Pescitul la păstrăv

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

cos78min
utilizator nou
utilizator nou

Pescitul la păstrăv

Mesaj de cos78min » 10 Apr 2008, 11:01

Bună ziua. A-şi dori dacă se poate să îmi recomandaţi câteva modele de undiţe telescopice şi mulinete pentru pescuitul păstrăvului în apele repezi de munte. Deocamdată nu doresc să încerc pescuitul la muscă. Am găsit ceva momeli artificiale care imită zglăvoaca, dar nu ştiu cât de potrivite sunt. Poate voi încerca şi cu momeală naturală.
Dat fiind faptul că sunt amator, nu doresc să cheltui mai mult de 150 lei pe un băţ. Cu mulineta este altă treabă, numai să fie potrivită la ce îmi trebuie mie.

Fario_nebunu
veteran
veteran

Re: Pescitul la păstrăv

Mesaj de Fario_nebunu » 10 Apr 2008, 14:26

cos78min scrie:Bună ziua. A-şi dori dacă se poate să îmi recomandaţi câteva modele de undiţe telescopice şi mulinete pentru pescuitul păstrăvului în apele repezi de munte. Deocamdată nu doresc să încerc pescuitul la muscă. Am găsit ceva momeli artificiale care imită zglăvoaca, dar nu ştiu cât de potrivite sunt. Poate voi încerca şi cu momeală naturală.
Dat fiind faptul că sunt amator, nu doresc să cheltui mai mult de 150 lei pe un băţ. Cu mulineta este altă treabă, numai să fie potrivită la ce îmi trebuie mie.
OK, uite cum vad eu lucrurile, ca unul care pescuieste pastrav inca din 1988, mai ales pa rauri si paraie. Din punctul meu de vedere poti incerca si cu momeli naturale dar....pregateste-te ca vor sari baietii "puristi" (ai fly-ului) pe tine asa ca tre' sa ai musai picioare bune sa alergi! Sfatul meu e sa pui un singur calrlig si sa fie de minim nr. 8 ca sa nu ranesti inutil puietul. La rama sa ai ac subtire, negru si cu tija lunga, la corobete ac forma cristal cu tija medie iar la lacusta ac mai mic si cu tija scurta.