Eu o dau inainte cu ale mele...
Daca se incadreaza in buget Avid 7' F ML 1/8-3/8 deosebit de puternic
Daiwa VIP Walleye 7' XF 1/8-3/8 rezerva mare de putere si sensibilitate sporita daca gasesti la Arrow
Onesti, poti sa-mi spui mai multe despre Tierra?
Bat recomandat pt. jiging - SALAU
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Avidul e mai puternic, daiwa arunca 10 grame dar calculat cam la total cu greutatea nalucii, deci la gruburi, shaduri mai mari, ar merge cam 8 grame jig plus naluca. Avidul arunca si 12 grame fara mari probleme. Avidul are o fibra mai rigida, mai tare dar puterea intra in actiune cam la fel din cate am observat. Daiwa recunoaste mai bine tipul de structura de care dai sau daca e peste. Avidul trimite informatia mai brutal dar mai neclar. Nefiltrata. Bzarnaie un pic mai tare dar te mai inseli cu cate o creanga, o "frunza" cum zic baietii.
-
- utilizator constant
eu chiar sunt incepator si vreau o lanseta de salau...ce parere ai despre kistler graphite spinning???sau fa-mi tu o reomandare !!!si o scula pt biabn si salau cu greut mici...Andrei scrie:Lanseta poate fi fast, ex fast, moderate sau slow si sa fie buna de jig.....depinde ce intelege fiecare prin actiune. Asta specifica felul in care se incarca lanseta si doar atat.
Sunt care sunt obisnuiti cu diferite stiluri la jig. De exemplu pe barajele de la olt am observat o preferinta pentru HS gl2 de 8'6" eu sincer n-as putea pescui cu acea lanseta la jig in zona asta.....mi se pare ca are vful prea moale. E ex fast, dar e proiectata pt voblerele Hot Shot de la luhr jensen, daca-mi aduc bine aminte.....are vful finut ca sa poata lansa acele naluci mici de tot, dar are o rezerva de putere extrema.