Cupa Gipo - Ghioroc 14-15 aprilie 2007
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
- senior
RETETA PT PESCARI CARE SE DAU CE A CE NU SUNT
E normal sa va deranjeze faptul ca spun ca unii se pozeaza cu pesti care nu au kg respective ,ca se organizeaza un concurs la rapitori respectiv salaul cand acesta se afla in perioada de reproducere ,ca unii se dau profesori pe la concursuri si sunt defapt elevi?Luati in comparatie salaul lui RAZVAN M de 9kg si se vede diferenta ,de poza de pe coperta revistei AVENTURI putem spune ca salaul are capul mai mare ca a lui ANGHELINA .Am ajuns pe VALEA ARGOVEI si am vazut o gramada de plase ,am inteles ca sunt mai multe echipaje care toata ziua numai asta fac ,poate ne spune dl LIVIU cat strapazan sa prins in plasele de guta si cat sa eliberat , nu am vazut doar eu treaba asta cei care pescuiesc demult pe VALEA ARGOVEI sunt familiarizati cu plasele pe toata perioada anului .Nu voi renunta sa scriu lucruri care se vad dar nu se spun . Astept sa vad clasamentul de la GHIOROC in totalitate cu cantitatea de peste prinsa de fiecare pescar dar vad ca nu va grabiti sa o afisati ,de ce oare ?.Este evident ca multi pescari cu nume mari in spining nu au reusit sa prinda macar un peste i-ar cei care au prins au prins foarte putin.LA REVEDERE ,DRUM BUN .
- RaresDumitru
- utilizator constant
Ok, ti-am inteles frustrarile legate de plasari, braconieri etc. Dar care e legatura cu salaul prins de Anghelina tot nu am inteles... Si mai mult, de ce te iei de Sofonea? Ce, el plasuieste Valea Argovei?
Nimeni nu se bucura sa vada apele braconate si recoltate pina nu mai ramine nimic in ele, dar de aici si pina la a sari la gitul unui om e cale lunga...mai ales daca nu e nici o legatura intre cele doua.
Relaxeaza-te omule, gaseste-ti un hobby. De exemplu du-te la pescuit