este de preferat un motor ce are levier de comanda nu pe ploturi ci pe "tilt" comanda progresiva , gen potentiometru care nu sare de la o viteza la alta direct
la fiecare cuplare la o alta viteza , contactii sunt supusi unui curent de contact instant mai mare decat cel de functionare
in timp si functie de exploatare acestea se incalzesc si cam ...pa
mai exista si o problema cu un sistem mic dintr-o ebonita proasta si un arc de 5mm lungime cu un diamentru cred ca de 2 care se cam sparge daca esti nevoit sa functionezi fata spate instant si rapid
risti sa ramai fara o directie
mergand doar fata sau doar spate , nu mai face cuplarea pe schimbare de polaritate in interiorul levierului de manevra
La aceste schimbari rapide , prin schimbarea de polaritate si ploturi ai probleme din nou cu contactii care daca se incalzesc , iti mananca bateria mai repede si risti sa .... vasle:)
cand sesizati ca se incalzeste zona din mijloc a partii de comanda amotorului incercati o revizie
de vazut presiunea pe contact , papucii cu care sunt cuplate cablurile si cat de ferm este contactul acolo
si daca reusiti si va bazati pe putina meserie , verificati sa nu aveti in interior contactii perlati
Toate contactele imperfecte duc la circulatia unui curent absorbit mai mare decat nominal ceea ce reduce durata de functionare pe baterie si prin incalzire eventuala degradare a partii cu contacte a levierului de comanda
cat despre comparatia 30lb cu 48 , teoretic nu poate fi facuta
ai compara un fiesta cu un mustang
sau lastun cu logan

compara 30 cu 30 , in 99% din cazuri va fi acelasi cuplu dezvoltat , aceeasi viteza deci
diferenta intre 30 si 55 e semnificativa din toate punctele de vedere
ca si diferenta dintre maxumm si endura
motoarele sunt motoare de troling nu de viteza
vrei viteza treci la torqueedo
