Ok! Am inteles, aveam asteptari prea mari de la bateria asta daca voiam sa fie cu gel/AGM...bla, bla.
De fapt m-a interesat prea putin ce tehnologie are sub capacele (etanse

Pretul, evident, spunea ca nu am de ce sa sper la vreo mare minunatie. Doar am fost deranjat ca:
- mi s-a varsat in portbagaj, desi scrie pe ea ca e etansa
- ca, de fapt e o baterie ordinara, doar ca e mai grea. As fi preferat sa cumpar 2 de 80-90 Ah, daca tot nu era asa vreo scofala. Avantajele le-am expus deja.
- am cumparat o baterie ZAP (ieftina) cu eticheta de Minn Kota (ieftina, dar nu chiar ca si produsul, cu eticheta originala). Dupa cum v-am mai spus, am mai avut baterie ZAP Marine si a tinut cel mai putin dintre toate cele care mi-au trecut prin mana in ultimii 10 ani.
- trebuie sa car asa un ....monstru pe scari, fara sa vad mari avantaje in asta.
Din punctul meu de vedere nu-si merita banii si efortul de a cara asa ceva.
Dupa cum v-am mai spus, puteti cumpara acelasi produs, si mai ieftin de la astia:
http://www.sorgeti.ro/baterii-auto/185- ... ndard.html
Care de altfel au fost si suficienti de amabili sa-mi completeze lichidul scurs in portbagaj tot cu acid, nu doar cu apa distilata. Evident, bateria merita aruncata daca ar fi pus doar apa distilata intr-un element.
In toate magazinele Decathlon din Buc mai existau 4 astfel de baterii la cel din Militari, dar erau rezervate (de o singura persoana, care, probabil si-a inchipuit ca face vreo mare afacere cu ele...

Cert este ca o sa-mi cumpar un redresor Ctek (probabil de 10 Ah; merci Vipificator!) si ca daca o sa uit cumva, pe undeva bateria asta, n-o sa fiu prea trist...

Apropos, are si acidul prost, fiindca nu s-a facut nici o gaura in mocheta aia din portbagaj.....

Am pus peste locul udat niste apa amestecata cu bicarbonat de sodiu, dupa care am clatit cu multa apa....
Spor la carat si oase tari!
