StefanDinu scrie:
Iar in final repet întrebarea: de ce nu incheie federatia un protocol prin care recunoaste LRS ca organzaitor al campionatelor nationale de spinning din barca si de pe mal ?
Pentru că nu o lasă legea și propriul statut.
Să-ți demonstrez:
Art. 24
(1) Recunoasterea unei structuri sportive, in sensul prezentei legi, se dovedeste prin Certificatul de identitate sportiva, eliberat in conditiile prezentei legi.
(2) Structurile sportive oficial recunoscute se pot afilia dupa cum urmeaza:
a) la asociatiile judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, pe ramuri de sport, constituite potrivit prevederilor art. 34, pentru participarea la competitiile oficiale locale;
b) la federatia sportiva nationala corespunzatoare, constituita potrivit prevederilor art. 35-41, pentru participarea la competitiile oficiale nationale sau internationale.
Acum să-ți traduc.
1. LRS nu este recunoscută ca structură sportivă și nu poate fi recunoscută ca partener.
2. Pentru a participa la competiții cluburile trebuie să fie afiliate la federație.
3. Federația are prin statut în subordine o comisie de competiții care se ocupă de așa ceva, pentru fiecare probă sportivă. Nu este interzis niciunui club să propună persoanele pe care le dorește pentru a se ocupa de organizarea competiilor pe ramura respectivă.
4. Chestia aia cu bugetul dat la dispoziția LRS (pentru care am rezerve că ar fi un bun gestionar) este ilegală. Vezi HG 1447/2007.
5. Moda asta cu protocoale este o „găselniță” a AGVPSR că să spolieze de bani pe cei care îi cred, nu pe mine. Există o lege care trebuie aplicată și de aici nu se face rabat.
PS Atrag atenția cluburilor sportive, că sunt obligate de lege să facă pregătirea sportivilor numai cu persoane atestate ca antrenori. Am organizat deja prima serie de antrenori de pescuit sportiv și nu am observat să fie vreunul interesat, cu excepția celor din Federație.
PPS Oare de unde ți-a venit ideea de a încheia LRS protocol cu federația? Să fi simțit tu ceva, după ce MTS a trimis AGVPSR la plimbare?
