"Secretele" unei linguri

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

crysst
veteran
veteran

Mesaj de crysst » 10 Noi 2010, 16:21

@marinarul daca te uiti la postul ce am mai prins astazi....ai sa vezi ca nici eu nu sunt chiar incepator cu stiuca...chestia este ca la mine mai niciodata nu prind cu aceiasi naluca.....intodeauna capturile vin la alta naluca.......de aia eram curios care e aia castigatoare.

Marinarul
junior
junior

Mesaj de Marinarul » 10 Noi 2010, 16:32

Sorry , chiar nu m-am uitat deloc la chestia aia , nu ma intelege gresit . Hai ca vorbim.

crysst
veteran
veteran

Mesaj de crysst » 10 Noi 2010, 16:46

Marinarul scrie:Sorry , chiar nu m-am uitat deloc la chestia aia , nu ma intelege gresit . Hai ca vorbim.
stai linistit, nici o problema....ideea este ca si eu am folosit linguri de la misu...dar mai mereu alta era aia prinzatoare.....

Marinarul
junior
junior

..

Mesaj de Marinarul » 10 Noi 2010, 17:07

Ai MP.

crysst
veteran
veteran

Mesaj de crysst » 10 Noi 2010, 17:08

nu, nu am :)

Michael
Moderator
Moderator

Mesaj de Michael » 10 Noi 2010, 17:18

ma gandesc ca daca gasesti de cumparat set de linguri (tacamuri de supa) ieftine, totusi de inox si daca le dai 2 gauri ar avea ceva actiune in apa.
am vazut parca la billa sau carefour, set de tacamuri inox la 10-11 lei.
adevarat ca la pretul ala calitatea lasa de dorit, fiecare lingura avea alta grosime :lol: dar asta cred ca ar fi in avantajul pescarului, te faci cu un set de linguri cu greutati diferite :-)
Michael va recomanda Regulamentul forumului

Marinarul
junior
junior

..

Mesaj de Marinarul » 10 Noi 2010, 17:31

Parerea mea e ca inoxul nu e cea mai buna varianta decat eventual ptr lingurile cele grele cu care sa cauti somnul prin gropane cu ele.
Oricum problema cea mai mare se pare ca nu e materialul ci imitarea la perfectie a unei linguri date , aici e cuiul lui pepelea.