Care este cel mai bun fir multifilament????
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Care este cel mai bun fir multifilament????
Sunt incepator in pescuitul la rapitor si m-ar interesa si pe mine cel mai bun fir multifilament,adica sa fie cat mai subtire si sa tina la nod pe smuncitura,sa fie rotund,sa nu se scamoseze, sa taie bine apa chiar si cu un jig de 5 gr si sa nu se despleteasca cand dau cu lingura sau rotativa!!! PP de 10 lb am si nu sunt multumit,Stren la fel,Spider-uri de toate natiile si de toate dimensiunile,P-line la fel,deci altceva in afara de astea!!! Rog pe toti meseriasii de pe acest forum sa ma indrume spre un fir bun pt echiparea a doua stelute,vreau cei mai bun pt ele!!!
Va multumesc!!!
Va multumesc!!!
-
- veteran
-
- senior
Re: Care este cel mai bun fir multifilament????
batranul fireline.cipic scrie:Sunt incepator in pescuitul la rapitor si m-ar interesa si pe mine cel mai bun fir multifilament,adica sa fie cat mai subtire si sa tina la nod pe smuncitura,sa fie rotund,sa nu se scamoseze, sa taie bine apa chiar si cu un jig de 5 gr si sa nu se despleteasca cand dau cu lingura sau rotativa!!! PP de 10 lb am si nu sunt multumit,Stren la fel,Spider-uri de toate natiile si de toate dimensiunile,P-line la fel,deci altceva in afara de astea!!! Rog pe toti meseriasii de pe acest forum sa ma indrume spre un fir bun pt echiparea a doua stelute,vreau cei mai bun pt ele!!!
Va multumesc!!!
P-lineul care e problema cu el?
Ez Braid-ul am vandut tot stocul din prima saptamana cand a fost adus si nu am apucat sa-l cumpar sa vad cum e, dar la banii aia nu vad sa fie un fir extraordinar, multi l-au luat sa faca bombe cu el
)
Corastrong-ul....
) misto gluma
P-line-ul un fir care se scamoseaza mai repede decat Fireline-ul, daca ar fi sa aleg intre P-line si Fireline as alege Fireline,P-line-ul e bun pe cast
Acest SUNLINE cum e, am vazut unu de 20 lb si mi s-a parut gros, cum e ala de 8,10 lb?

Corastrong-ul....