discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
feugen
- veteran

- Mesaje: 2972
- Membru din: 21 Oct 2007, 20:46
- Localitate: Bucuresti
-
Contact:
Mesaj
de feugen » 01 Oct 2010, 21:59
rine scrie:una din probleme o sa fie reactia mai lenta de schimbat directia la viteze mari .o sa aiba o "derapare"foarte sesizabila.p.s. cum sunt ucrainiencele?cochetez tare sa-mi iau si eu una de 2,6 pentru uz "casnic"

Ieri m-am intalnit cu vanzatorul si am pipait o barca de 2,7m Materialul mi s-a parut OK. O bilutza neagra as da materialului din care este facut fundul barcii care nu-i cauciuc ci un material mai gros asemanator celui din care este facuta barca. La modelul de 3,10m materialul de la fundul barcii este dublu casi grosime fata de cea de 2,70. Parerea mea este ca-si merita banii.
Materialele din care sunt facute barcile sunt: PVC de inalta rezistenta, VALMEX 1,100 g/m2 si POLYTEX (Coreea de Sud) 750-900 g/m2
Bucuresti
-
rine
- veteran

- Mesaje: 2820
- Membru din: 25 Apr 2009, 21:29
Mesaj
de rine » 01 Oct 2010, 22:00
In primul rand am o intrebare cat se poate de simpla: de ce in 2 timpi?! ...ca sa umbli cu sticla de ulei in geanta si sa te ungi de fiecare data cand alimentezi?!...Stai, nu mai vorbim ca tre' sa faci amestecul cat de cat corect cu o seringa.la sa mah si la 4 ai "bube'cum sa-l pui in potrbagaj sa nu-i planga uleiul din baie,filtre imbacsite,basca greutatea.in plus eu nu am vazut motoare in doi sub cinci cu transmisie prin curea(o grije in plus)iar ca bani....
-
feugen
- veteran

- Mesaje: 2972
- Membru din: 21 Oct 2007, 20:46
- Localitate: Bucuresti
-
Contact:
Mesaj
de feugen » 01 Oct 2010, 22:10
Adelin, nu sunt chiar atat de capos pe cat ma crezi tu

1. maotorasul asta de 5cp este conform cu bugetul meu actual
2. motorasul asta de 5cp este la jumatate din greutatea unuia de 5cp in 4T
3. faptul ca are cisma lunga este un incovenient pentru pneumatica, dar este OK pentru Delta unde am o barca din fibra pentru cisma lunga. Este perfect adevarat ca in Delta ma duc de 2-3 ori pe an si ca pana acum am mers cu o Selva cu cisma scurta insa... m-am chinuit (turatie mica ca altfel iesea elicea din apa). Este evident ca mi-ar conveni un motor de 5cp in 4T pentru pneumatica insa ma gandesc cum sa fac sa aman (la infinit daca se poate) remedierea unei duble hernii cervicale si a uneia lombare. Problema pe care mi-o pun nu este strict la cararea motorului in 4T ci la montarea lui pe oglinda. Am gasit unul de 9,9 in 4T nou la un pret super OK (1200 euroi) insa nu ma lasa bugetul si nici cocoasa sa fac pasul asta. Poate am bafta si gasesc saptamana asta unul de 4-5cp cu cisma medie (daca or exista) si in felul asta impac si capra si varza.
Bucuresti
-
Adelin
- Moderator

- Mesaje: 5271
- Membru din: 14 Apr 2004, 22:53
- Localitate: ARAD
Mesaj
de Adelin » 01 Oct 2010, 22:17
Când crezi ca sti pescuit apare ceva si iti da peste cap toate teoriile...
WSB CLUB
-
Adelin
- Moderator

- Mesaje: 5271
- Membru din: 14 Apr 2004, 22:53
- Localitate: ARAD
Mesaj
de Adelin » 01 Oct 2010, 22:28
Când crezi ca sti pescuit apare ceva si iti da peste cap toate teoriile...
WSB CLUB
-
Ovidiu MS
- junior

- Mesaje: 58
- Membru din: 20 Feb 2009, 19:44
- Localitate: Sighisoara MS
Mesaj
de Ovidiu MS » 02 Oct 2010, 08:13
Motoarele de barca din Formula 1 sunt in doi timpi! Oare de ce?
-
modigliani
- veteran

- Mesaje: 1209
- Membru din: 17 Aug 2010, 14:36
- Localitate: Atlantida
Mesaj
de modigliani » 02 Oct 2010, 10:43
Primul dintre anunturile de mai sus e ..... putin ciudat . In foto avem un motor cu cizma scurta iar in textul de prezentare se pomeneste cizma lunga . Ori a gresit postatorul ori e ,, manevra " ( in foto e alt motor ) stiut fiind faptul ca cizmele lungi sunt greu de vandut si se incearca prin ,, artificii " aducerea cumparatorului la Tulcea . De-acolo-ncolo tine de dibacia negustoreasca a vanzatorului ( care probabil va proba motorul pe vre-o lotca : ,, Uite domle ce bine merge ! Vezi ? ").
Ultimul anunt intradevar merita intreg interesul .
..............................................
Eugene , au spus si altii mai sus , ii sustin si eu aici ( parere personala , atat ) : intradevar e bataie de cap la un 2T sa stai sa prepari amestecul incontinuu ( si sa risti ca vreodata sa-l faci impropriu ) . La 4T e simplu : ,, am benzina ? Bun . Baga-n rezervor si ..... hai pe apa ! " . Nu in ultimul rand trebuie tinut cont si de factorii fonici ai ambelor tipuri de motoare . Nu doar navigam ci uneori trebuie sa ne apropiem discret de zona cu peste . Ori 4T il surclaseaza categoric pe 2T la capitolul asta .
Eu zic sa nu te grabesti . Vine iarna si scad preturile . Descurca-te cumva in toamna asta , astepti pe NET si alte oportunitati , te mai gandesti ..... si sigur vei gasi ceva bun care sa impace si capra , si varza , si lupul .
-
Adelin
- Moderator

- Mesaje: 5271
- Membru din: 14 Apr 2004, 22:53
- Localitate: ARAD
Mesaj
de Adelin » 02 Oct 2010, 13:06
Ovidiu MS scrie:Motoarele de barca din Formula 1 sunt in doi timpi! Oare de ce?
Da ai dreptate, numai ca nu te poti lega doar de o afirmatie luata dintr-un context.De ce nu vad nici o masina de Formula 1 parcata pe strada ?!....de ce nu se vand la serie, pt ca sunt usor de intretinut si accesibile oricui?!Oricum paralela cu Formula 1 e fortata, dar de ce oare 4T au inlocuit 2T, de prosti ce sunt producatorii sau pt ca or fi avand un motiv dictat de piatza?!

Când crezi ca sti pescuit apare ceva si iti da peste cap toate teoriile...
WSB CLUB
-
Ovidiu MS
- junior

- Mesaje: 58
- Membru din: 20 Feb 2009, 19:44
- Localitate: Sighisoara MS
Mesaj
de Ovidiu MS » 02 Oct 2010, 14:04
4T NU A INLOCUIT 2T! Pur si simplu UE a interzis importurile de 2T,din cauza poluarii! In tarile extracomunitare si acum se pot cumpara motoare 2t.Bineinteles ca 4t este mai bun,mai silentios consum mic si mult mai ecologic! DAR daca conteza mult greutatea motorului,am inteles ca colegul are probleme cu spatele,nu vad de ce ar fii o alegere atat de proasta un 2t?La 4-5 cai nu cred ca ar conta prea mult consumul,in schimb la greutate este chiar jumate! Eu am avut cateva motoare in 2t sh si noi,niciodata nu faceam probleme cu benzina de la statiile din delta,de cand am motoare in 4t SI PE INJECTIE car benzina dupa mine, sa nu am problema cu injectoarele!