DAIWA SS TOURNAMENT 700
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
DAIWA SS TOURNAMENT 700
Daca veti avea curiozitatea(daca nu ati avut-o pana acum) sa intrati pe site-ul :www.tackletour.com ,la tackleforum cititi va rog articolul "MAJOR CRAFT DELIVERS AN ULTRA-LIGHT STICK ARMED WITH AN EXTRA -FAST PUNCH" si veti remarca ca la un bat f. bun japonez ultra-light,cei ce scriu articolul folosesc o mulineta urata si proasta (pe care eu o folosesc de mai multi ani) si anume DAIWA SS TOURNAMENT 700 ce are doar trei rulmenti inoxidabili si fara instant antiretur.
Nu pot sa inteleg de ce folosesc ei aceasta mulineta,stiu doar de ce o folosesc eu....
Jean Scurtu
Nu pot sa inteleg de ce folosesc ei aceasta mulineta,stiu doar de ce o folosesc eu....
Jean Scurtu
Daca citeai postarile mele mai vechi ai fii vazut ca am explicat de ce eu prefer mulinetele DAIWA SS TOURNAMENT ,in special modelele 700 si 1300.,desi sunt neschimbate ca mecanica de cand au aparut acum vreo 20 de ani si niciodata nu s-au vandut cu reducere de pret.CC59 scrie:Daca ne spuneti de ce o folositi dvoastra,s-ar putea sa intelegem de ce o folosesc si ei,nu?
Jean Scurtu
fiecare are dreptul la o anumita parere despre un anumit produs,incercati sa nu creati tensiuni luandu-le prea personal.
multumesc.
multumesc.
Michael va recomanda Regulamentul forumului
Problema e de gusturi referitor la faptul ca spui ca e urata,pt. mine nu e urata si in nici un caz eu nu cumpar o mulineta pt. ca e frumoasa daca nu e si buna.
SS 700 e o mulineta f.buna din punct meu de vedere(si nu numai al meu din moment ce poti vedea in articolul la care facusem trimitere ca e folosita cu un bat intradevar f. frumos si bun de catre niste pescari ce verifica calitatile sculelor de pescuit si le fac publice pe site-ul lor,site foarte vizitat de pescarii de aici si nu numai de aici...)