Motor de barca 4-5 cai ieftin si bun

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Leba
veteran
veteran
Mesaje: 2944
Membru din: 19 Iun 2005, 14:14
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de Leba » 20 Apr 2011, 09:43

Indian Larry scrie:
Leba scrie:Intrebare: e normal ca la un 4 cai in doi timpi, sa ramana mai mereu o pata de ulei/benzina in apa?
Normal nu e la niciun motor , indiferent de putere sau timpi . Uleiul poate fi ori din motor , ori din talpa , dar daca zici benzina...e clar ca-i din motor. Sterge motorul bine si apoi urmareste-l unde se umezeste , poate e vorba de vreo garnitura . In cel mai rau caz , e posibil sa fie semeringul de la elice . Cauze pot fi multe .
In orice caz , nu-i normal sa curga ulei din el .
Nici daca l-ai inecat in prealabil, sa zicem?
Nu am vazut sa curga pe undeva, a stat in portbagaj destul timp, se pare ca doar in functionare si cu preponderenta la pornire.
E posibil sa fie de la apa de racire?
"Cu aceeasi minciuna nu poti pescui de doua ori"
East Spinning Team

rine
veteran
veteran
Mesaje: 2820
Membru din: 25 Apr 2009, 21:29

Mesaj de rine » 20 Apr 2011, 09:46

Leba scrie:Intrebare: e normal ca la un 4 cai in doi timpi, sa ramana mai mereu o pata de ulei/benzina in apa?
asta se intampla cand pui ulei mai mult decat trebuie sau e de calitate slaba. sau la pornire cand, e rece. in toate trei cazurile,uleiul , nu arde complet si atunci se vede pe apa.

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 20 Apr 2011, 10:11

Leba scrie:Intrebare: e normal ca la un 4 cai in doi timpi, sa ramana mai mereu o pata de ulei/benzina in apa?
da, e normal. are evacuarea in apa si e normal sa mai dea si benzina sau ulei pe esapament (avind in vedere ca merge cu amestec). de aceea apare pata despre care zici. asta e si motivul pt care uleiurile pt 2 timpi sint, majoritatea, biodegradabile.
in 1923/ s-a nascut un mit/ nu existau stelishti shi nici catzei/ dar exista Rapid

Avatar utilizator
ranga
veteran
veteran
Mesaje: 2578
Membru din: 17 Aug 2010, 11:57

Mesaj de ranga » 20 Apr 2011, 10:21

Leba scrie: Nici daca l-ai inecat in prealabil, sa zicem?
Nu am vazut sa curga pe undeva, a stat in portbagaj destul timp, se pare ca doar in functionare si cu preponderenta la pornire.
E posibil sa fie de la apa de racire?
Daca l-ai inecat , automat ii scoti bujia sa o cureti . Cu bujia scoasa ii dai 2-3 sfori in gol cu benzina oprita , pentru eliminarea excesului . In acest caz e normal sa scoata amestecul prin evacuare=automat pete in apa .
Scaparea amestecului la pornire intervine atunci cand motorul porneste greu si dai la sfoara de mai multe ori . Astfel , amestecul ajunge in evacuare . Asta ar fi un caz .
Daca ii pui mai mult ulei decat trebuie , acesta nu arde complet . Iti dai seama si dupa fumul pe care il scoate . Nu este insa o nenorocire , mai grav fiind daca-i pui mai putin decat trebuie , neavand ungere .

In cazul in care motorul este cald si continua sa scoata ulei , e posibil ca segmentii sa fie obositi , dar in acest caz se simte la putere .

Ai de mult timp motorul ? Asta facea de cand l-ai luat sau e recent ?

Avatar utilizator
ranga
veteran
veteran
Mesaje: 2578
Membru din: 17 Aug 2010, 11:57

Mesaj de ranga » 20 Apr 2011, 10:33

melculbeat scrie:are evacuarea in apa si e normal sa mai dea si benzina sau ulei pe esapament (avind in vedere ca merge cu amestec).
E normal melcule , ca orice motor in 2 timpi mai scapa vapori de benzina sau ulei prin evacuare , dar asta nu inseamna mai mereu .
Bine....acum depinde ce se intelege prin "pata".

Avatar utilizator
Leba
veteran
veteran
Mesaje: 2944
Membru din: 19 Iun 2005, 14:14
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de Leba » 20 Apr 2011, 13:02

Tnx, baetz. :D
E clar, e doar vina mea. Am tras initial la sfoara fara cheie :oops: , apoi am pus cheia si l-am inecat (soc la maxim si 5-6 sfori). Intr-un final, cand a pornit, a facut acea pata care a stagnat in juru meu de-mi era si rusine de colegii din Liga... :) Evident, pusesem cam 2% ulei in benzina si se pare ca am exagerat.
Ulterior, am constatat ca pata nu mai apare, nici chiar la pornire.
Booon.
Acu, alta intrebare:

Motor din 2000, 4 cai, 2 timpi, Yamaha, folosit vreo zece-doujde ore, 400 de eurozauri. Inauntru are vaselina orijinala, bujia orijinala, componentele sunt curate, porneste usor chiar cand e rece. Ce fel de teste sa-i mai fac?
Ce ziceti, face banu?
Stiti cumva vreun portal care identifica motoarele dupa placuta/numar de serie?
"Cu aceeasi minciuna nu poti pescui de doua ori"
East Spinning Team

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 20 Apr 2011, 18:26

Indian Larry scrie:
melculbeat scrie:are evacuarea in apa si e normal sa mai dea si benzina sau ulei pe esapament (avind in vedere ca merge cu amestec).
E normal melcule , ca orice motor in 2 timpi mai scapa vapori de benzina sau ulei prin evacuare , dar asta nu inseamna mai mereu .
Bine....acum depinde ce se intelege prin "pata".

orice ar fi, hai sa nu ne spargem in motoare, in 2 sau 4 timpi. stiu ca sint multi maishtrii shaolini p-aci (multi importati de pe alte forumuri), dar nu e cazu'. :cry:
in 1923/ s-a nascut un mit/ nu existau stelishti shi nici catzei/ dar exista Rapid

Avatar utilizator
danielcocea
veteran
veteran
Mesaje: 1311
Membru din: 16 Noi 2009, 19:14
Localitate: la peste----<*))))><-Buc.

Mesaj de danielcocea » 20 Apr 2011, 18:54

melculbeat scrie:
Indian Larry scrie:
melculbeat scrie:are evacuarea in apa si e normal sa mai dea si benzina sau ulei pe esapament (avind in vedere ca merge cu amestec).
E normal melcule , ca orice motor in 2 timpi mai scapa vapori de benzina sau ulei prin evacuare , dar asta nu inseamna mai mereu .
Bine....acum depinde ce se intelege prin "pata".

orice ar fi, hai sa nu ne spargem in motoare, in 2 sau 4 timpi. stiu ca sint multi maishtrii shaolini p-aci (multi importati de pe alte forumuri), dar nu e cazu'. :cry:
Doamne , ce frumos ai zis o !!!!.... :lol: :lol: :lol:

Puiu.BZ
veteran
veteran
Mesaje: 794
Membru din: 05 Noi 2006, 12:13
Localitate: Buzau

Mesaj de Puiu.BZ » 20 Apr 2011, 19:12

[quote="Leba"]Tnx, baetz. :D

Aceeashi intrebare imi pusei si eu...mercuriu 3,3 cp 2 t din 2002 merita 400 euroi? Omul zice ca'i beton. Tare'n cumpana mai mi's.

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 20 Apr 2011, 19:17

din ce-am vazut, postari d-ale tale...esti samsam perfect. deci, merita...daca intelegi :wink:
in 1923/ s-a nascut un mit/ nu existau stelishti shi nici catzei/ dar exista Rapid

Scrie răspuns