunii pastilei ..adica mai aplatizata.
Dat fiind greutatea proprie( nu cauzata de reducera dimensiunilor)..care difera de cea al SIC-ului nu vad cum ar putea sa fie doar un SIC slefuit mai bine.

Dat fiind greutatea proprie( nu cauzata de reducera dimensiunilor)..care difera de cea al SIC-ului nu vad cum ar putea sa fie doar un SIC slefuit mai bine.
-
- junior