discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
-
iulian_cioclin
- junior

- Mesaje: 98
- Membru din: 24 Feb 2012, 17:27
- Localitate: Onesti - Bacau
-
Contact:
Mesaj
de iulian_cioclin » 27 Feb 2013, 16:32
feugen scrie:2T din 2008?! Din cate stiu eu motoarele mici in 2T nu se mai fac incepand cu 1 ianuarie 2007, insa poate gresesc.
Ulei de amestec, daca chiar ai nevoie si sigur este in 2 T, gasesti pe site-uri de profil gen yacht-tng.ro
Da sigur e 2008, are stanta pe el. Eu am auzit ca se mai fac si in ziua de azi.
Pe motor recomanda ulei quicksilver raport 1:100 , dar am inteles ca este foarte ok si cel de la volvoline si este mult mai ieftin.
-
Nemernic
- veteran

- Mesaje: 3962
- Membru din: 25 Mai 2010, 10:15
- Localitate: Din balta'n balta
Mesaj
de Nemernic » 27 Feb 2013, 16:41
pune si tu o poza cu motorul.... tare sunt curios cum arata un motor in 2 TIMPi din 2008

Help a man when he is in trouble, and he will remember you when he is in trouble again...
-
grama v
- veteran

- Mesaje: 597
- Membru din: 17 Aug 2005, 08:13
- Localitate: ADJUD VN
Mesaj
de grama v » 27 Feb 2013, 17:31
in ce pret l-ai luat?
-
iulian_cioclin
- junior

- Mesaje: 98
- Membru din: 24 Feb 2012, 17:27
- Localitate: Onesti - Bacau
-
Contact:
Mesaj
de iulian_cioclin » 27 Feb 2013, 21:49
500 euro, am sa pun si niste poze.
-
feugen
- veteran

- Mesaje: 2972
- Membru din: 21 Oct 2007, 20:46
- Localitate: Bucuresti
-
Contact:
Mesaj
de feugen » 27 Feb 2013, 23:02
Motorul arata super. Sa-l folosesti sanatos fooooarte multe ore. Arata identic cu al meu care este din ...'98. Schimbatorul la maneta de acceleratie este belea de faina. La inceput mi-a fost oarecum teama, insa cand am vazut cat de usor manevrez, nici nu mi-as mai dor un motor cu maneta.
Trim-ul are 3 pozitii. Vezi ca mai ai un "buton" care blocheaza cizma. Pentru a ramane piciorul saltat, trebuie sa-l ridici la maxim si cand il lasi se va auzi un "click". Ca sa-l eliberezi din pozitia saltat, salti de el si-l lasi. Are o multime de puncte de gresaj. iti recomand ca la 2 ani, macar, sa-l gresezi. Schimba-i in fiecare iarna uleiul din cutie. Schimba-i anual bujiile folosind originale recomandate de producator. Al meu functioneaza cu NGK BPZ8HS-10 Cand vrei sa le inlocuiesti spune-mi si te invat de unde sa le iei mai ieftin (40 lei in loc de minim 50 lei cat cer majoritatea).
P.S. Eu tot nu cred ca-i din 2008

Bucuresti
-
grama v
- veteran

- Mesaje: 597
- Membru din: 17 Aug 2005, 08:13
- Localitate: ADJUD VN
Mesaj
de grama v » 28 Feb 2013, 07:46
arata excelent ,felicitari pt achizitie

-
iulian_cioclin
- junior

- Mesaje: 98
- Membru din: 24 Feb 2012, 17:27
- Localitate: Onesti - Bacau
-
Contact:
Mesaj
de iulian_cioclin » 28 Feb 2013, 08:11
Multuesc de sfaturi, am sa mai pun o poza cu anul fabricatiei, azi vreau sa il cantaresc ca mi se pare destul de greu.
-
iulian_cioclin
- junior

- Mesaje: 98
- Membru din: 24 Feb 2012, 17:27
- Localitate: Onesti - Bacau
-
Contact:
Mesaj
de iulian_cioclin » 04 Mar 2013, 17:27
Spuneti-mi si mie ce fel de elice am la motor.
Pe elice scrie asa
L7P
48-828152-7
Este o elice cu pasul de 7? Este de tractiune?
Intreb ca o suspectez ca ar fi de tractiune pentru ca singur in barca cu 5 cp mergeam cu 24km/h iar cu motorul de 6 cp tot cu 24 km/ora.
Ce fel de elice imi recomandati sa impac si capra si varza (sa merg cu viteza singur in barca dar sa si glisez cu 2 pers. in barca)
Mentionez ca am facut un test. Cu 180 kg incarcatura (fara barca, motor, acareturi) merg cu 17-18 km/ora un glisaj cu val marisor in spate (nu e glisaj curat)