ce-i mai important in a asigura un lanseu mai lung?

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

SF
veteran
veteran

Mesaj de SF » 11 Ian 2010, 01:18

johnnybravo scrie:batul lui este de 50-100g deci faza cu incarcarea insuficienta as zice ca pica?!
si ca sa exclud parerile legate de fizic, unde ar trebui sa mai lucrez ca sa obtin optimu' din lanseu? (http://www.topculturism.ro/discutii/vie ... c&start=20)
:lol:
Nu vrei wadersi :lol: :lol:

ovidiu
veteran
veteran

Mesaj de ovidiu » 11 Ian 2010, 08:00

i-o i-am zis lui Johnny mai demult sa-si ia barca si gata problemele de genu' asta...
se stie ca de la 70m incolo, muscatura salaului nu prea se mai simte :D
asa te duci frumusel cu barca la 10m de loc, si de acolo cu grele cazne lansezi 10m si i-o pui in sufrajarie lui musiu salau ;)
pentru unii este un hobby, pentru altii o pasiune; pentru mine, pescuitul este o stare...

johnnybravo
Moderator
Moderator

Mesaj de johnnybravo » 12 Ian 2010, 00:29

barca am, dar n-am cu ce s-o car :D
in 19 poate iau carnetu' si apoi am rezolvat problema lanseului, a salailor mici si a partidelor fara peste :lol:

merci la cei care v-ati dat cu parerea, trebuie sa fac schimb de scule cu prietenu asta al meu, apoi de mulinete si o sa va anunt exact care e buba :)

@marius, sunt vechi, anul asta mi-am propus o revenire completa...am cam 39.5 la brat, creatina n-am luat de 4 ani si nici nu voi mai lua :P

Adelin
Moderator
Moderator

Mesaj de Adelin » 12 Ian 2010, 21:32

Incearca cu ulei de masline, o sa vezi ca firul aluneca altfel pe tambur. :wink: De fapt asta e secretul lanseului lung si foarte lung! :lol:
Când crezi ca sti pescuit apare ceva si iti da peste cap toate teoriile...
WSB CLUB

SF
veteran
veteran

Mesaj de SF » 12 Ian 2010, 21:55

Ulei de masline...... hhmmm !

Mai Johny , mai bine nu bagai pozele alea cu tine ......sau daca tot le bagi sa fi deja dat cu ulei :lol: :lol: