Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
- George1985
- veteran
- Mesaje: 2454
- Membru din: 21 Apr 2012, 08:26
- Localitate: Medgidia
- Contact:
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Gresata era de la fabrica?
- semlecangheorghe
- veteran
- Mesaje: 9544
- Membru din: 04 Mai 2009, 07:05
- Localitate: Arad
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Nu imi dau seama pentru ca nu am scos pinionul afara,doar capacul l-am ridicat.
Si-Gi Lures wobblers&more..
.
.
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Interesant!
Pacat insa ca nu s-a vazut si o poza de ansamblu cu interiorul Fuego-ului LT.
Oricum, comparatiile sunt mai nimerite decat altele pe care le-am vazut nu stiu exact unde, dar imi amintesc ca cineva compara doua pinioana principale (drive gear) din punct de vedere al masei acestora, insa total neconcludent, fiindca unul era angrenaj cu butuc din otel filetat pe exterior si continea si dantura secundara pt oscilatie, iar celalalt, era cu butuc din aluminiu gaurit si filetat in interior, fara sa contina si dantura secundara pentru partea de oscilatie (fiindca era de la o mulineta cu wormshaft) In fine...
In alta ordine de idei, vom vedea in postarea pe care o voi redacta dimineata, ce ofera in plus mulineta Daiwa Saltist fata de ceea ce am vazut pana acum in mulinetele Daiwa BG si Daiwa Prorex, toate trei, fiind insa ,,surori bune".
Pana atunci, numai bine!
Rew.
Pacat insa ca nu s-a vazut si o poza de ansamblu cu interiorul Fuego-ului LT.
Oricum, comparatiile sunt mai nimerite decat altele pe care le-am vazut nu stiu exact unde, dar imi amintesc ca cineva compara doua pinioana principale (drive gear) din punct de vedere al masei acestora, insa total neconcludent, fiindca unul era angrenaj cu butuc din otel filetat pe exterior si continea si dantura secundara pt oscilatie, iar celalalt, era cu butuc din aluminiu gaurit si filetat in interior, fara sa contina si dantura secundara pentru partea de oscilatie (fiindca era de la o mulineta cu wormshaft) In fine...
In alta ordine de idei, vom vedea in postarea pe care o voi redacta dimineata, ce ofera in plus mulineta Daiwa Saltist fata de ceea ce am vazut pana acum in mulinetele Daiwa BG si Daiwa Prorex, toate trei, fiind insa ,,surori bune".
Pana atunci, numai bine!
Rew.
- semlecangheorghe
- veteran
- Mesaje: 9544
- Membru din: 04 Mai 2009, 07:05
- Localitate: Arad
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Pai si comparatia asta este destul de neconcludenta pentru ca ar trebui sa arate la fiecare pinion conducator diametrul pinionului condus , cu care acesta angreneaza. Oricum , am retinut faptul ca Fuego..'' o are mare'' 

Si-Gi Lures wobblers&more..
.
.
- George1985
- veteran
- Mesaje: 2454
- Membru din: 21 Apr 2012, 08:26
- Localitate: Medgidia
- Contact:
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Asezarea firului e ce am remarcat. In special la Penn este destul de slaba.
O mulineta care "sustine" perucile are un mare minus din pct meu de vedere.
Pretul firelor distruse ajunge de multe ori sa fie mai mare decat al mulinetei.
O mulineta care "sustine" perucile are un mare minus din pct meu de vedere.
Pretul firelor distruse ajunge de multe ori sa fie mai mare decat al mulinetei.
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Ziua buna domnilor. Pentru cei interesati, voi posta cateva informatii despre o mulineta destul de recent aparuta, Daiwa Saltist 2500. Sa vedem impreuna despre ce este vorba:

Avem o manivela de 60mm, cu knob demontabil in care sunt doua bucse ce pot fi inlocuite cu rulementi cu cota 7x4x2,5mm

In tamburul de tip Real Four avem discuri de franare din carbontex, bine unse, si o bucsa ce poate fi inlocuita cu rulment cota 11x7x2,5.

In galet sunt doi rulmenti crbb etansati cu ulei magnetic pe doua platouri magnetice tratate cu acoperire anticoroziva si gulere de teflon.

In poza de mai jos este ansamblul de etansare cu magnetic. Se demonteaza cu totul, fara a le separa daca nu este nevoie si astfel nu se pierde pretiosul ulei.

Acesta este rulmentul de antiretur, fiabil, cu arcuri de compresiune individuale, cu spire ovale, pe fiecare rola.

In poza urmatoare se vad cei doi rulmenti cu bile capsulati, si de calitate foarte buna de pe rotor.

Mai departe, se vede sistemul antitorsiune cu doua bare si o garnitura/simering de la dopul opus manivelei..

Am debavurat preventiv urechea inchisa a racordului de oscilatie/antitorsiune.

Un rulment tot de buna calitate si in pinionul de oscilatie.

Inca o garnitura simering pe partea manivelei de asta data. Atentie! Acesta garnitura se inverseaza cu cea de la dop daca se muta manivela pe partea dreapta!

O garnitura/simering si pe axul tamburului.

Un rulment si pe ax, pe care se sprijina tamburul.

Rotorul pare a fi din zaion, se vad clar fibrele de carbon.
O mulineta pentru neconservatori!
Rew.

Avem o manivela de 60mm, cu knob demontabil in care sunt doua bucse ce pot fi inlocuite cu rulementi cu cota 7x4x2,5mm

In tamburul de tip Real Four avem discuri de franare din carbontex, bine unse, si o bucsa ce poate fi inlocuita cu rulment cota 11x7x2,5.

In galet sunt doi rulmenti crbb etansati cu ulei magnetic pe doua platouri magnetice tratate cu acoperire anticoroziva si gulere de teflon.

In poza de mai jos este ansamblul de etansare cu magnetic. Se demonteaza cu totul, fara a le separa daca nu este nevoie si astfel nu se pierde pretiosul ulei.

Acesta este rulmentul de antiretur, fiabil, cu arcuri de compresiune individuale, cu spire ovale, pe fiecare rola.

In poza urmatoare se vad cei doi rulmenti cu bile capsulati, si de calitate foarte buna de pe rotor.

Mai departe, se vede sistemul antitorsiune cu doua bare si o garnitura/simering de la dopul opus manivelei..

Am debavurat preventiv urechea inchisa a racordului de oscilatie/antitorsiune.

Un rulment tot de buna calitate si in pinionul de oscilatie.

Inca o garnitura simering pe partea manivelei de asta data. Atentie! Acesta garnitura se inverseaza cu cea de la dop daca se muta manivela pe partea dreapta!

O garnitura/simering si pe axul tamburului.

Un rulment si pe ax, pe care se sprijina tamburul.

Rotorul pare a fi din zaion, se vad clar fibrele de carbon.
O mulineta pentru neconservatori!
Rew.
- George1985
- veteran
- Mesaje: 2454
- Membru din: 21 Apr 2012, 08:26
- Localitate: Medgidia
- Contact:
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
O mulineta care are tot ce-i trebuie, dupa cum se vade!
Plus ca e gresata din fabrica..

Plus ca e gresata din fabrica..
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Pentru 2018 Daiwa isi revolutioneaza conceptele si scoate prima mulineta cu Hyper Mesh Gearing system , Ryoga 2018.

http://japantackle.com/special/reg0000239.html
Da, „noutatea” e acel Micromodule Gear System pe care il gasim de cativa ani in mulinetele de la Shimano, parte a conceptului HAGANE.
http://www.hagane-spirit.com.au/technology/index.html


http://japantackle.com/special/reg0000239.html
Da, „noutatea” e acel Micromodule Gear System pe care il gasim de cativa ani in mulinetele de la Shimano, parte a conceptului HAGANE.
http://www.hagane-spirit.com.au/technology/index.html

Sud-Est, Romania undeva in Balcani
Cand aterizezi pe aeroport tine bine de bani.
Cand aterizezi pe aeroport tine bine de bani.
Re: Daiwa - ,,povestea merge mai departe"
Superba inovatie marca Daiwa. Sunt curios ce o sa mai spuna acum cei care sustineau ca Daiwa are angrenajele mari si puternice si ca micromodule sunt rahaturi.razvan m. scrie:Pentru 2018 Daiwa isi revolutioneaza conceptele si scoate prima mulineta cu Hyper Mesh Gearing system , Ryoga 2018.
http://japantackle.com/special/reg0000239.html
Da, „noutatea” e acel Micromodule Gear System pe care il gasim de cativa ani in mulinetele de la Shimano, parte a conceptului HAGANE.
http://www.hagane-spirit.com.au/technology/index.html
Obiectiv: 8,1 kg !