discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
Andrei
- veteran

-
-
Michael
- Moderator

poate facem de-un schimb...grip lung contra grip scurt...ce parere aveti?

-
razvan m.
- veteran

-
Dupa ce il primesc, poate ne intalnim prin Timisoara sa ne vedem "marfa"
Sud-Est, Romania undeva in Balcani
Cand aterizezi pe aeroport tine bine de bani.
-
Michael
- Moderator

razvan m. scrie:Dupa ce il primesc, poate ne intalnim prin Timisoara sa ne vedem "marfa"
We have a deal.
este tot de la Berkley,inca are eticheta pe el,neavand ocazia sa-l folosesc.
intradevar,e super pt somn,dar e nu sunt amator de somn...
da-mi de stire.
-
razvan m.
- veteran

-
Si ca sa revenim la titlul topicului, chiar daca dupa aproape trei ani de la ultimul post

(mai bine mai tarziu decat niciodata), foloseste cineva de pe aici Boga Grip ? Cum e in comparatie cu cel de la Berkley, care intre timp a devenit clasic ? Merita banul ?
Ma bate gandul sa iau unul pentru ca Berkley-ul s-a cam uzat, nu se mai inchide ca si cand era nou si mai da rateuri din cand in cand.
Sud-Est, Romania undeva in Balcani
Cand aterizezi pe aeroport tine bine de bani.
-
ovidiu
- veteran

-
am folosit ieri grip berkley, (imprumutat de la un prieten) pt prima oara in viata si am fost multumit .
Dar mi-am comandat boga-grip, dupa mai multe pareri consulting... am ajuns la concluzia ca trebe ce-i mai bun din prima: originalul boga-grip!
Asa ca abia astept sa-i pun un boga in botic...
grip-grip-grip!

pentru unii este un hobby, pentru altii o pasiune; pentru mine, pescuitul este o stare...
-
tudor
- Moderator

-
Dupa ce pui mana pe Boga nu vei mai utiliza Berkley nici odata. Eu l-am dat cadou pe al meu.

-
ovidiu
- veteran

-
tudor scrie:Dupa ce pui mana pe Boga nu vei mai utiliza Berkley nici odata. Eu l-am dat cadou pe al meu.

Merci Tudor, sunt sigur de asta! chiar daca nu am pus mana pe Boga