Mulineta spinning somn
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Re: Mulineta spinning somn
Sincer nu credeam sa degenereze discutia in asa hal.........
Voiam pareri si recomandari pentru o mulineta de SPINNING pentru pescuit la somn.
Rew-uri concrete despre modele cu care ati pescuit sau care se preteaza la aceasta aplicatie.
Eu sunt incepator la spinning la somn de aceea am deschis acest topic,nu pentru polemici
intre baitcasting si spinning.
Pentru asta puteti deschide alt topic
Multumesc tuturor care mi-au facut recomandari pe baza experientei lor de pescari
de somn la SPINNING.si nu numai.
Voiam pareri si recomandari pentru o mulineta de SPINNING pentru pescuit la somn.
Rew-uri concrete despre modele cu care ati pescuit sau care se preteaza la aceasta aplicatie.
Eu sunt incepator la spinning la somn de aceea am deschis acest topic,nu pentru polemici
Multumesc tuturor care mi-au facut recomandari pe baza experientei lor de pescari
ma pish pe indignare ta de doi bani !lau_bau scrie:Sincer nu credeam sa degenereze discutia in asa hal.........
de cind si pina cind o degenerat si in ce hal habar nu am !
tu insuti ai intrebat de chestia asta...
uite citat !
io am fost cit se poate de on topic si ti-am dat parere sincera din experienta proprielau_bau scrie:Aceeasi senzatie am avut-o si eu cand am incercat sa dau la casting,nu imi puteam imagina cum voi
desfasura un dril cu un peste mai mare.Mai ales cu o mulineta non low prifile gen sa zicem
Abu garcia ambasador.Cum tii si de bat si de mulineta sa nu se rasuceasca?????
Pentru mine cel putin o sa ramana SPINNING clasic.
Am vazut si eu un Fin Nor,foarte legate,full metal,o sa iau in considerare,multumesc.
daca ai probleme... , ia pastile !
Am vrut sa dau aceasi citat. Pana nu incerci un dril cu asaceva..doar presupui si iti imaginezi. Dupa...STII
. Aici nu ma refer ca neaprat stii ca e ok... defapt stii ca iti place ce ai simtit sau nu. E full house de presupunangii dupa ureche...te rog..rien ne va plu