
Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Re: Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.
Si nu ma incadrez cu cei 1000 de euro. Vreau o barca de din care sa pescuiasca 2 persoane dar nu vreau sa dau atat pe ea. Nu cred ca am nevoie de chila pentru ca fara motor termic nu intru in glisaj. Ma indoiesc ca un motor electric poate sa te ridice din apa. Viteza nu vreau. Vreau sa pot pescui din ea si sa stau linistit ca nu ma scufund sau ma dezechilibrez daca trebuie sa ma ridic in picioare. Cum e cazul celor cu fundul moale- de barci e vorba
As vrea sa ma incadrez in 2000 de ron. Mai mult nu cred ca e cazul. 2000 = 444,66 E. Nu e fix bineinteles. Ca marime ma intereseaza 280-300 cm. Second nu ma incanta deoarece conform inceputului acestui topic materialele plastice imbatranesc si isi pierd din proprietati.

-
- utilizator nou
- Mesaje: 24
- Membru din: 08 Mai 2013, 19:32
- Localitate: Fetesti/Ialomita
Re: Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.
de ce nu second Glad_I??? eu am luat o baracuda de 3,3m cu 1900 ron second si am iesit cu ea de proba de cateva ori pe dunare la vasle deocamdata si se comporta bine. barca are 2 ani dar a fost ingrijita si arata f bine si oricum daca nu ma insel materialele au undeva la 10 ani garantie daca nu iti bati joc de ea 

- andriipopa75
- veteran
- Mesaje: 733
- Membru din: 08 Iul 2008, 00:45
- Localitate: Craiova
Re: Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.
barca pt 2 inseamna minim 2,7m, ideal peste 3m pe dunare, se urca mai usor pe valuri si gliseaza mai usor.
daca tot investesti intr-o barca noua sau ca noua, e pacat sa nu aiba chila, pierzi stabilitate laterala, mai ales pe vant si e faultata rau pe dunare, unde se va infige cu botul in fiecare val . oricum, pe valuri mai mari de 20 cm e nasol cu pneumatica, te cam uzi .
in concluzie, daca intri serios in hora, fa-o cum trebuie, cu suport de motor, chila, podina . pt agrement usor, cauti un seahawk cu 600 lei, de 3.20m .
nu toate barcile au data fabricatiei, motiv pentru care poti cumpara barca noua din magazin, care sa fie mai veche decat una second, asta apropos de imbatranirea materialelor. conteaza cum a fost pastrata barca, cat a fost folosita si calitatea materialelor.
ca idee, o barca de firma cunoscuta in domeniu, poate fi impecabila dupa 5 ani in cazul pvc si 10+ ani in cazul hypalonului .
chiar si barcile rusesti din cauciuc panzat au rezistat 15 ani, mai mult nu a tinut lipiciul.
o barca inseamna minim 200-300 lei/an, raportat la valoarea investitiei/durata viata .
daca tot investesti intr-o barca noua sau ca noua, e pacat sa nu aiba chila, pierzi stabilitate laterala, mai ales pe vant si e faultata rau pe dunare, unde se va infige cu botul in fiecare val . oricum, pe valuri mai mari de 20 cm e nasol cu pneumatica, te cam uzi .
in concluzie, daca intri serios in hora, fa-o cum trebuie, cu suport de motor, chila, podina . pt agrement usor, cauti un seahawk cu 600 lei, de 3.20m .
nu toate barcile au data fabricatiei, motiv pentru care poti cumpara barca noua din magazin, care sa fie mai veche decat una second, asta apropos de imbatranirea materialelor. conteaza cum a fost pastrata barca, cat a fost folosita si calitatea materialelor.
ca idee, o barca de firma cunoscuta in domeniu, poate fi impecabila dupa 5 ani in cazul pvc si 10+ ani in cazul hypalonului .
chiar si barcile rusesti din cauciuc panzat au rezistat 15 ani, mai mult nu a tinut lipiciul.
o barca inseamna minim 200-300 lei/an, raportat la valoarea investitiei/durata viata .
Re: Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.
Situatia de pe magazinele online unde gasesti barci nu este prea roz. CIne vinde barci second vinde destul de scump. Adica o barca folosita cativa ani la pretul uneia noi. Stiu ca una e de firma si alta e chinezeasca. Una e ucrainiana, alta ruseasca si alta exotica. Fie ele cum or fi. Dar daca platesc 2000-3000 de lei nu pot sa platesc banii astia unuia care intoarce spatele si dus a fost. Barca trebuie bagata in apa. Incercata. Pe ala unde il mai gasesc sa ii cer banii si sa ma iau cu el de gat. Ipotetic vorbind. Garantie.... de unde? Plus ca nu am experienta in ale barcilor nici cat negru sub unghie. E intreb fara sa ma fi urcat un viata mea intr-o barca pneumatica. Nu intra in discutie colacele.Stiu ca preturile sunt umflate oricum. Si cele de firma si celelalte. Preturile pe care le-am gasit lla barcile ucrainiene in tara lor sunt mai ieftine. Kingurile care am inteles ca se fac pe la noi in Bucuresti sunt mai scumpe. Iar chinezariile si mai scumpe. De samba si tango si chacha nu mai vorbesc. Ma voi urca intr-o barca si voi vedea eu ce si cum. DEocamdata o singura barca a fost analizata si i s-au spus si plusurile si minusurile pe forum.
Stima!
Stima!
Re: Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.
Buna,
Vreau sa va intreb daca este normal ca o barca pneumatica sa se dezumfle destul de mult intr-o luna.
S-au dezumflat proportional toate cele 3 compartimente.
Vreau sa va intreb daca este normal ca o barca pneumatica sa se dezumfle destul de mult intr-o luna.
S-au dezumflat proportional toate cele 3 compartimente.
Dupa ce am descoperit ca viata nu are nici un sens, nu ne ramane altceva de facut decat sa-i dam un sens.
Re: Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.
daca ai umflat barca in interior la caldura iar ulterior ai lasat-o afara sau undeva cu temperatura mica atunci e normala reducerea presiunii. Daca temperatura a ramas constanta inseamna ca pierde aer. Cred ca e prima varianta
Re: Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.
Am umflato in aceeasi camera unde a si rams peste iarna....temperature este intradevar destul de mica...nu este incalzita.
Dupa ce am descoperit ca viata nu are nici un sens, nu ne ramane altceva de facut decat sa-i dam un sens.
Re: Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.
Atunci pierde aer, probabil pe la valve, daca e la fel pe toate baloanele
Re: Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.
pai fiecare isi lauda marfa sa zic asaGlad_I scrie: DEocamdata o singura barca a fost analizata si i s-au spus si plusurile si minusurile pe forum.
Stima!
uite hai ca iti zic eu de barca care am avut-o
era un sea-master .. de 2.7 cu chila gomflabila podina din tego ,
barca statea super bine pe apa.. material gros , nu aveai treaba la vant valuri . dar era mult prea grea pt 1 persoana
undeva peste 60 de kg. am pescuit 2 din ea lejer la clean si biban.
foarte stabila cand stateai in picioare.. glisam cu motor de 5 cp eu avand undeva la 100 kg
daca gasesti una din asta si nu te deranjeaza sa hamalesti .. atunci o recomanda ( e chiar a mea de vanzare ca vad ca persoana respectiva se ocupa cu revanzari

tu vrei si podina rigida? sau nu?
sunt cele de la energo.. tot un fel de barakuda din cate am inteles si is bunicele..

cand se dezgheata nitel.. putem sa mergem sa iti faci o idee ce inseamna barca gonflabila.. sau daca vrei doar sa o vezi.. e in garaj umflata
"In fiecare zi ne batem joc
De pasari ,de iubire si de mare
Si nu bagam in sema ca in loc
Ramane un desert de disperare ."
Romulus Vulpescu
De pasari ,de iubire si de mare
Si nu bagam in sema ca in loc
Ramane un desert de disperare ."
Romulus Vulpescu
-
- utilizator nou
- Mesaje: 24
- Membru din: 08 Mai 2013, 19:32
- Localitate: Fetesti/Ialomita
Re: Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.
acelasi fenomen despre care a mentionat ionut mi s-a intamplat si mie doar ca eu o tin umflata in solar. cat a fost mai cald afara nu s-a dezumflat, dar cand a fost ger afara am observat ca s-a dezumflat putin. in cazul meu sa inteleg ca a fost din cauza oscilatiei de temperatura nu???


