mihaif99 scrie:Trebuie sa iti pui urmatoarele intrebari
raspund pe rand:
1) e primat bine E para de primming tare?
Da .. de fiecare data
2) cand faci primming-ul ai carburatorul deschis sa intre benzina in el, sau e pe off? Tebuie deschis.
carburator deschis??
este pus de fiecare data swith-ul in pozitia de a trage din rez extern
am supapa de la rezervor deschisa..
mai mult.. prima data trag incet de sfoara cursa completa sa se unga (asa m-a invatat Euronautica ca ar fi bine)
3) e socul tras (daca e ff cald afara, nu trebuie tras de tot, ci jumatate)
DA... de fiecare data.. trag primele 2-3 softri cu socul complet tras...
dupa il bag.. si accelerez din tiller... si tot asa.. ca sa nu-l innec
socul la jumatate.. din ce am obs cu capacul deschis nu are nici o actiune... mecanica:D
4) e acceleratia in pozitia pentru pornire, poate trebuie deschisa acceleratia un pic mai mult.
daca nu ma insel.. in carte scrie ceva de ori shock / ori acc de pe tiller...
am incercat asa.. dar si diverse combinatii...
Eu cred ca merge bine, si ca orice motor mic, trebuie invatzat un pic, ca doar nu e masina.
sunt convins.. ca asta e treaba
dupa cum zicea un deltash:D... fiecare motor are chichita lui.. o inveti si apoi nu mai ai treaba... asa ca asta ramane de facut:)
Daca il folosesti cu orele la ralanti, nu ar fi rau sa mai mergi cate 10 15 minute la full throttle, ca altfel se umple de carbon.
nu merg la ralanti... decat putin.. de obicei il folosesc la deplasare.. in delta.. sau pe lacuri mari (altfel electric Maxxum 55)...
si incerc sa nu dau full-throttle decat ocazional.. pt a evita depuneri d e carbon / calamina... etc..
dar.. permanent merg cu el cam 3/4 din putere.. in primul rand pt a avea inca putina putere de rezerva (just in case)... si 2 pt protectie
repet.. wknd-ul trecut in delta.. 8 ore pe apa numai plimbare.. (mint a fost si o biata marla).... dar s-a comportat excelent..
mai putin punerea xxx:D... cand radeau toti de la murighiol...

pana a pornit
merci mult inca odata
v