Scule potrivite

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
bodi1971
junior
junior

Re: Lansete potrivite

Mesaj de bodi1971 » 25 Sep 2005, 14:02

cristian.ene scrie:IM6 si IM7 sunt denumirile comerciale pentru densitati de grafit intemediar 38 - 45 mil. module. Sunt fibre foarte populare si cu multe aplicatii datorita elasticitatii medii. In plus sunt mai putin delicate la impact decat cele HI modulus.
Dar ppe langa densitatea grafitului mai importante sunt rasinile, modul in care este asezat grafitul si conicitatile.
De ce nu scrie nimeni articole pe tema asta? Banuiesc ca sunt multi incepatori ca si mine care ar vrea sa afle mai multe despre o lanseta sau o mulineta;de ex,materialele si modul de a construi un blanc,modul de constructie al unei lansete,constructia unei mulinete si diferentele care exista intre ele etc.Sunt multe intrebari la care as dori un raspuns si sunt convins ca doar de pe forum e mai greu sa le aflu.

mihaimircea
veteran
veteran

Mesaj de mihaimircea » 25 Sep 2005, 21:21

La capitolul asta sunt absolut bata. Deci nu stiu exact daca astfel de articole cauti:

http://www.rapitori.ro/articole.php?cat=2

De fapt sunt mai multe articole despre lansete custom.

Asta ca sa ma bag in vorba :)
Iarna nu-i ca vara.... dar incet incet ajunge sa fie.

rica
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de rica » 26 Sep 2005, 01:40

eu nu as lua shimano/abu garcia de la gipo nici sa ma tai! prietenii stiu de ce.

okuma av20 mi e un pic cam mare pentru pescuit la clean (la clean sub 1kg lol). eu am una dar o folosesc la stiuca ( stiuca mica :D ). dupa ceva cautari prin magazinele din .ro am luat de de pe net o mulineta basspro micro lite.