Lansete CUSTOM
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
- Torescu Octavian
- senior
- Mesaje: 481
- Membru din: 20 Dec 2006, 15:28
- Localitate: Constanta
- Contact:
Re: Lansete CUSTOM
chevronul meu s-a terminat acum o saptamana si inca nui rasinat .cred ca Horia este primul chevron .bine am mai incercat niste chevroane si m-a luat capul dupa cateva ore de munca si le- am taiat ca nu aratau bine.dar asta este primul care am zis sa l duc pana la capat .si eu astept sa vad daca mai apr ceva modele.
- Torescu Octavian
- senior
- Mesaje: 481
- Membru din: 20 Dec 2006, 15:28
- Localitate: Constanta
- Contact:
Re: Lansete CUSTOM
chevronul lui horia


Ultima oară modificat 16 Feb 2012, 13:25 de către Torescu Octavian, modificat 1 dată în total.
Re: Lansete CUSTOM
Parca avea trei poze. Asta nu e foarte clara.
- Torescu Octavian
- senior
- Mesaje: 481
- Membru din: 20 Dec 2006, 15:28
- Localitate: Constanta
- Contact:
Re: Lansete CUSTOM
butul




Re: Lansete CUSTOM
Nu e rau deloc.
Re: Lansete CUSTOM
Multumesc d-le Torescu pt. poze.
Chestia mai urata de care m-am lovit la executia lor a fost respectarea simetriei figurilor geometrice care rezulta, deoarece blankul nu-i cilindru (de cele mai multe ori), chiar si pe butt...apoi ar mai fi faptul ca, desi lucrezi starans, raman spatii intre ate, spatii care ies destul de puternic in evidenta dupa aplicarea rasinii. Alta chestie urata este la capetele chevronului, unde se strange multa ata si multe capete de ata care trebuie fixate cu banda adeziva (cu cat cipca este mai complexa (ate, culori, nuante mai multe...) cu atat se strange mai multa ata la capete si cand o fixezi la final, ai ceva batai de cap). La cel splitat am lucrat cu 4-5 fire odata pentru fiecare nuanta de rosu (4 nuante) ca sa mai castig timp. Este o chestie destul de migaloasa, dar daca ai rabdare, timp, chef si ata multa...merita.
Chestia mai urata de care m-am lovit la executia lor a fost respectarea simetriei figurilor geometrice care rezulta, deoarece blankul nu-i cilindru (de cele mai multe ori), chiar si pe butt...apoi ar mai fi faptul ca, desi lucrezi starans, raman spatii intre ate, spatii care ies destul de puternic in evidenta dupa aplicarea rasinii. Alta chestie urata este la capetele chevronului, unde se strange multa ata si multe capete de ata care trebuie fixate cu banda adeziva (cu cat cipca este mai complexa (ate, culori, nuante mai multe...) cu atat se strange mai multa ata la capete si cand o fixezi la final, ai ceva batai de cap). La cel splitat am lucrat cu 4-5 fire odata pentru fiecare nuanta de rosu (4 nuante) ca sa mai castig timp. Este o chestie destul de migaloasa, dar daca ai rabdare, timp, chef si ata multa...merita.
- Torescu Octavian
- senior
- Mesaje: 481
- Membru din: 20 Dec 2006, 15:28
- Localitate: Constanta
- Contact:
Re: Lansete CUSTOM
da stiu prin ce ai trecut.si eu am avut aceleasi probleme.am facut plecarea mult mai atent masurand cu sublerul spatiile dintre fire.plecarea tre sa fie stransa foarte bine ca sa nu te fure mai departe.eu amfacut chevronul mai lung decat mi ar fi trebuit ca sa pot jongla la final cu matisajul.orice greseala e fatala ca tre sa nu scapi atele de sub control ca se slabeste tot ansamblul si nu l mai poti strange la loc.eu am luctat cu 1 atza si cu 2 maxim pentru modelul meuca altfel nu puteam sal impletesc asa iesea alt model.
- Torescu Octavian
- senior
- Mesaje: 481
- Membru din: 20 Dec 2006, 15:28
- Localitate: Constanta
- Contact:
Re: Lansete CUSTOM
asta ar fi la final fara rasina


- Torescu Octavian
- senior
- Mesaje: 481
- Membru din: 20 Dec 2006, 15:28
- Localitate: Constanta
- Contact:
- Torescu Octavian
- senior
- Mesaje: 481
- Membru din: 20 Dec 2006, 15:28
- Localitate: Constanta
- Contact:
Re: Lansete CUSTOM
aici in lucru

