La Multi Ani tuturor!
tare asta, ce polemici am starnit

2 stroke de la suzuki incep cu 9,9 care de fapt este 15cp fara pompa de benzina (este vacumatica)
din cate stiu eu, euronautica - importat pe ro, nici nu aduce astea in 2 timpi de la suzu din motive lesne de inteles....
omul a intrebat ce motor sa-si ia, iar motorul, ma gandesc eu, ar trebui sa fie fiabil, ieftin, cat mai usor si sa se incadreze in bugetul sau - nu cred ca e cazul sa-i recomandam sa experimenteze diverse motoare, cand toata lumea zice ca X motor este de top si se incadreaza in cerintele lui - cu totii avem diferite nostalgii asupra motoarelor noastre, eu zic sa le pastram pentru noi.
am si eu o nostalgie cu un chrysler de 115CP 2 t - ala l-am batut cu ciocanul

dupa ce s-a oprit pe senal in fata vaporului, exact mai sus de rostok (unde era) si nu a mai vrut sa porneasca
iar acum on topic:
dupa parerea mea, care am vazut ceva motoare chinuite prin balta de catre lipoveni, pot sa-ti recomand cu mana pe inima, yamaha 2T modelul de 6 sau 8 cp cel cu capacul "patratos"- stiu un motor din asta care merge de cca 12 ani - conform lipo care am zis ca il sun.
ideea este in felul urmator: la motoare in 4 tp, sh, pretul pe cal este de maxim 100e/cal - maxim si doar daca este in stare excelenta; acel motor recomandat de toti (6hp), ar trebui sa il gasesti pana pe la 300e max, daca il cauti, dar il poti gasi si mai scump deoarece sunt cautate si bineinteles, daca starea sa este ok.
calculul il faci singur: pret, greutate, stare motor - iar daca nu ai permis esti limitat ref la cp....
spor in cautari si inca ceva: motoarele sh se cumpara iarna cand ai de unde alege - vara... o sa dai cu tunul dupa motoare mici, iar pretul creste exponential.