Barci pneumatice. Un ghid pe scurt.
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
- senior
- Mesaje: 351
- Membru din: 16 Ian 2006, 17:41
- Localitate: Timisoara
Salut,
Cea mai tare descriere pe care am gasit-o
.
La banii de care dispun si la informatiile pe care le-am gasit, m-am oprit la o pneumatica kingfisher de 2.7 m si un motor termic de 4 CP.
Ce parere aveti de aceasta combinatie intre motor si barca? Este posibil ca barca sa ajunga sa mearga in lisare sau va merge numai "inpingand apa"?
Merita un motor second hand in locul unuia nou? Aveti o sursa de astfel de motoare sh?
Multumesc mult
Cea mai tare descriere pe care am gasit-o

La banii de care dispun si la informatiile pe care le-am gasit, m-am oprit la o pneumatica kingfisher de 2.7 m si un motor termic de 4 CP.
Ce parere aveti de aceasta combinatie intre motor si barca? Este posibil ca barca sa ajunga sa mearga in lisare sau va merge numai "inpingand apa"?
Merita un motor second hand in locul unuia nou? Aveti o sursa de astfel de motoare sh?
Multumesc mult
Excelente descrierile, multumim !
Totusi am o intrebare cam nelamurita
... Cum identific materialul din care e facuta barca ? Asta ca sa stiu cu ce o carpesc , am gasit o gaurica mica si, desi pierde f putin, e deranjanta. Date de la producator nu am de unde, e un Okamoto (JP) 380 si cred ca astia faceau barci acum vre-o 10-xx? ani ... da' le faceau tapene rau
Mai mult, fiind prima pneumatica nu im dau seama cat de tare trebuie umflata...japonezul zice 0,2 Bari dar nu prea am cum sa masor ca valvele au supapa de sens . Voi cat de tare umflati pneumatica ? Masurati sau la ochi ?
[img]http://www.rapitori.ro/forum/album_pic.php?pic_id=5512[/img]
Totusi am o intrebare cam nelamurita


Mai mult, fiind prima pneumatica nu im dau seama cat de tare trebuie umflata...japonezul zice 0,2 Bari dar nu prea am cum sa masor ca valvele au supapa de sens . Voi cat de tare umflati pneumatica ? Masurati sau la ochi ?

[img]http://www.rapitori.ro/forum/album_pic.php?pic_id=5512[/img]
Eu in general o umflu la pompa...am incercat la ochi dar nu prea merge
Acu pe bune...
O umfli cat ti se pare tie ca sta bine... NU trebuie sa fie beton dar nici pleashca
OBLIGATORIU: Cand e cald si stai cu ea in soare sa ii dai din cand in cand drumul la supape ca altfel face poc indiferent din ce ar fi facuta!
O fasai pana ajunge la starea initiala(nici prea tare nici prea moale).

Acu pe bune...
O umfli cat ti se pare tie ca sta bine... NU trebuie sa fie beton dar nici pleashca
OBLIGATORIU: Cand e cald si stai cu ea in soare sa ii dai din cand in cand drumul la supape ca altfel face poc indiferent din ce ar fi facuta!
O fasai pana ajunge la starea initiala(nici prea tare nici prea moale).
Spining....Prea bun ca sa fie light...
Ando,... si toti cei care se uita dupa: BARCA IEFTINA SHI BUNA
---------------------------------------------------------------------------
Pina acum recomandam Gumotexurile. Se para ca Intex are in prezent doua barci din sandwich PVC super ieftine:
-SEAHAWK II e mai mica si foarte portabila. ATENTIE Seahawk 2 (doi arab) e o jucarie.
-MARINER, e mare, are fund rigid shi chila.
Barcilea astea NU au oglinda (transom), dar se poate monta un suport pt motoare mici. La 150 EUR pt Seahawk II, eu zic ca e imbatabil! A nu se confunda cu Seahawk 2 (doi arab) care e o jucarie.
AxA
La identificarea materialului: cred ca a ta e din Hypalon, ceea ce inceamna ca ai libertare mare in ceea ce priveste petecul. Daca gaurica e pe fund, poti sa folosesti chiar ce folosesc aia la vulcanizare.
Presiunea umflare. Eu o umflu "la ochi", adica cu pompa DE PICIOR, o umflu pina nu mai intra aer in ea. Serios!!! Barca TREBUIE sa fie tare.
Cum din poza vad ca folosesti motor mic, cred ca e ok sa umfli chila in mod similar.
Ai grija, cand zic pompa de picior, ma refer la pompele alea cu burduf, pentru pneumatice. Doamne fereste sa folosesti vreo pompa de umflat cauciucurile la masina.
Cat despre lasat in soare, e OK atita timp cat barca sta pe apa. Apa rece lucreaza ca un radiator shi raceste aerul din tuburi. Cand barca e afara din apa trebuie sa o fasai un pic, ca sa lasi ceva presiune afara!
---------------------------------------------------------------------------
Pina acum recomandam Gumotexurile. Se para ca Intex are in prezent doua barci din sandwich PVC super ieftine:
-SEAHAWK II e mai mica si foarte portabila. ATENTIE Seahawk 2 (doi arab) e o jucarie.
-MARINER, e mare, are fund rigid shi chila.
Barcilea astea NU au oglinda (transom), dar se poate monta un suport pt motoare mici. La 150 EUR pt Seahawk II, eu zic ca e imbatabil! A nu se confunda cu Seahawk 2 (doi arab) care e o jucarie.
AxA
La identificarea materialului: cred ca a ta e din Hypalon, ceea ce inceamna ca ai libertare mare in ceea ce priveste petecul. Daca gaurica e pe fund, poti sa folosesti chiar ce folosesc aia la vulcanizare.
Presiunea umflare. Eu o umflu "la ochi", adica cu pompa DE PICIOR, o umflu pina nu mai intra aer in ea. Serios!!! Barca TREBUIE sa fie tare.
Cum din poza vad ca folosesti motor mic, cred ca e ok sa umfli chila in mod similar.
Ai grija, cand zic pompa de picior, ma refer la pompele alea cu burduf, pentru pneumatice. Doamne fereste sa folosesti vreo pompa de umflat cauciucurile la masina.
Cat despre lasat in soare, e OK atita timp cat barca sta pe apa. Apa rece lucreaza ca un radiator shi raceste aerul din tuburi. Cand barca e afara din apa trebuie sa o fasai un pic, ca sa lasi ceva presiune afara!
ce fel de suport??mihaif99 scrie: Barcilea astea NU au oglinda (transom), dar se poate monta un suport pt motoare mici. La 150 EUR pt Seahawk II, eu zic ca e imbatabil!....
merge si pe alte tipuri de barci??
se poate vedea undeva??
Omul care crede că dragostea poate fi cumpărată cu bani n-a avut niciodată câine în casă.
AxA
La identificarea materialului: cred ca a ta e din Hypalon, ceea ce inceamna ca ai libertare mare in ceea ce priveste petecul. Daca gaurica e pe fund, poti sa folosesti chiar ce folosesc aia la vulcanizare.
Presiunea umflare. Eu o umflu "la ochi", adica cu pompa DE PICIOR, o umflu pina nu mai intra aer in ea. Serios!!! Barca TREBUIE sa fie tare.
Cum din poza vad ca folosesti motor mic, cred ca e ok sa umfli chila in mod similar.
Ai grija, cand zic pompa de picior, ma refer la pompele alea cu burduf, pentru pneumatice. Doamne fereste sa folosesti vreo pompa de umflat cauciucurile la masina.
Cat despre lasat in soare, e OK atita timp cat barca sta pe apa. Apa rece lucreaza ca un radiator shi raceste aerul din tuburi. Cand barca e afara din apa trebuie sa o fasai un pic, ca sa lasi ceva presiune afara!
Multumesc de raspuns !
Gaurica e pe lateralul unui flotor... la dispozitie am petice la rece pt camera auto-moto, adica ce folosesc acum aia de la vulcanizare. O sa incerc unul de-ala sa vedem ce face.
Cat despre umflat, am o pompa de mana dublu-sens pt saltele, totusi nu as baga cat pot , e posibil sa pot mai mult decat poate ea

Despre motor, e un 4 cp in 2 cilindri, mic si usor (15 kile), cu mult sub maximul admis de barca ( 20 cp si 50 kg). Probat cu 4 persoane si bagaj, nu zboara dar urca la deal pe Dunare, ceea ce e suficient.