Lanseta spinning incepator
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
- hoinar7777
- junior
- hoinar7777
- junior
Cu cea mai mare placere,dar nu stiu ce alte informatii sa-ti mai ofer,decat o parere personala, dar sa ti cont ca in spinning si eu sunt incepator. Ce sa-ti spun cred ca suporta foarte lejer cele 40 gr,si poate si mai mult daca nu o fortezi f tare,este destul de rigida si dupa parerea mea cu o rotativa de 14 gr.aruncam la aproximativ 25-30 metri sper sa nu exagerez.In rest iti recomand sa vizitezi magazinul Gipo din Vergului Pantelimon.Inafara de cel de la gara mai este inca unul linga Carrefour Colentina dar nu stiu nici exact unde si nici daca au Challanger.
P.S. - asta este personalizat cu Gipo,marca este americana,dar binenteles este fabricat in China.
P.S. - asta este personalizat cu Gipo,marca este americana,dar binenteles este fabricat in China.
Am sunat ieri la Gipo de pe Vergului si nu mai aveau pe stoc Challengerul...am fost la totalfishing si mi-a placut foarte mult Maverul Esox.
Mi-a atras atentia insa si o Lanseta Energoteam Destroy 2.4 sau 2.7 m 10-30gr. M-a impresionat mai ales greutatea redusa, lasetele fiind din carbon , Greutate: 135 gr pt cea de 2.7 si 125 gr pt cea de 2.4
Foloseste cineva aceste lansete? sunt bune pentru stiuca?
Mi-a atras atentia insa si o Lanseta Energoteam Destroy 2.4 sau 2.7 m 10-30gr. M-a impresionat mai ales greutatea redusa, lasetele fiind din carbon , Greutate: 135 gr pt cea de 2.7 si 125 gr pt cea de 2.4
Foloseste cineva aceste lansete? sunt bune pentru stiuca?