Permis pescar ?!

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

nikalay
utilizator nou
utilizator nou

Permis pescar ?!

Mesaj de nikalay » 15 Apr 2008, 17:43

Salutare camarazi :P .... as dori si eu sa imi fac un permis de pescuit...are cineva vreo idee cam cat costa ? ce trebe sa fac? si dak beneficiez de vreo reducere daca sunt elev? :-| :twisted: multam fain ! si salutari din Vrancea :shock:

BygDaddy
senior
senior

Mesaj de BygDaddy » 15 Apr 2008, 18:10

La Ajvps stiu ca este ceva de genu 65 de lei si ai reducere jumatate pe baza de adeverinta care sa dovedeasca calitatea de elev/student.
L-ati dat jos pe Ceausescu acu il vreti pe Gigi Becali!!!!

nikalay
utilizator nou
utilizator nou

Mesaj de nikalay » 15 Apr 2008, 18:12

BygDaddy scrie:La Ajvps stiu ca este ceva de genu 65 de lei si ai reducere jumatate pe baza de adeverinta care sa dovedeasca calitatea de elev/student.

Multzam fain de tot ... !!! :idea: Partidul sticla de fier !! :idea:

MihaiV
Moderator
Moderator

Mesaj de MihaiV » 15 Apr 2008, 18:53

BygDaddy scrie:La Ajvps stiu ca este ceva de genu 65 de lei si ai reducere jumatate pe baza de adeverinta care sa dovedeasca calitatea de elev/student.
Fals!!!!
Acela e carnetul de membru, adica taxa de intrare in asociatia respectiva. Permisele nu s-au emis inca pentru 2008. Vor fi emise de ANPA, parte a Ministerului Agriculturii, dupa ce vor finaliza ordinul de ministru. Pana atunci ... sunt doar bani dati degeaba!

nikalay
utilizator nou
utilizator nou

Mesaj de nikalay » 15 Apr 2008, 18:56

MihaiV scrie:
Fals!!!!
Acela e carnetul de membru, adica taxa..........................Pana atunci ... sunt doar bani dati degeaba!

Pai si atunci ?!? ce ma fac? :? HELP !!! :cry:

MihaiV
Moderator
Moderator

Mesaj de MihaiV » 15 Apr 2008, 18:58

Mai astepti. Si asa e prohibitie. Pana se termina prohibitia probabil ca vor fi emise si permisele. Urmareste rapitori.ro