Pentru timisoreni
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
- bluesky1ro
- utilizator constant
nu mai este nimic impartit intre asociatii,apele sunt comune pt toate asociatiile care platesc taxa la apele romane,cred.sper ca am zis bine,nu prea ma stiu cu politica pescuyitului,nici nu m-a interesat vreodata prea tare.dar cica toate asociatiile sunt acum egale...asta e citat de la doamna de la banatul.
)

Michael va recomanda Regulamentul forumului
- bluesky1ro
- utilizator constant
- micutsebastian
- utilizator constant
Re: APS Independenta !
Mugurstefan scrie:Pentru cei care s-au saturat de asociatiile vechi conduse de persoane dubioase, daca nu vreti sa sponzorizati salarii grele samd ..edeti ca a aparut o asociatie noua, condusa de tineri de tipul celor de care sa vorbit si pe Forum.
Se Cheama APS Magus.
Persoana de contact Rusu Dragos. Tel.0721121172.
Pretul este 65 lei.
Sa inteleg ca ai permis de aici? de 65lei ce mi se ofera? daca sunt student am reducere ? As fii curios sa vad o schimbare in bine?
La banatul e rau ca nu ai Dunarea! La ajvps e doar RAU...Nu mai inteleg nimic...mai ales ca vad aici ceva diferit de ce am citit la rubrica cu permise pe 2007. PG cica nu mai trebuie...zic unii(macar la granita cu ungaria si bulgaria ar fii normal sa nu trebuiasca)
Pana nu se calrifica eu zic sa nu va faceti permis...mergeti departe pe camp ca nu vine nimeni sa va caute

- Mugurstefan
- veteran
La Liebling au acces cei care au permis la Magus, asoc. mai sus amintita de mine.Dl. Rusu a fost administratorul ei in ultimii ani.Pitonu' scrie:Cu Lieblingu' cum ramane anu' asta, ne mai lasa sa pescuim? nu de alta, da'mi arde buza dupa un biban mai rasarit
ce regim are balta anu' asta?
o sa fie particulara, cum se vehicula anu' trecut ideea, sau o sa fie publica?
Si mai au acces cei care-si fac permis pe la Lugoj sau Jimbolia, existand intelegeri intre particulari.