ICAST 2010 - Shimano
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Mai dezbatusem noi pe undeva si articolul asta din tackletour, as fi preferat ca review-ul sa fie facut de un japonez
, dar intr-adevar, nici eu nu as zice ca e batator la ochi. As miza totusi pe calitatea componentelor si standardele de calitate cerute de piata japoneza, ca si in cazul asamblarii si testarii lor. Am vazut MULTE mulinete venite din US, noi, cu tot felul de mici imperfectiuni sau mini-bavuri - nu as spune ca erau ceva iesit din comun, dar la modelele din jp numai cazuri perfecte. E si suspecta diferenta de pret (mai mic in US) daca tot sunt made in JAPAN toate.
Concluzia as spune ca e: noi nu prea simtim nicio diferenta si putem pescui mult si bine cu oricare varianta, cu siguranta, dar eu as prefera totusi Japoneze de la mama lor cum se zice. Trebuie sa recunosc ca modelele mele sunt toate pentru US
, mai putin lansetele
Fir intins!

Concluzia as spune ca e: noi nu prea simtim nicio diferenta si putem pescui mult si bine cu oricare varianta, cu siguranta, dar eu as prefera totusi Japoneze de la mama lor cum se zice. Trebuie sa recunosc ca modelele mele sunt toate pentru US




Fir intins!
-
- veteran
- Mesaje: 4641
- Membru din: 19 Sep 2006, 13:26
- Localitate: cluj-napoca
Diferentele uneori sunt mai mult psihologice ....gen cum zice Tristian : imi iau de la japonezi ca sunt de la mama lor
asa te simti tu linistit
un sg exemplu : Singura diferenta intre Steez JDM si Steez US e ca pe pinion gear la jdm sunt decupate 4 spatii in loc de 2 la us
Nici o diferenta sesizabila la angrenarea spool-ului de pinion ....
Preturile sunt 479 USD fata de 593 USD la jaoponezi
Merita ?
ca sa intri pe piata americana trebuie sa ai preturi f competitive , de aici diferentele
nu are leg cu puterea de cumparare
asa te simti tu linistit

un sg exemplu : Singura diferenta intre Steez JDM si Steez US e ca pe pinion gear la jdm sunt decupate 4 spatii in loc de 2 la us
Nici o diferenta sesizabila la angrenarea spool-ului de pinion ....
Preturile sunt 479 USD fata de 593 USD la jaoponezi
Merita ?

ca sa intri pe piata americana trebuie sa ai preturi f competitive , de aici diferentele
nu are leg cu puterea de cumparare
Da-i unui om un peste si el va manca o zi; invata-l sa
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.
Hai sa iti expliccum e cu puterea de cumparare:Sorin scrie:
ca sa intri pe piata americana trebuie sa ai preturi f competitive , de aici diferentele
nu are leg cu puterea de cumparare
sa zicem ca fabrica A produce un produs...pe care intentioneaza sa il vanda cu 10lei pe piata....vine importatoru european si cumpara 100.000 de bucati...pentru asta obtine un pret de 9 lei si va vinde cu 10..vine si importatorul american si pentru 1.000.000 de bucati obtine un pret de 7 lei..si va vinde cu 8.....asta inseamna PUTERE DE CUMPARARE...americanu are o piata de desfacere imensa fata de european....de aia toate produsele sunt mai ieftine in america....chiar si cele europene fata de europa sau japoneze fata de japonia.
Crysst ,
cu tot respectul , da te-ai apucat sa-i explici gradinarului cum e cu castravetii
mecanismul pe care l-ai explicat tu e f adevarat , asta am vrut sa spun si eu dar e vb de marimea unei piete , de competitia existenta in piata respectiva , de maturitatea pietei si nu in ultimul rand de felul de a gandi al consumatorului american legat de produsul de pescuit respectiv.
Puterea de cumparare e doar un singur aspect , si se refera simplist vorbind la posibilitatea consumatorului american de a -si permite acel produs .
In fine , nu e locul sa divagam aici , dar ar fi multe de spus la subiectul asta
cu tot respectul , da te-ai apucat sa-i explici gradinarului cum e cu castravetii

mecanismul pe care l-ai explicat tu e f adevarat , asta am vrut sa spun si eu dar e vb de marimea unei piete , de competitia existenta in piata respectiva , de maturitatea pietei si nu in ultimul rand de felul de a gandi al consumatorului american legat de produsul de pescuit respectiv.
Puterea de cumparare e doar un singur aspect , si se refera simplist vorbind la posibilitatea consumatorului american de a -si permite acel produs .
In fine , nu e locul sa divagam aici , dar ar fi multe de spus la subiectul asta
Da-i unui om un peste si el va manca o zi; invata-l sa
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.
pescuiasca si el va
sta pe marginea lacului si va bea bere toata ziua.
-
- veteran
- Mesaje: 4641
- Membru din: 19 Sep 2006, 13:26
- Localitate: cluj-napoca